Lila: ,,Pusť mě tedy! Nesmí se jí nic stát. Nedovolím, aby měla stejnou budoucnost jako měla já minulost."
Opravdu Mates přišel ke mřížím s klíči a odemkl je.
,,Musíš být nenápadná!"
Usmála jsem se na něj a vyšla z toho hnusného vězení.
,,Já vím, jen mi musíš pomoc. Navigovat mě." kývl a oba jsme pomalu vyšli ze sklepa.
Matty: Uviděl jsem vyděšenou Andy, jak se snažila neúspěšně dostat z té velké klece, která pro ni byla přímo určená.
,,Copak copak? Nelíbí se ti tu snad?" pokračoval jsem v provokování, i když mě neviděla.
Vystrašeně se podívala někam do prázdna. Hledala mě.
,,Co! Co tu sakra dělám?? Chci odtuď!! Proč tu jsem?!"
,,Uklidni se!"
Rozsvítil jsem světlo nad její klecí, takže mohla vidět, že jsem to já. Díky ostrému světlu jsem vypadal ještě děsivěji než obvykle.
,,Zajímá tě, proč tu jsi?"
,,Proč jsem nahá???"
Začala bezmocně brečet. Snažila se co nejvíc skrýt její tělo. Já se jen smál a zasněně ji pozoroval.
,,Jsi moje. Můžu si s tebou dělat naprosto co chci. A až se mi bude chtít, zabiju tě. A nebo tě prostě jen budu mučit, budeš moje hračka. Budu se k tobě chodit bavit. Budeš dělat co chci."
Pořád jsem měl svůj strašidelný výraz. Nikdo mě už nezajímá. Budu dělat to, k čemu jsem se narodil.
,,Ale, říkal jsi, že.." snažila se mezi vzlyky něco málo promluvit.
,,Že, jsem tvoje, princezna.."
Můj výraz na krátkou dobu trošku rozmrzl, ale hned jsem se vzpamatoval!
,,To bylo dřív! Je tu zpátky ten Matty, kterým jsem byl!" křičel jsem na ní z plných plic. Snad abych překonal tu část, který by ji nejradši osvobodila a zachránila, došla pro Lilu a tu si přivinula k sobě co nejblíže k tělu. Ona se jen klepala strachem, a to se mi ale líbilo!
****
Ahojte, moc se omlouvám ale dnes bude opravdu krátká část, protože dnes vůbec nestíhám:D Vím že je to moje vina, protože jsem byla dlouho venku, takže příští týden udělám delší část :*
Doufám, že se vám i tak líbí:3
Mějte seee <3
Bye :*
ČTEŠ
Live? Or die? 2
ActionBolest. Nic jiného Matty už necítí. Jeho život se změnil. Bohužel ani o tři roky později na ni nezapomněl. Ví, že se už nevrátí. Jeho život pro něj dál nemá smysl. Dokáže se s tím nakonec vyrovnat? Nebo se oficiálně zhroutí? Je na světě někdo kdo b...