Przez kilka dni Jade próbowała dodzwonić się do Harry'ego. Nie pofatygował się żeby odebrać, już nie mówiąc o oddzwonieniu. Chłopak zatracił się w swojej pracy i pasji - muzyce. Spędzał w studiu każdy dzień, pracując nad nowym materiałem. Nie zważał na to, że wciąż są w trakcie promowania albumu który wyszedł zaledwie kilka miesięcy temu. Jeździł w trasy, koncertował, udzielał wywiadów ale robił to dla zabicia czasu, myśli. Nie potrafił czerpać z tego takiej radości jak wcześniej. Odciął się od chłopaków, prawie z nimi nie rozmawiał. Zamknął się w swoim samotnym świecie.
Jak się okazuje praca jest cudownym lekiem na przytłaczające myśli również dla Jade. Codziennie pojawiała się punktualnie w pracy i wykonywała wszystkie zadnia najprawdopodobniej z miesięcznym wyprzedzeniem. Brała na siebie każde zlecenie. Marcus nie wypytywał, dawał jej to czego chciała - jeszcze więcej pracy. Tak jak to mieli w zwyczaju, codziennie o stałej porze wychodzili na lunch. Właśnie wtedy próbował poprawić jej humor, co często mu wychodziło.
Wszystko w życiu w końcu się kończy. Jest ono podzielone na etapy - jeden się kończy, a następny zaczyna. Przez nasze życie przewija się tysiące ludzi. Z jednymi nawiązujemy ten bliższy kontakt, z innymi jedynie krótką znajomość.
Ale co jeśli koniec jednego z etapów jest jednocześnie początkiem kolejnego?
Co jeśli znajdą się ludzie, którzy będą walczyć za Jade i Harry'ego?
It's inevitable everything that's good comes to an end
It's impossible to know if after this we can still be friends, yeah
I know you're saying you don't wanna hurt me
Well, maybe you should show a little mercy
The way you look I know you didn't come to apologize
No i stało się :( Doszliśmy do końca pierwszej części Perfect for you. Chciałabym wam wszystkim bardzo podziękować za wszystkie wejścia, gwiazdki a przede wszystkim za komentarze, które dodawały mi wiele motywacji a przede wszystkim wywoływały uśmiech na mojej twarzy. Dziękuję, że ze mną byliście i mam nadzieję, że do kolejnej części również zawitacie.Już dziś pojawi się wstęp do drugiej części Perfect for you czyli --> Perfect not for real
CZYTASZ
Perfect for you [zakończone]
FanfictionJeden przypadek Jedna nieuwaga... A może jednak spotkanie Jade i Harry'ego to przeznaczenie?