Matty: Slyšel jsem, jak se mu z mé odpovědi skoro zastavilo srdce. Myslím, že dokonce zezelenal.
,,Děje se snad něco? Řekl jsem něco špatně?"
Dělal jsem nenápadného jak nejvíce to šlo. Z jeho pohledu mi bylo do smíchu, ale ovládl jsem se.
,,Andy..Watsová?"
,,Ano..znáš ji snad? Nevíš kde by mohla teď být?"
,,Eh.. Vlastně ne..neznám. Nemám tušení kdo to je."
Nasral mě, a to pořádně. Byli jsme tu sami, což je dost divné už jen kvůli jeho ochranně. Asi to tak udělal, aby to nevypadalo podezřele.
,,Tak jo ty sráči jeden zasranej! Okamžitě mi přiveď Andy nebo ti ustřelim palici!"
Zařval jsem na něj a z kapsy si vyndal bouchačku. Byl jsem rychlejší, neočekával to.
,,Ani si nezkoušej sahat do tý zkurvený kapsy!"
Byl jsem vytočený jako už dlouho ne.
,,Dej ruce nad hlavu ty svině! Tak. A teď mi vyklop, kde je Andy."
,,Tak takhle to je..celou dobu mi tu něco nehrálo. A já blbec jsem to podcenil. Začal jsem tě brát jako přítele. A ty na mě takhle?"
,,Odkdy se přítelovi lže, hm?"
,,Ale já opravdu nelžu, netuším kdo to je a zvlášť kde ta holka je.."
Mluvil jako neviňátko, ale já mu tu jeho báchorku nesežeru.
,,Asi bysme ti měli ujasnit kdo jsem. Já moc dobře vím kdo jsi ty, ale ty o mně víš úplný hovno. Jsme skoro na stejný lodi, ale jak to říct. Chci jen zpátky vrátit to, co ti nepatří. Nezaplatil jsi za Andy, ale za Lilu, která si právě teď už někde lítá na svobodě. Tak buď kurva tak laskavej, vrať mi Andy a běž si opět nahánět Lilu, která ti kupodivu nějak zdrhla!"
,,Ona nezdrhla ty pitomče! Někdo mi ji ukradl!"
,,Nepovídej.."
Začal jsem se smát a to slovo jsem mu řekl jako idiotovi.
,,To... to jsi byl ty?!"
,,V rámci možností.."
Stále jsem se usmíval.
,,Jak..jak to.."
,,Přestaň kecat a zaveď mě za Andy!"
,,Nechápu to! Kdo jsi sakra zač! Jak jsi mě obelstil!!"
Pokřiveným úsměvem jsem nabil pistoli. Neměl jsem chuť zabíjet, ale jestli mi nedá na výběr..
,,Klid, hlavně nestřílej! Udělám co chceš!"
,,Nechci nic jinýho než Andy."
,,Musím jim to nějak sdělit.."
,,Máš snad mobil, ne? Zavolej nějakému z těch tvých pošuků, ať ji sem přivedou. A nezapomeň. Pokud řekneš, snad jen slovo špatně, je po tobě."
Cítil jsem jak byl v rozpacích, nečekal to. Mě.
Vytáhl si mobil a vytočil nějaké číslo. Začal do něj mluvit. Pečlivě jsem poslouchal každé jeho slovo.
,,Čau, jo.. hele přiveď mi sem Andy..jo tu Andy. Do toho ti nic neni. Nech ji přede dveřmi a jdi někam za roh. když do tří minut nepřijde zpátky, tak můžeš odejít zase zpátky pracovat. Dík, nazdar."
Byl to rychlej, ničím nezajímavej rozhovor. Řekl jsem si sám pro sebe a doufal jsem, že je to opravdu tak, jak si myslím.
,,Říkal že do pěti minut ji tu mám."
Kývl jsem ale nepřestal jsem na něj mířit pistolí.
,,Nejradši bych tě stejně zabil."
Asi po třech minutách opravdu někdo zaťukal.
Došel jsem ke dveřím a otevřel je! Byla tam Andy a byla naprosto v pořádku! Tedy, skoro..
,,Andy!!"
,,Matty! Ty jsi se pro mě opravdu vrátil!"
vrhla se mi samou radostí okolo krku! Musel jsem si hlídat Lukase, ale jak jsem tak viděl, jen na nás okouzleně koukal. Sežral mi to, že s ní chodím.. To je teď fuk.
,,Pojď, půjdeme domů.."
****
Ahojte, je tu další část po nějaké době :D
Doufám, že se Vám líbí..
Co myslíte, odejdou Andy s Mattym bez potíží, nebo se ještě něco přihodí? :O
Pište komentáře, vojtujte :P
Mějte se krásně a byee :*
ČTEŠ
Live? Or die? 2
AcciónBolest. Nic jiného Matty už necítí. Jeho život se změnil. Bohužel ani o tři roky později na ni nezapomněl. Ví, že se už nevrátí. Jeho život pro něj dál nemá smysl. Dokáže se s tím nakonec vyrovnat? Nebo se oficiálně zhroutí? Je na světě někdo kdo b...