"Anlamıyor musun?! Seninle sevişmek istemiyorum Harry. Bunu yaparsan sonu iyi olmaz!" Dudaklarını büzdü.
"Bak sen şuna. Beni tehtit mi ediyorsun kuzen? Bu sana hiç yakışmıyor." Etrafına bakındı.
"Seni şu koltukta becersem iyi olacak." Sırıttı. "Biraz konforlu olmasa bile idare edeceksin." Kafamı iki yana salladım. Kolumu daha çok sıkınca çığlık attım.
"Anla şunu, istemiyorum! Liam ile çıkarken seninle asla sevişmem!" Gözlerini gözlerime dikti.
"Bunu o güzel kızlığından içeri girerken hatırlat." Beni koltuğa attı. Kaçacaktım ama üstüme çıktı.
"Şimdi, biraz canın acıyacak." Kulağıma eğilip fısıldadı;
"Çünkü küçük styles rahat durmuyor."
Göğsüne bir yumruk attım.
"Eğer bunu yaparsan o küçük styles'ını kesip sana yediririm."
Kahkaha attı. Saçlarımı geriye attı.
"Beni tehdit etme, yapamayacağını sen de biliyorsun." Hıçkırdım. Kolları çok güçlüdüydü.
"Kuzenine bunu yapamazsın." Kahkaha attı.
"Sence biz kuzen miyiz? Evet, öyleyim ama şu geldiğimiz noktaya bir bak istersen." Yüzünü boynuma gömüp içine çekti.
"Eskisi gibi kokuyorsun." İtmeye çalıştım ama üç yüz milyon beş yüz doksan dokuzuncu kez (!) başarısız oldum.
"Kokunu sikeyim senin Harry." Kahkaha attı ve boynuma sert öpücükler bıraktı.
Ağlamaya başladım.
"Y-Yapma." Sert bir şekilde ısırınca acıyla inledim. "Y-Yapma lütfen..."
Durmuyordu.
Hıçkırıklarla ağlayamaya başladım.
"Y-Yalvarıyorum -hıçkırık- ya-yapma." Bir anda durdu. Gözlerime baktı.
"H-Harry. Y-Yapma."
Elini yüzümde gezdirdi.
"Yapacağım." Gözlerimi sıkıca kapattım.
Yapacak. Bu saatten sonra anlamış bulunuyorum.
Pantolonunun düğmelerini açtı. Ardından eli benimkine geldi.
"B-Bırak! Dokunma!" Kaşlarını çattı.
"Sanki hiç dokunmamışım gibi davranma."
Çok fazla direndim ama sonunda pantolonunun düğmesini açtı.
"Eskisi gibi olmuşsun Harry. Ç-Çok kötü olmuşsun. S-Sana -hıçkırık- inanamı-mıyorum."
Gözlerimi kapattım.
Birazdan içime girecekti.
Sadece girecek. Bekleyin.
1...
2...
3...
4...
5...
6...
Hayır, şimdi girecek.
7...
8...
9...
Neler oluyor?
Tanrım.
Üstümden bir yük inince gözlerimi araladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bad Cousin (MPC2) |Harry Styles Fanfic|
Hayran Kurgu"Hiç degişmemişsin." Dedi, elini yanağımda gezidirken. Artık bana dokunmasını özlediğimi fark etmiştim. Dokunuşları her zamanki gibi tutkuluydu. "Sen de değişmemişsin Harold." Alaylı bir gülümseme bıraktı yüzüne. Ve fısıldadı kulağıma; "Çok değişti...