Matty: V jedenáct snad na vteřinu tu všichni už seděli na gauči. Koukali jsme po sobě a čekali kdo řekne jako první něco inteligentního. Byla tu s námi i Andy, která by nám mohla pomoc. Sice na nás koukala hrozně vražedně.. a podle všeho se jí ani nedivím, ale bude určitě užitečná.
Začal jsem tedy jako první já. Opět.
,,Fajn.. první věc. Abych zjistil kam přesně Lilu poslali , musím se dostat k Tyns na počítač, kde budou určitě všechny zadané informace. Takže od vás všech potřebuju, abyste Tyns po tu dobu co tam já budu, zabavili.
Všichni kývali a souhlasili. Alespoň k něčemu jsou dobrý. Za jednu hodinu jsme si všichni rozdali role a kompletně se připravili.
,,Víte všichni co máte dělat? Můžeme jít na to?"
Tak, teď už jen najít tu správnou složku..Jako vždy jsem měl při takové akci srdce až v krku. Okamžitě by mě mohla zabít a já bych ani nemrkl.
Tady to je! Rychle jsem svou USB vnikl do počítače a nakopíroval všechny potřebné informace. Pak vše vymazal a dal do původního stavu. Nikdo by nic neměl poznat. Co nejrychleji jsem vyšel z její kanceláře. Samozřejmě jsem nezapomněl zamknout dveře drátkem, kterým jsem zamčené dveře i odemkl. Poté jsem šel co nejvíc nenápadně do pokoje a až tam jsem si na sto procent oddychl. Vzal jsem do ruky telefon a napsal esemesku všem svým spolupachatelům, že je první část našeho plánu splněna.
Za chvíli jsme opět všichni byli nastoupení v pokoji. Já jsem zatím na svém notebooku kompletně prošel všechny informace, které jsem si sem přenesl. Kluci a Andy jen potichu seděli a koukali mi pod ruce.
,,Mám to. Vím kam ji poslali! Já vím kde je!!"
Zakřičel jsem neskutečně radostně.
Všichni jsme se na sebe usmívali,dokonce i Andy. Měla z toho určitě velkou radost.
,,Kdo tedy jede se mnou?"
,,Asi není moc dobrý nápad, aby jela i Andy.."
Oznámil hned Mates. A hodil po ní pohledem.
,,Myslím, že když jí najdeme jiného majitele, tak.."
,,Ne! Prosím!"
Zakřičela Andy rozpačitě.
,,Fajn, fajn.."
Bránil jsem svá slova.
,,To jí fakt chceš vzít sebou?"
,,Jedině.. že by tu s ní někdo zůstal."
,,Tak na to zapomeň. Jedeme všichni."
Oznámil Luke a já se s ním nechtěl hádat.
,,Fajn."
Přes internet jsem tedy objednal čtyři letenky do Los Angeles.
,,Jede nám to za dvě hodiny. Stíháme to?"
Zeptal jsem se jich a oni se po sobě jen podívali.
,,Jestli pohneme, tak určitě."
Všichni jsme si zabalili to nejdůležitější a opravdu jsme do dvou hodin stáli na letišti.
,,Doufám, že jí nic neudělal.."
Zašeptala Andy.
,,Neboj.. dovezeme ji zpět.. a vše bude v pořádku.. Ona bude v pořádku. Slibuju."
Andy kývla, ale já jsem moc dobře věděl, že jí lžu. Slibuju jí něco, co nemohu splnit. Nemám nejmenší tušení, jestli je v pořádku. Ani nevím jestli stále žije. Nevím vůbec nic, ale přesto za ní jedu. Jedu za ní s cílem zachránit ji.
****
Ahoojte :p
Je tu prázdninová část :P
Doufám, že se líbí :P
Piště komentáře, votujte, ale hlavně si užívejte prázdnin :*
Mějte se krásně, byee :*
ČTEŠ
Live? Or die? 2
AksiBolest. Nic jiného Matty už necítí. Jeho život se změnil. Bohužel ani o tři roky později na ni nezapomněl. Ví, že se už nevrátí. Jeho život pro něj dál nemá smysl. Dokáže se s tím nakonec vyrovnat? Nebo se oficiálně zhroutí? Je na světě někdo kdo b...