Tanıtım

8.1K 173 29
                                    

Nasıl biri olmuştu acaba? Ben nasıl onsuz kalmaya dayanmıştım? Kokusu bana eskisi gibi mi gelecekti? Ya da beni özlemiş miydi? Yalnız mıydı ki yine?

Kafamda o kadar soru vardı ki... Ve birazdan, onu gördüğümde tüm soruların cevabını almayı düşünüyordum. Tabi, düşünüyordum.

Kapıyı çaldım. Bu sahneyi eskiden ezberlesem de, şimdi bana yabancı geliyordu.

Kapı yavaş yavaş açıldı. Gözlerimi kapattım. Yüzleşmek için doğru zaman mıydı? Ben hazır mıydım?

Gözlerimi açtım ve yeşil irislere baktım.

Orada olduklarını biliyordum.

Tahmin etmeye gerek yoktu.

"M-Merhaba. Eve d-döndüm." Kelimeler ağzımdan zor çıkıyordu. Korkuyordum. Beni eve almayacaklarını düşünüyordum. Düşünmek bile insanı öldürüyordu.

"Evine hoş geldin." Beni reddetmemişti. İçeri geçtim. Bana dikkatlice baktı. Ortam sessizdi.

"Hiç degişmemişsin." Dedi, elini yanağımda gezidirken. Artık bana dokunmasını özlediğimi fark etmiştim.

Dokunuşları her zamanki gibi tutkuluydu. "Sen de değişmemişsin Harold." Alaylı bir gülümseme bıraktı yüzüne. Ve fısıldadı kulağıma;

"Çok değiştim. Ve seni de değiştireceğim."

O an değişmeyen tek şeyin değişim olduğunu söyleyenlere katılma kararı verdim.
-
-
-
-
My Psychopath Cousin - - - - ) 2. Kitap

*Kitapta argo kelimeler, şiddet ve cinsellik içeren bölümler vardır.

* My Psychopath Cousin kitabının ikinci kitabıdır. Bir şeyler anlamanız için bu kitaba başlamadan önce birinci kitabı okuyunuz.

My Bad Cousin (MPC2) |Harry Styles Fanfic| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin