Lila: Myslela jsem, že vyskočím z kůže. To ji nemohl udělat. Takovej hajzl to přeci není a nikdy nebyl.
,,Jak jsi mohl.."
Matty se na mě jen přiblble usmíval tím svým pokřiveným úsměvem, který mi právě teď nepřipadal ale vůbec sexy jako vždycky. Chtěla jsem běžet okamžitě zpátky k tomu baráku a zachránit Andy, ale neměla jsem žádnou možnost.
,,A kdy ji jako chceš zachránit? Jak? Určitě po mně teď pátrá celá jeho parta goril!!"
Křičela jsem na něj z plných plic, až mi z očí zase začaly kapat slzy.
Matty: ,,Ne..ne.. neplač Lilo.. Já.. my.. zachráníme ji..", povídal jsem ji na uklidněnou, ale neměl jsem tušení jak to provést. Však je to jeden z nejlépe zabezpečených mafiánů na celém světe.
,,Jestli ji nezachráníš ty, uteču ti a zachráním ji klidně sama."
,,Ty, princezno.. už neutečeš vůbec nikam. Budeš se mnou, ať se ti to líbí nebo ne."
Povytáhla na mě obočí jako na blázna a skoro se my vysmála do obličeje.
,,To by mě zajímalo jak to uděláš."
,,Třeba tak, že tě někam zavřu a nikdo tě tam už nikdy nenajde. Jen já za tebou budu moc chodit a ty už budeš jen a jen moje."
Nemyslel jsem to tak, už jen proto, že bych neměl to srdce udělat jí to. Na to ji až moc miluju. A vím co pro ni právě teď musím udělat.
,,Mám pro tebe ale Lilo návrh."
,,Ani slyšet ho nechci, ty hajzle.."
Mluvila si pod vousy, ale já jsem ji radši ignoroval, jinak bych ji musel vrazit facku, což bych zrovna Lile udělat nechtěl.
,,Řekněme.. že když zachráním Andy.. a tu pustím..", což byla samozřejmě lež, protože kdybych ji pustil, mohla by všechno prozradit a to by nešlo, ,,ty budeš se mnou a odpustíš mi."
,,To snad nemyslíš vážně."
,,Víc než si myslíš."
,,To nejde.. Nejde ti jen tak odpustit. Copak to nechápeš? Z mého života jsem tě nadobro vymazala! Ale ty mi do něho opět zpátky vlezeš!! Nechci tě v něm, rozumíš?"
Její slova mě ničily. Tak moc jsem si přál aby mi odpustila.. aby bylo všechno jako dřív.. aby mě milovala tak, jako dřív.
,,Můžu ti slovně říct že ti odpouštím, ale nikdy to už nebude upřímné.. od srdce..Nic už po tobě nikdy nebudu chtít.. jen zachraň to, co jsi způsobil.."
Začal jsem kývat.. měla pravdu. Jak bych si mohl získat zpět její náklonost jinak, než že bych ji pomáhal?.. Vím, že o to nestojí. Nestojí o mě. Ale je to správné..
,,Dobře.. udělám co si přeješ.. Ale stejně za to něco chci."
,,Poslouchám."
Chvíli jsem přemýšlel a vůbec nic mě nenapadalo. V obličeji jsem naprosto zesmutněl.
,,Chci od tebe už jen jediné, poté tě nechám už být. Navždy. Budeš volná. Budeš si moc dělat co chceš.. budeš si moc jít kam budeš chtít."
,,Nezdá se mi to.. ale.. co tedy chceš."
Byla nevrlá a kdyby pohled mohl zabíjet, byl bych už třikrát mrtvý.
,,Chci pusu.. "
,,Jen..?"
Opět jsem zakýval hlavou na souhlas. Bylo to asi zvláštní chtít jen to, ale vím jak dlouho jsem si přál cítit její rty na těch mích. A teď vím, že už nechci nic jinýho.
,,A kdy ji zachráníš?"
,,Jsme tu, takže se pustím do nějakého záchranného plánu poté, co od tebe dostanu pusu."
Tentokrát kývla Lila.
,,Jsi roztomilej..když.. se chováš takhle.."
Tato věta mě od Lily překvapila. Skoro jsem na ni vykulil oči, ale ona se ke mně přibližovala. Pomalu, ale ano.
Když byla ode mě snad jen jeden krok, mé srdce se rozbušilo od milionkrát víc, než kdy jindy.
,,Jak jsi si připadala ty.. když jsi.. tu nebyla?.. Nestýskalo se ti? Ani trochu?.."
Lila se na chvíli odmlčela.
,,Připadala jsem si volná.. ale víc než jsem chtěla. Byla jsem sama v neznámém prostředí.. Chyběl jsi mi, ale já si to nepřiznávala.. Snažila jsem se.. opravdu jsem se snažila na tebe zapomenout. Ale nikdy se mi to i přes to všechno co jsi mi udělal, nepovedlo. A vím.. že i když říkám, že tě z celého srdce nenávidím, není to pravda. Vím, že to není pravda, protože na tebe pořád myslím. Na naše krásné, společné chvíle stále myslím. Na tvé sladké rty, na tvůj dech když jsem ti ležela na nahé hrudi. Na ty pocity, které jsem s tebou zažívala. Na to, jak jsem s tebou byla šťastná.."
Myslím, že by Lila chtěla ještě ve svém povídání pokračovat, ale já jsem to nevydržel a ten jeden rychlý krok jsem k ní udělal. Okamžitě jsem spojil naše rty v jedny a začal s nimi pohybovat. Přitáhl jsem si ji co nejblíž k sobě, a ona mi ani na okamžik neodporovala. Měl jsem dlaň položenou na její tváři a cítil se po dlouhé době celý..
****
Ahojteeee :P
Je tu další docela dlouhá část, tak doufám, že se Vám líbí :*
Jste alespoň trošku překvapení? :P
Pište komentáře, votujte a hlavně mi dávejte vědět, jestli chcete rychle další část :P
Čím více komentářů že chcete, tím rychleji další část bude :*
Mějte se krásně:3
Byee :*
ČTEŠ
Live? Or die? 2
ActionBolest. Nic jiného Matty už necítí. Jeho život se změnil. Bohužel ani o tři roky později na ni nezapomněl. Ví, že se už nevrátí. Jeho život pro něj dál nemá smysl. Dokáže se s tím nakonec vyrovnat? Nebo se oficiálně zhroutí? Je na světě někdo kdo b...