"It was just painful"

1.9K 89 56
                                    

"Geçmiş olsun, ufaklık." Harry'nin gözleri Briana'ya kaydı.

Briana'ya kaş göz işaretleri yaptım. Böyle anlaşıyorduk.

"T-Tesekkür..." Sesi titremişti. Önce boğazını temizledi. "...ederim."

Koltuktaki oturuşumu düzelttim.

"Bu annemi de sikeceğim." Telefonunu eline aldı.

"Bir haftadır arkadaşına gidiyor. Bir ölse de kurtulsak şu." dediğinde yüzümü buruşturdum. Ne kadar da kötü niyetli (!) düşünüyor böyle.

"Sizin için daha iyi, o yokken beraber olabiliyorsunuz." Harry, bakışlarını tekrardan Briana'ya yönlendirdi.

"Nereden biliyorsun?" Boğazımı uyarmak için temizledim. Ah, Harry... O anlamda söylemedi!

"Neyi, nerden biliyorum?" Harry bir süre sonra susmayı tercih etti.

"Boşver." dedi sadece.

Bir ara salonda büyük bir sessizlik oluştu.

Şu Briana gitse de intikamımı alsam Harry'den...

"Senin işin yok mu? Bu gün bir yere gidecek misin?" Harry, bir şey anlamış gibi sırıtmaya başlamıştı bile.

"Anladım." Briana ikimize tek tek baktı.

"Merak etmeyin, odamdan çıkmam."

Ayağa kalkıp kapıya doğru yürümeye başladı.

Bu sandığımdan da kolay olmuştu.

Harry bakışlarını bana çevirdi. Bana bakabilir zaten. Odada başka kimse yok.

"Demek canın istiyor?" Sırıtmaya başladığında gözlerimi devirdim.

"Bana şu filmi izletecektin. O yüzden kovdum onu." Kanepeye vurarak yanını işaret etti.

"Gel." diye mırıldandı. Dediği şeyi yaparak yanına oturdum.

"Dayanabilecek misin? Ben bu filmi izlerken kaç defa boşalmış kız tanıyorum."

Harry, nasıl olur da utanmadan böyle rahat konuşuyor?

"Anlamadım. Bu filmi kızlarla mı izledin?"

"Evet, seni tanımadan önce izliyorduk. Sonra ise hep beraber grup--" sözünü kestim çünkü daha fazla dayanamayacağım.

"Anladım." Kıkırdadı.

"Aynı zamanda erkekler de boşalıyor."

Bu söylediği belki işime yarar.

Hani şu intikam olayı...

"Tamam, Harry anladım. Aç şunu." dedim, sabrımın taştığını belli ederek.

Filmi oynatmak için koyduktan sonra bir süre bekledik.

"Anlamıyorum, Anne Cox hiç mi kızmıyordu sana? diye sessizce mırıldandım. Aklıma Harry ile ilk tanıştığımız gün geldi. Sonra pişman oldum.

Sakın o günü aklınıza getirmeyin!  Tam bir felaket... Utanç!...

"Bu filmin sonunda seni becermem için yalvaracaksın." dedi, film başlamadan.

Dudaklarımı araladım ve mırıldandım;

"Kim kime yalvaracak göreceğiz, Styles."

***

Siktir.

Tanrım.

My Bad Cousin (MPC2) |Harry Styles Fanfic| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin