Matty: Šli jsme mlčky zpátky do mého pokoje.Když jsme tam došli, kluci si sedli ke mně na postel a já se jich chtěl začít vyptávat.
,,Takže co všechno vám řekla? Povídejte, přehánějte."
Kluci se zasmáli.
,,Nakonec ta Tyns vypadá docela v pohodě." odvětil Luke.
Opravdu mě zajímá, co všechno jim řekla. Uslyšel jsem bouchání na dveře a mně bylo hned jasný, kdo to je. Šel jsem k těm dveřím a otočil klíčem, který byl v zámku. Andy spadla na zem na všechny čtyři.
,,Kde je Lila?!" začala hrozně vyvádět, takže jsem ji chytil za ruce, a protože je hrozně malá, nemohla toho moc dělat.
,,Pusť mě!"
,,Drž hubu!!"
Hodil jsem jí na zem. Opravdu. Prostě jsem ji vyhodil a ona skončila na zemi. Zaskučila bolestí. Bylo mi to jedno. I kluci neuvěřitelně zírali.
,,Copak copak?" zeptal jsem se kluků. Vypadali vyděšeně.
,,Nikdy jsem si nemyslel, že bys opět."
,,že bych opět co, byl drsný? Nebyl ten milý Matty, který vždycky ustoupil? To je už za mnou kluci."
překvapilo je to, ale myslím, že se s tím smíří. Vždycky ke mně měli respekt. Tedy ještě před tou dobou, než jsem poznal Lilu. Byla pro mě jako nějaké kouzlo, kterým jsem byl naprosto omámený. A teď? Jsem bez ní. Můžu si dělat co chci. A já se chci vrátit zpátky tam, kde jsem přestal. Budu si dál dělat svou práci, která mě před příchodem toho kůzlátka bavila. A to bylo vydělávání si slušných peněz, pomocí nelegálních věcí.
,,Dobře, Doufám, že to ale nebudeš s tou drsností moc přehánět. Nebo se tě začnu bát!" řekl Luke a udělal vtipně vystrašeného. Zasmál jsem se, ale pak jsem uviděl Andy, jak se plíží u zdi a pomalu ke dveřím. Myslí si, že je hrozně nenápadná, ale smůla.
,,Mám tě." řekl jsem se smíchem. Došel jsem k ní, a když si začala všímat toho, že se k ní blížím, přestala se pohybovat, a dělala, že se jen opírá o tu zeď. Jak moc jsem ji ublížil, a proto se nemůže pomalu ani hnout.
Nevím, jestli to bylo vytahování před kluky, co všechno umím, ale dělalo mi to dobře. Došel jsem k ní a uviděl jsem, jak polkla. Měla strach, a to je dobře. Vytáhl jsem ji za krk na nohy, a poté ještě výš. Nohami se nedotýkala země a já ji pomalu škrtil. Kmitala těma jejíma nožička a přes to úplně zbytečně. Byla pro mě lehká jako pírko.
,,Jestli si myslíš, že jsi nenápadná, tak nejsi. Radši se zklidni holčičko. Nebo to taky s tebou nemusí dopadnout dobře, je ti to jasný?"
Když jsem pomalu dořekl tuhle větu, pustil jsem ji bez jakéhokoliv soucitu na zem. Její tělo spadlo.
Kluci čuměli dost vykuleně. Já jsem se k nim jen s úsměvem otočil a chtěl si všímat jen jich.
,,Tak co vám tedy řekla?"
,,Hlavní je, že tu s tebou můžeme být." odpověděl mi Mates, ale dost zaskočeně.
,,Co je? Co tak koukáte?"
,,Nic. Co by, jen se divíme, že jsi teď už zase takovej drsnější"
Cukly mi koutky.
Kluci. Vy ale nevíte jednu věc, o to mi přesně jde.
****
Ahoooj:33 Je tu další část příběhu:3
Líbí se vám to? Jestli ano tak mi určitě napište zase nějaký hezký komentář, zanechte vote:3 ♥
Mějte se, byee :*
ČTEŠ
Live? Or die? 2
ActionBolest. Nic jiného Matty už necítí. Jeho život se změnil. Bohužel ani o tři roky později na ni nezapomněl. Ví, že se už nevrátí. Jeho život pro něj dál nemá smysl. Dokáže se s tím nakonec vyrovnat? Nebo se oficiálně zhroutí? Je na světě někdo kdo b...