Gözlerimi yavaş yavaş açtım. Bunu neden yaptığım hakkında hiç bir fikrim yoktu ama öyle yapmıştım işte.
"Günaydın." Gözlerim bu sefer de yatağın sağ tarafına kaydı. Harry elini başına koymuş beni izliyordu.
"Günaydın." Etrafıma baktım. "Beni ne zamandan beri izliyorsun?" Kıkırdadı.
"Bir saat felan olmuştur." Ben de daha sonra güldüm.
"Amacını öğrenebilir miyim?" Ofladı.
"Romantikliğin içine et yine Amber. İzledim diyorum işte." Gözlerimi devirdim. Devire devire kör olacağı, bak görün.
"İyi, tamam." Sesim sert çıkmıştı. Ben öyle umuyordum.
"Özür dilerim, sabah sabah seni tersledim." Yanağımda bir ıslaklık hissettim. Beni öpmüştü. Hem de sulu sulu (!)
"Sorun değil. Dün geceyi düşünürken unuturum." Gözlerimi kırptım. İlk defa bunu söylemekten utanıyordum.
Bana daha çok sarıldı. Başım onun çıplak, sert göğsüne değiyordu.
"Çıplak mı yattın Harry?!" Sırıttığını duyuyordum. Ama sustum. Bir şey söylemedim.
"Ne zaman buradan çıkmayı düşünüyor musun?" Bir çocuk gibi mızmız sesler çıkardım.
"Gitmeyelim. Hep burada kalalım." Ona daha çok gömüldüm.
"Sebep?" Nedenini soracağını biliyordum zaten.
"Korkuyorum." İç çektim. Eğer buradan çıkarsak bir şey olacaktı. Sürekli bir şey oluyordu. Bunun olmasını istemiyordum. Sonsuza kadar burada kalmak bana güvendeymişim gibi hissettiriyordu.
"Neden korkuyorsun?" Saçlarımı okşamaya başladı.
"Buradan çıkarsak yine aramıza engellerin girmesinden korkuyorum." Anlıma bir öpücük kondurdu tepeden.
"Korkma, her şey iyi olacak. Söz veriyorum." Gözlerimi ona diktim. Tepeye baktım.
"Söz mü?" Onayladı. "Söz." Güldüm.
Harry bazen sözünü tutmasa da bazı zamanlar tutuyordu. Çok dengesizdi ama ne zaman beni kurtaracağına dair söz verse bunu yapıyordu. Ben de onun yanında kendimi güvende hissediyordum. Bu yüzden ona inanıyordum.
"Ben çıkarken bana bakma. Tabi, eğer çıplak görmek istemiyorsan..." gülüşüne sadece sinirli bakışlar ile karşılık verdim.
"Defol şuradan Harry. İstemiyorum öyle görmek." Kahkahalarla dolabına gitti. Gözlerimi kapattım.
Bu dünyada çok saçma bir şey var, evet. Bir gece önce çiftler seks yapar -bizimki tam anlamıyla bir oral seks olsa da- ve ertesi gün üstlerini kapatır. Birbirlerini vücuduna bakmaz.
Buna ne kadar saçma desem bile ben de yapıyorum.
"Giyindin mi?" Gözlerimi daha sıkı kapattım.
"Evet, bakabilirsin." Gözlerimi açtığımda karşımda çıplak bir Harry görmemle tekrar gözlerimi kapattım.
"Sikeyim Harry ne kadar da yalancısın!"
"Bir daha sana inanmayacağım!"
"İğrençsin!"
Odada bağırmaya devam ederken Harry'nin sabah olduğu için boğuk olan sesi -ki her zaman boğuk bence- sözümü kesti.
"Çıplak halimi iğrenç mi buluyorsun?" Gözlerimi açtım. Altını giyinmişti. Yani, boxerını.
Ne kadar da çabuk giyiniyor (!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bad Cousin (MPC2) |Harry Styles Fanfic|
Fanfiction"Hiç degişmemişsin." Dedi, elini yanağımda gezidirken. Artık bana dokunmasını özlediğimi fark etmiştim. Dokunuşları her zamanki gibi tutkuluydu. "Sen de değişmemişsin Harold." Alaylı bir gülümseme bıraktı yüzüne. Ve fısıldadı kulağıma; "Çok değişti...