Blbec nadruhou

346 20 1
                                    

Matty: ,,No hurá, tady jsi. Kam jsi se vypařil parťáku? Všude jsem tě hledal."

,,Nezkoušej tady na mě ty tvoje sladké řečičky. Oba víme, že Tyns chce mě ne tebe!"

Zvedl jsem při pohledu obočí a málem se mu vysmál do obličeje.

,,Sorry bro, ale jestli ti to nedochází tak zaprvé, Tyns s nikým nevydržela déle jak 5 dní, a za druhé já po ní nejedu, klidně si ji nech."

,,Prostě je moje, tak jí nech být!"

Ignoroval jsem ho, protože bavit se s idiotem déle než dvě minuty? To by se bavili idioti už dva. 

,,Pojď radši dělat tu práci kterou nám zadala." 

Bez jediného pohledu na něj jsem se otočil o 360° a šel směrem ke dveřím. Všiml jsem si, že mě následuje, to je dobré znamení. Jestli tu holku spolu s tím blbem najdeme, tak mu koupím růžového sloníka.

,,Hej ty! Ty..Mate!" 

Když vyslovil to "mate" jako mé jméno, chtěl jsem si ho podat tady na tom parkovišti. Rychle jsem se otočil, a protože byl blízko mě, koukal jsem se mu do očí se zaťatými zuby.
,,Tak zaprvé. Nejsem žádný hej počkej ani hele. A za druhé. Jestli ještě jednou zmršíš moje jméno, tak tě přejedu parním válcem, ty hovado! Kývl a radši potichu a poslušně kráčel za mnou, a pak si sedl mlčky na místo spoluřidiče. Ten mi bude tak k něčemu platnej. Bude dělat jen potíže. A že tohle má být lepší jak já? To bylo od Tyns tedy velmi nespravedlivé.

,,Fajn, jestli se mnou nechceš spolupracovat, můžeš klidně vylézt z tohohle naleštěného auta a jít si dělat na nějaké jiné práci, pokud tě tedy někdo nějakou pověří."

,,Právě jsem byl pověřený touto prací, takže ne, mě se jen tak rychle nezbavíš. Mohl bys už jet? Ať neztrácíme zbytečně čas."

Sám pro sebe jsem se usmál a nasrtartoval to libové auto.

,,Kde ji máme vůbec hledat? Jak se jmenuje? Nemáme o ní skoro žádné informace." mluvil ten idiot.

,,Vím jen, že je dost chtěná a dlouho tu nebyla." odpověděl jsem suše.

,,Víš to stejný jako já. Co kdyby jsi zjistil alespoň její jméno, nebo tak?"

Probodl jsem ho pohledem a prudce vydechl. Poté se už jen věnoval řízení do neznáma.

****
Ahojky lásky. Moc se omlouvám, ale jsem u kamarádky, a tak jsem delší část napsat nestihla. Příští týden bude delší:3
Doufám, že se líbí:*
Byeeee :P


Live? Or die? 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat