>Amber'ın Anlatımı<
"Harry..."
Anne Cox, kahkaha atarak gelirken ona baktık.
"Ne var?" derken resmen tersledi onu, Harry.
Ama Anne Cox saf biri. Oğluna kıyamıyor ve bir şey de diyemiyor.
"Odanı temizliyordum ve..."
Tekrar kahkaha atmaya başladığında bu sefer ben de ne olduğunu merak etmiştim. Harry ise kaşlarını çatmış bir şekilde annesine bakıyordu.
Odası hakkında konuşmayı pek sevmiyor.
İlk zamanlar bu eve geldiğimde onun odasına girmiştim. Bu sahneyi herkes hatırlıyor zaten. Oradan bile bunu anlayabiliriz.
Şimdi ise odasında resmen bağıra bağıra seks yapıyoruz.
Teşekkürler, bu eve ses yalıtımı yapan, güzel gönüllü insan!
"Odanda bir iç çamaşırı buldum."
"Bu normal bir şey." dedi, Harry normal bir tavırla.
Bence de oldukça normal bir şey. Anne Cox acaba içki mi içti?
"Odanda sütyen olması mı? Oysa bana normal gelmemişti." dedi, bana bakarak.
Yutkundum.
Boku yedim.
Hatta yedik.
Boku ikiniz de yediniz, Amber.
Ne diyeceği hakkında hiç bir fikrim yok.
Ya da ne diyeceğim...
Bize bakmaya devam ederken dudaklarım bir şeyler söylemek için aralanıyor, bir şey söylemeden kapanıyordu.
Hiç bir ses çıkarmıyordum.
Bu tepkiler tamamen korkudan ibaretti.
Anne Cox bizi kabullenmemişti. Bunun olmasını biz bile beklemiyorduk ki zor kabul etmişti. Şimdi ise tekrardan "biz" diye bir şeyi istsmeyeceğinden korkuyordum.
Yutkundum ve boğazımı yakan tükürüğün, korkuyu tüm vücuduma yakarak içimde hızla kaymasına izin verdim.
"Anne..."
Boğazımı temizledim. Sesim sandığımdan, sanacağımdan da kısık çıkmıştı.
Harry'ye yandan bir bakış attığımda yüzündeki soğuk ifadeyi gördüm.
"...ben zorunda kaldım." diye mırıldandım. Bu o kadar zor olmuştu ki, sanki birisi boğazımı tutuyordu.
Harry, bunu söyleyince bana "seni ben mi zorladım?" dercesine bakışlar atıyordu.
Oysa, sadece Harry'nin odasında bir sütyen bulduğunu söylemişti. Neden bu kadar korkmuştum?
Korkmuştum çünkü bu ilişkiye tekrar bir tehlike getirmekten korkuyordum.
Bu ilişkiye tehlike getirmek için korkmaktan korkuyordum aslında.
En sonunda aklıma küçük bir şey gelmişti. Küçük bir yalan...
"Harry'nin odasında giyinmek zorunda kaldım."
Sonunda, kelimeleri bir araya toplayıp bir cümle kurabilmiş, bunu tek nefeste güzelce söyleyebilmiştim.
Yalan söylemek konusu mu? O artık benim için bir çocuk oyuncağı, hatta ücretsiz bir iş.
"Banyom kirli olduğu ve en yakın oda, onun odası olduğu için onun banyosunda yıkandım. Sonra giyindim." dedikten sonra iç çektim. "Sütyenimi orada unutmuşum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bad Cousin (MPC2) |Harry Styles Fanfic|
Fanfiction"Hiç degişmemişsin." Dedi, elini yanağımda gezidirken. Artık bana dokunmasını özlediğimi fark etmiştim. Dokunuşları her zamanki gibi tutkuluydu. "Sen de değişmemişsin Harold." Alaylı bir gülümseme bıraktı yüzüne. Ve fısıldadı kulağıma; "Çok değişti...