Bude to zábava

353 21 1
                                    

Matty: Nemůže přece žít. Je víc než tři roky mrtvá. byl jsem i na jejím pohřbu! Co si to namlouváš! Není to možné! Je to prostě nějakej fake, a nebo je ta holka prostě jen podobná Lile a taky je jí stejně jako Lile. Má stejné jméno a je prostě naprosto navlas stejná, ale je kravina aby to byla ona.

Přemýšlel jsem v posteli, když byla noc a já nemohl spát. Andy taky nespala. Slyšel jsem jak dýchala a v klidu rozhodně nebyla. Nemůžu si do hlavy pustit, že žije. Ta holka je víc jak tři roky mrtvá!! Pokoušel jsem se usnout snad do pěti ráno. V šest jsem musel vstát, abych vše připravil a mohl se i najíst než odjedeme hledat člověka, který je mrtvý. A jestli je živá?

Zazvonil mi budík a já ho chtěl prohodit oknem. Andy byla vzhůru a opírala se o rám postele.

,,Proč tu jsem? Když mě nikam poslat nechcete?"

Zaculil jsem se a sedl si stejně jako ona.

,,Takhle to chce Tyns. Jsou tu i jiné holky, které ale rozvážet budeme. A za ně dostane Tyns peníze, které dostáváme i my."

,,Kdyby si mě vzal někdo jiný, mohla bych už být mrtvá?"

,,No..nějaká ta možnost tu je. Jestli chceš být mrtvá, tak můžu sloužit."

Vyděšeně se na mě podívala a v té chvíli chtěla asi utéct.

,,To byl vtip, neublížím ti." 

Pohladil jsem jí po rameni. 

,,Chybí ti, viď?" řekla najednou a podívala se mi do očí. Já je sklopil.

,,Chybí..pořád víc a víc. A já teď mám naději, ale bojím se jí chytnout."

,,Já už ne. Žádnou nemám."

Nepochopil jsem její odpověď. 

,,Co ty už ne?"

,,Nemám..já už nemám ani naději. A to se říká, že ta umírá poslední."

Bylo mi jí v jednu malou chvíli docela líto, ale pak jsem si uvědomil, že jsem chladnokrevný zabiják, který nemá nad nikým slitování.

,,Hm, s tím ti nepomůžu. Je už hodně hodin, tak tu zase trochu ukliď, zatímco budu pryč."

Jen kývla a já se ihned zvedl z postele. Přešel jsem do koupelny a vysprchoval se. Docela mi chybí ženská, ale jí nic udělat přece nem.. nemůžu? Proč jako bych nemohl? 

,,Andy?" 

Počkal jsem než svou malou hlavičku strčila do dveří koupelny, a pak si ji sem vzal celou. 

,,Neboj. Pojď, chci se s tebou jen vysprchovat."

Její nechtěný výraz mě rozesmíval. 

,,Svleč se. Nebo to mám udělat za tebe?" 

Pomalu, ale jistě si sundavala části oblečení, zatímco já jsem na sobě měl už jen ručník. Byla celá vyklepaná a mně se to líbilo. Když byla celá nahá a neměla na sobě ručník jako já, začala koukat do země. 

,,Zvedni hlavu, podívej se na mě. Jsi krásná."

,,Máš možnost že tvá láska Lila žije a budeš mi dělat tohle?!" zakřičela na mě a tím mě velmi rozzuřila. Přistoupil jsem k ní jedním velkým krokem a vzal jsem jí pod krkem. 

,,Nevyslovuj její jméno!! A budeš se tady chovat tak, jak máš, rozumíš? Můžu si s tebou dělat, co se mi zachce!"

Nemile jsem jí odstrčil a ona spadla na zem. Tekly jí slzy a v této chvíli by mi bylo jedno, i kdyby se pokusila vybrečet celé moře slz. Jako panna z té koupelny nevyjde. Sám jsem si ji zvedl na nohy a přitáhl k sobě. 

,,Vlez dovnitř!" nakázal jsem jí a ukázal na posuvné dveře od sprchového kouta. 

Andy: Měla jsem už dost toho všeho! Proč je takový? Někdy je naprosto normální, a někdy se chová takhle. Třeba mi ani neublíží, doufala jsem, když jsem pomalu šla do té sprchy. V hloubi duše mi bylo jasné, že mi ublíží.. nechci tu být.. chci domů..

****

Ahojky! Naprosto naschvál jsem tuto kapitolu ukončila tady. Myslím že se na další kapitolu můžete těšit:3

Snad se líbí :P

Byee :*


Live? Or die? 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat