Mesaj 74

1K 90 51
                                    

Baykuş :Baek söylendiği gibi kamerayı koydun mu ?

Baek : Evet, evet yerleştirdim.

Yoda : Kris ne zaman gidicek yanına ?

Chen : Bu akşam .

Xıumin : Güzel , çok şeyler olacak .

Lider Zengin Hyung : Bunun işe yarayacağından emin misiniz ?

Baykuş: Özel hayatlarımızın içine köstebek koyarak ifşa eden birisi şirket başkanlığı yapamazmış . Ve bir kaç şey daha ...

Lay: Krise ne olacak peki ?

Kai : Eğer tehdit altındaysa sorun yok . Ama bilerek ve isteyerek söylüyorsa oda gruptan ve şirketten çıkartılır.

Sehun : Vay demek Kyungsoo, yeni şirket başkanının dıdısının dıdısı olacak vay be !

Xıumin : Şirket başkanının bunu yaptığına hâlâ inanamıyorum.

Kai :Al benden de o kadar . Yüzümüze de o kadar gülüyordu ki ...

5 saat sonra .... Şirket başkanının odası ...

Kris hızla şirket başkanının odasına girdi ve çekinerek oturdu. Başkan gülümsedi ve Kris'in yanına oturdu eliyle Kris'in bacağını okşadı . Kris git gide geriliyordu.

-Kris , aileni hâlâ görmek istiyor musun ?

-Efendim lütfen elinizi çekin .

-Bana artık elle tutulan bir bilgi ver. Reklam yapamazsam bu şirket nasıl döner ha ?

- Efendim, gerçekten bilmiyorum.

Başkanın eli Kris'in gövdesinde gezmeye başladı.

-Kris , konuş yoksa Sehun'la ilişkin olduğunu açıklamayı planlıyorum.

-Ama böyle bir şey yok efendim.

-Bunu biz biliyoruz . İnsanlar bilmiyor ... Eğer sen bana bilgi vermezsen bende seni yakarım .

-Üzgünüm hiç bir şey bilmiyorum....

Kris'i zorla arkasındaki kanepeye uzandırdı. Elini sıkıca tuttu gömleğindeki düğmeleri çözmeye başladı . Pantolununa yöneldiğinde birden kapı 'güm' diye açıldı.

''Polis! Ellerini kaldır ... Seni cinsel istismar , taciz , tecavüze yeltenme , özel hayata müdahale , tehditten dolayı tutukluyoruz . Konuşmama hakkına sahipsin . Söylediğin her şey mahkemede aleyhine kullanılacaktır .İstersen bir avukat tutabilir veya devlet avukatından faydalanabilirsin .''


Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin