Lila: Mám vůbec nějakou šanci na přežití? Zvládnu to tady? Stejně tu asi moc dlouho nezůstanu. Chtějí mě prodat. Rozumím, že se v tomhle byznysu točí dost velký prachy, ale copak jsem něčím tak zvláštní nebo co? Proč mám takovou smůlu, proč jsem tak hloupá?
Potřebuju vás tu. Mami. Niky. Potřebuju, a ty Matty tu taky někoho potřebuješ. Potřebuješ Sama. Jako sůl.
Matty: Právě jsem šťastný. Jakoby všechny mé problémy, které tu byly, zmizely. Začal jsem žít svůj nový život. Usmíval jsem se od ucha k uchu. Nebudu už myslet na minulost. Budu se řídit přítomností. Není jí mi líto, zasloužila si to. Pomyslel jsem si. Hodil jsem po ní okem a ona jen bezbranně ležela na zemi.
Andy: Bolí mě celé tělo. To mě musíte tak trestat? Potřebuješ se tak moc předvést? Nevýhoda toho, že jsem lehká je, že nemám vůbec sílu, a tak se nikomu neubráním. Pokusila jsem se zvednout. Podepřela jsem se rukama, ale když jsem vydala celou svou sílu do rukou, začaly se mi klepat, a já opět skončila s hlasitým dopadem na zemi.
Smál se mi.
,,Opravdu?! Jsi tak moc hloupá! Nezvedej se, je to zbytečný!"
Přišel ke mně, ale já se snažila dál. Další pokus vypadal více nadějně. Už tam skoro jsem! Pomyslela jsem si. Tedy, byla bych na nohou a seděla bych, kdyby mě Matty opět nezkopl a já nespadla zpátky na zem, to už jsem byla příliš bolavá na to, abych vstala.
,,Ale hele Matty, nepřeháníš to trochu? Nech ji už bejt."
Mé oči byly zavřené, tak jsem neviděla jejich určitě vražedné pohledy. Já vím, byli to kamarádi ale vděčila jsem Matesovi, který se mě zastal.
Nevím, jestli jsem spadla do bezvědomí nebo jsem usnula, ale vím, že jsem se probudila až v jiné místnosti a po delší době.
Lila: Postavila jsem se a přemýšlela, jak se odtud co nejrychleji dostat. Přeci tu nezůstanu! Přežila jsem toho opravdu už dost! Abych se teď nechala tak lehce skolit? Zapomeňte! Budu bojovat dokud mi zbude síla. Nepřestanu se snažit! Chodila jsem v té kleci dokola, jako lev, který má hlad. Zalomcovala jsem co nejsilněji to šlo mřížemi. Ani se nepohnuly. Byly postaveny opravdu pevně, ani se nedivím. Tyns se vždy nejvíce starala o to, aby jí vězni neutekli.Zkoušela jsem do všeho možného i kopat. Pořád nic.
Sesunula jsem se na zem. Zmocnil se mě strach. Přitáhla jsem si své kolena k sobě a začala brečet do dlaní. Co když se mi odtud opravdu dostat nepovede? Odvezou mě někam daleko. Budu jeho služka? Jeho majetek? koupí si mě? Co je tohle za zkažený svět? Někdy mě mrzí, že jsem ze světa neodešla doopravdy, úplně a ne jen na oko.
Matty: ,,Co je? Vždycky jsme s nimi takhle dřív zacházeli." naštval jsem se.
,,To neříkám, ale teď je to už trochu jiný."
,,Jsi jak baba. Však i Tyns má větší odvahu jak ty." odfknul jsem si, protože mi přišel jak ten největší strašpytel.
,,Děláš si prdel?" začal na mě řvát Mates!
,,Že Tyns má větší odvahu než já? Tyns je nejobávanější mafián v celé USA, ty idiote! Samozřejmě, že se ničeho nebojí!"
,,Kluci musíte se." snažil se do naší hádky vložit Luke.
,,Neřvi po mně! To zaprvé! A zadruhé?" zmírnil jsem svůj hlas. ,,To s tebou musím souhlasit. Tyns je nejobávanější mafiánka v celé USA. A já? Já chci být ten nejobávanější mafián."
****
Ahooj:33 Je tu další čááást♥
Doufám, že se líbí. Určitě nezapomeňte dát vote a nebo napsat nějaký komentář:33
Mám pro Vás novinku! Jestli jste si na mým profilu nepřečetli to co jsem psala ohledně traileru, tak vám to dávat i sem :P
Vytvořila jsem trailer na Live? Or die 2 a tady máte odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=GHThs0yHp00
Za každý Like a komentář budu hrozně ráda:33♥
Mějte se, byee :*
ČTEŠ
Live? Or die? 2
ActionBolest. Nic jiného Matty už necítí. Jeho život se změnil. Bohužel ani o tři roky později na ni nezapomněl. Ví, že se už nevrátí. Jeho život pro něj dál nemá smysl. Dokáže se s tím nakonec vyrovnat? Nebo se oficiálně zhroutí? Je na světě někdo kdo b...