Matty: Byl jsem nadrženej jak prase. Nechtěl jsem jí ale ublížit. Přeci jen. Slíbil jsem to.
,,Zopakuj to tvoje prosím."
Z mého hlasu musela jasně poznat, že po ní toužím. Když jsem se jí nenápadně podíval na břicho, dýchala hrozně splašeně. Přistoupil jsem k ní a jemně jsem se jí opět dotkl.
,,Zopakuj to pro mě." zašeptal jsem jí do ucha. Skousl jsem si ret a doufal, že mi tu radost udělá, ale ona se k ničemu neměla. Jen se klepala a já jsem slyšel i tiché vzlyky.
,,Vím, že to chceš." nenechal jsem se odbýt.
,,Jsem unavená. Můžu jít spát?"
,,Ne!!" zakřičel jsem na ní, a protože byla opravdu velmi blízko mě, slyšela to dost zřetelně.
Andy: Co se s ním stalo? Vždyť byl naprosto v pohodě. Než jsme přišli.
,,Prosím." skoro jsem zašeptala.
,,Ještě jsi mi neřekl, ten tvůj příběh. Tu část."
,,Dozvíš se ji později." řekl potichu.
Lekla jsem se, když jsem ucítila jeho rty na mém rameni. Mé tělo se lehce začalo klepat. Nechtěla jsem, aby se mě dotýkal.
,,Uklidni se."
,,Nech mě být prosím!" zakřičela jsem na něj svým uplakaným hlasem. Zvedla jsem se a rychle utekla na konec pokoje. Dívala jsem se mu do očí a měla strach. V tomhle světě necítím nic jiného než strach a bolest.
Chtěla jsem domů. Za svou sestrou. Mámou, která o mě musí mít neskutečný strach. Jsem pryč už tak dlouho. Hrozně mě to mrzí. Chybí mi i můj pejsek. Byla jsem na sebe naštvaná. Znechucena okolním světem a tímto člověkem. Dobře. Je mi to fuk. Podívala jsem se mu odhodlaně do očí.
,,Dělej si se mnou o chceš. Můj život ztratil cenu od té doby, kdy mě unesla. Zabij mě. Potrestej mě .Prostě dělej cokoliv co uznáš za vhodné. Můj život už nemá žádný smysl."
Jen jsem tak odhodlaně stála uprostřed pokoje, a tajně doufala, že mě nakonec pustí a nebo alespoň mě nechá spát. Jsem neskutečně unavená.
Přistoupil ke mně a zvedl mi hlavu.
,,Jsi hrozně sexy."
Doufala jsem špatně. Vzal mě do náručí a já se ho chytla kolem krku, abych nespadla. Upřímně? Radši spadnout na zem než vědět to, co mě čeká. Z očí mu pořád planul ten hrozný chtíč, kterej si právě jde ukojit na mé osobě.
Položil mě na postel a i přes mé tiché vzlyky mi sundal tričko. Zavřela jsem oči a doufala, že tuhle noc přežiju. Sundal mi i další části mého oblečení, až jsem před ním byla úplně nahá. Vůbec jsem se nebránila. Byla jsem jak malá hadrová panenka, se kterou si může dělat co chce. Jedním způsobem je to i pravda. Může. I ze zavřených očí mi kapaly slzy. Nechtěla jsem už déle žít. Jestli tohle má být můj život, tak mě raději zabijte!!
Ležela jsem nahá a on se na mě díval.
,,Slíbil jsem ti to. Já sliby neporušuji." Otevřela jsem konečně oči a podívala se na jeho klidný výraz ve tváři. Přikryl mě dekou. Zůstala jsem nahá, ale šťastná, že jsem zůstala neporušená.
,,Dobrou noc Andy."
Bez odpovědi jsem zavřela oči a do pár minut usnula.
ČTEŠ
Live? Or die? 2
ActionBolest. Nic jiného Matty už necítí. Jeho život se změnil. Bohužel ani o tři roky později na ni nezapomněl. Ví, že se už nevrátí. Jeho život pro něj dál nemá smysl. Dokáže se s tím nakonec vyrovnat? Nebo se oficiálně zhroutí? Je na světě někdo kdo b...