To není možné.

364 26 5
                                    

Matty: ,,Ty se mě ptáš, jak to udělat?!"

Dostal jsem malej šok, protože jestli si tohle říká mafián, nebo alespoň poloviční mafián, tak mě zastřelte. 

,,Fajn..Já to zjistím."

Akorát na mě kývl. Byl rád, že nemusí nic dělat.
Zaparkoval jsem auto a vystoupil. Toho ňoumu jsem nechal v autě, aby koukal do mapy. Kdo by to mohl být. Zvlášť, když tu prý dlouho nebyla, jde po ní hodně lidí a je mazaná. Přemýšlel jsem a do obchodu si zašel koupit krabičku cigaret. Před autem jsem si zapálil a napadlo mě jet zpátky do vily. Zjistím tam na notebooku bližší informace. Nebo vezmu Tyns noťas. To by vyjít mohlo, ale jestli na mě přijde, tak jsem mrtvej. 

,,Jedeme." oznámil jsem mu, když jsem otevřel dveře a dosedal do auta. Bez jakýchkoliv keců nastartoval a já z okýnka vyfoukl poslední kouř, který jsem měl v puse, a odhodil odpalek od cigarety. 

,,Fajn. Chci po tobě jednu blbou věc. jsi si jistý, že to zvládneš?" 

Polkl a kýval jako idiot. Potřebuji, abys Tyns zabavil a já se zatím dostal do jejího počítače a tam se podíval na ty bližší informace o té dívce, kterou máme chytit.

,,Fajn..támhle ji máš, jdi!" rozkázal jsem tomu hňupovi a sám se rychle vydal k její kanceláři. Zkusil jsem otevřít, ale měla zamčeno. To jsem očekával. Vypáčil jsem dveře a hned byl uvnitř. Její notebook byl položený na stole, vypnutý. Sedl jsem si na její křesílko a zapnul ho.

  No tak dělej! Má tu heslo! Opravdu jsem dost dobrej mafián a tohle mi jde. Dokázal jsem se tam dostat. Hledal jsem opravdu hrozně rychle a našel jsem složku s případy, které teď řešíme, takže by to mělo být tady.

Co? Klikl jsem na složku s názvem "nebezpečné" byly v té složce i obrázky. Otevřel jsem jeden z nich a zůstal čumět. Musel jsem být v té chvíli bílý jako stěna. Vyjel jsem z obrázku a najel na hlavní informace.

To je nemožné. Dočetl jsem si tu šílenost, která nemůže být pravdivá. Jsou tu ještě informace o ní. Proč nám o ní neřekla vůbec nic. Kvůli mně? Netuším, ale to co čtu. 

Počkat. Musím. Pryč. Okamžitě! Nestihl jsem si to přesunout ke mně na počítač, a tak jsem tam jen vymazal historii a vypnul ho. Všechno jsem dal do stavu v jakém to bylo, než jsem přišel. I dveře jsem zvládl dát do toho stavu co byly. Nebo alespoň podobně. Utekl jsem za roh. Asi po pěti minutách tam zašla Tyns. Měl jsem takovou chuť ze zvednout. Teď ale ne. Musím o tom přemýšlet. Co mám teď dělat? Pomůžu Tyns vůbec? Šel jsem do pokoje. Když jsem odemkl, Andy seděla na posteli. Bylo tu uklizeno. Sedl jsem si jen tiše vedle ní a nic neříkal.

,,Stalo se něco?..Vypadáš..Bledě.."

Podíval jsem se na ní, a pak spustil. 

,,Víš Andy. Já jsem na něco teď asi přišel."

Její pohled prozradil, ať pokračuji.

,,Moje láska. Moje princezna. Ona..ona asi žije."

****
Ahojkyy! Delší část se bohužel nekoná, protože jsem nemocná, a hrozně líná psát. Doufám že jsem vám alespoň trošku popletla mozečky. Snad se líbí:3

Byeee :*

Live? Or die? 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat