ÖNEMLİ!!!
Merhaba ponçiklerim djndnd
Size bir şey söylemem gerek...
Seneye kitap çıkarıyorum xx
Evet, doğru bildiniz. Kitap çıkıyor. Elinize alacaksınız, benim yazdığım bir kitap djdnfn
Ama bu kitabı değil, başka bir kitabı çıkaracağım.
Şu an yazmaya başladım. 1 yılda bitirmeyi planlıyorum.
Seneye çıkacak xx
Sizi seviyorum, çıkarsa alın jdjdjd
Bu bölümü yazarken ben bile ekşına katlanamadim. Bir an vazgeçtim ama sonra pes etmedim. Kalp krizi geçirmeden bitti xjdnf
Bazen ben bile bölümleri yazarken ölüyorum :))
Neyse, iyi okumalar bebeq ler xx
-
-
-
-
-
-
-
-
->Harry'nin Anlatımı <
Başımın ağrısı ile yüzümü buruşturdum. Bu ağrı bana çok içtiğimi hatırlatmak içindi.
Ayağa kalktım. İlk başta başım döndüğü için biraz sendelemiştim. Ama daha sonra bana her şey normal gelmişti.
Yüzümü yıkayamak için banyoya girdim. Ayna yoktu. Şükürler olsun.
Yıkamayı bitirdikten sonra kurutarak odamdan dışarı çıktım. Merdivenlere doğru yürümeye başladım.
Saat kaçtı? Herkes uyanmış mıydı? Hiçbir fikrim yoktu.
Aşağı inince etrafıma bir göz gezdirdim. Mutfaktan yemek kokuları geliyordu. Biriyle rolleri değiştirmiş olmalıydık.
Mutfağa girdim. Sarı saçlı biri yemek yapıyordu.
Amber...
Bir şey demem gerekiyor muydu? Onunla fena bir şekilde barışmak istiyordum.
Onunla konuşmayı deneyecektim sanırım.
"Günaydın." Bir saniye salatayı doğramayı bıraktı. Ardından tekrar doğramaya devam etti.
"Benimle konuş." Bir kez daha durdu. Yüzünü göremiyordum çünkü bana sırtını dönmüştü.
Elimi sırtına koyup kendime doğru dönderdim.
"Sana benimle konuşmanı söyledim." Gözlerini devirdi. "Ve bana gözlerini devirme." Sıkıntılı bir nefes bıraktı dışarıya.
"Bana emir verme." Tek kaşımı havaya kaldırdım. Ne zamandan beri bana karşı çıkma hakkına sahipti?
"Sana böyle bir hak tanıdığımı hatırlamıyorum?" Sesim daha çok bu tavrını sorar gibi çıkmıştı. "Galiba küçük hanımın götünü fazla kaldırdık." Yutkunduğunu duyuyordum. Sırıttım. Bu hallerini seviyorum.
"O halde indirelim." Kafasını bana çevirdi. Etrafında dönüyordum. Bana bakması ile durdum.
"Ne yani, yine mi bana işkence çektireceksin?" Kafamı iki yana salladım. "Hayır, ama sana olan iyi niyetimi azaltacağım." Umursamaz bir hal takınıp işine geri döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bad Cousin (MPC2) |Harry Styles Fanfic|
Fanfiction"Hiç degişmemişsin." Dedi, elini yanağımda gezidirken. Artık bana dokunmasını özlediğimi fark etmiştim. Dokunuşları her zamanki gibi tutkuluydu. "Sen de değişmemişsin Harold." Alaylı bir gülümseme bıraktı yüzüne. Ve fısıldadı kulağıma; "Çok değişti...