Matty: Stály mi vlasy hrůzou, když jsem běžel za nimi. To si snad dělají srandu! Co je to za morální chování?! Sakra, blbečci!
Andy: ,,Uslyšela jsem nějaké kroky! Nebo spíš běh! Co to je? Slyším i jiné zvuky! Pistole! Ale ne výstřely jen nabíjení! Začínám se bát!
Uviděla jsem dva kluky a za nimi.. Ne! Málem jsem vyskočila z kůže, když jsem uviděla Mattyho. Okamžitě jsem se zvedla a schovala za Lilu! Byla starší a v této chvíli jsem si přišla jako malá holčička, která potřebuje ochránit. Připomínala mi takovým zvláštním způsobem mámu.
,,Kluci, zbláznili jste se?!"
Uslyšela jsem, jak Matty zařval na ty dva kluky. Mířili na nás bouchačkami.
Lila stála přede mnou a zírala na ně, jak kdyby spatřila duchy. Ti kluci bouchačky ihned odložili a otočili se na Mattyho.
,,Nevím, jestli je dobrý nápad, sem chodit." mluvili.
Jejich hlasy zněly hrozně vystrašeně, co se to tu děje?
,,Proč bych jako neměl? Poradil jsem si pár let sám, takže v tomhle laskavě mlčte. Díky!"
Uviděla jsem Mattyho, který, když vešel do místnosti, zbledl jako stěna. Opravdu by mě zajímalo, co se to tu sakra děje! Proč jsou teď všichni tak vyplašený? Pořád jsem se za Lilu schovávala, jen jsem nenápadně vykukovala, abych viděla, co se děje a bude dít.
Matty: Zastavil se mi dech. To, co jsem spatřil, zdálo se mi to jako nádherný sen. Hned jsem se z toho snu ovšem probral, když na nás ta dívka, která byla sakra hodně podobná Lile, vytáhla ze zadní kapsy nůž.
,,Opovažte se k ní přiblížit! budete muset projít přese mě!"
Je to ona, musí to být ona. Ten její hlas, ta sladká slůvka, která mě hřejí na duši. Zhluboka jsem se nadechl, a pak konečně promluvil.
,,Kdo jsi?"
Jistota je prostě jistota a já se opravdu znova splést nechci. Zašklebila se na mě. Zvedla jen jeden koutek svých úst. Je docela oprsklá.
,,Je docela smutné, že mě nepoznáváš. To jsem se tak změnila? Jak jsi mě našel?"
,,Vlastně jsem nehledal tebe, dávno jsem na tebe zapomněl a vůbec na tebe nemyslím. Prostě mi dej zpátky Andy, a tobě se možná nic nestane."
Bylo to ode mě hrozně hnusný, a taky jsem ji lhal do očí. Nejradši bych k ní okamžitě běžel a objal ji. Ale já nemůžu, pohádali jsme se, a našeho, všeho, byl konec. Proč se tedy zase dostala do mého života? Nesmím ji tu mít! Počkat, však Tyns chtěla i Lilu, hledala ji. Potřebuju vysvětlit spoustu věcí, ale ty věci se budou řešit, až budu mít obě u Tyns doma!
,,Andy uteč!!" zakřičela na ní Lila a Andy se bezhlavě rozeběhla někam do pryč! Lila po nás po všech nějak hodila ten nůž, který měla v ruce, a pak se pokusila běžet za Andy. Smůla děvčátka. Andy už měl v rukách zajatou Mates. Zatímco já a Luke jsme běželi za Lilou! Luke má tu výhodu, že běhá honě rychle, a tak měl šanci ji chytit! Má ji! Když je nás víc, není to tak těžké. Máme obě. A teď si budete přát, abyste nás tři nikdy nepotkaly.
Drželi jsme jim pistole u hlav,a tak je dotáhli k Tyns domů. Bude ze mě nadšená.
To už opravdu nemám ani kousek srdce? Ani trochu slitování? Nejspíš ne.
****
Ahoooj! Je tu další část, skoro jsem myslela, že to už dneska nestihnu, ale nakonec jsem to dala. Omlouvám se, že je až takhle pozdě večer. Ale byla jsem ve škole a pak venku, a tak nebyl čas.
Ale hlavní je že jsem to stihla, takže doufám, že se vám tato část líbila:33
Za vote a komentáře budu ráda:33
Byee :*
ČTEŠ
Live? Or die? 2
ActionBolest. Nic jiného Matty už necítí. Jeho život se změnil. Bohužel ani o tři roky později na ni nezapomněl. Ví, že se už nevrátí. Jeho život pro něj dál nemá smysl. Dokáže se s tím nakonec vyrovnat? Nebo se oficiálně zhroutí? Je na světě někdo kdo b...