Özel Bölüm.

267 6 3
                                    

Düğüne son bir hafta;

Özel basım davetiyeler, düğünün yapılacağı yer, Düğün zamanı organizasyonu, şarkı söyleyecek ve konuşma yapacak kişiler, Minah'ın zorla bana kabul ettirdiği süpriz gösteri, düğünden sonra yapılacak olan küçük çaplı bir parti, Çinden Kore'ye gelen Luhan'ın akrabaları için ayarlanan Otel odaları, gezdirecelecek yerler, zor seçim gelinlik ve damatlık, ki onu Luhan işlerinden arta kalan bir zamanda kendisi bakacaktı, Zaman bulabilirse...

Birkaç hafta içinde annem, ben ve Minah'ın yapabildikleri bunlar olmuştu. Tuhaf bir şekilde hiçbir seçimde isteğimle hareket etmemiştim. O an aklımdan ne geçiyorsa önüme konulan seçeneklerden seçmiş başka da birşey söylememiştim. Düğüne gelecek 150 insana rezil olmamak adına dua etmekten başka bir şansım yoktu bütün bu ilanları düşündüğüm zaman. 

" Ev ve balayı işini de hallettikten sonra geriye sadece düğün için kendimi hazırlamam kalıyor. "

Duştan yeni çıkmış bir vaziyette, beyaz iç çamaşırlarımla ve ıslak saçlarımla evin içinde Luhan'ın olmamasının verdiği rahatlıkla tur atarken bir yandan hattın ucunda ki annemle konuşuyordum. Elinden geldiğince hatta daha fazlasını yaparak bana yardım etmeye çalışmıştı hazırlıklar için. Tek çocuk ben olduğum içinde hiçbir eksiğin kalmasını istemiyordu doğal olarak.

" Hala bana hazır olmadığını söyleme. " Annemin yakınan sesi kulaklarımın uğuldamasına neden olmuştu.

" Bilmiyorum. Sadece, fazla mı acele ettik acaba? Daha 21 yaşındayım ve.. Tanrım! Daha 21 yaşındayım anne. Nasıl böyle bir karar almama karşı çıkmadın ki? Bu devirde kim bu yaşta evlenip hayatını karartır ki? "

Aslında bunları neden söylediğimi düşününce sadece hissettiğim gerginlik yüzünden olduğunu biliyordum. Hiçbirşey istediğim gibi gitmiyordu. Evlenmenin bu kadar zor, yorucu ve zahmetli bir iş olacağını hiç hayal etmemiştim.

" Mari? " Beni yeniden kendime getiren annemin sesine karşılık cevap vermeyerek kendimi Luhan'ın favori yerine, L koltuğun köşesine attım. Deri koltuk çıplak bedenimi sürtünerek canımı acıtsa da şimdilik önemli olan bu değildi . " Güzel kızım, Luhan'ı seviyorsun değil mi? "

" Elbette. " Hiç düşünmeden verdiğim yanıt annemi memnun etmiş olacak ki, küçük kıkırtısı kulaklarıma ilişti.

" Tamam. O zaman endişelenecek hiçbir şey yok. Şimdi kapatmam lazım. Beğendiğin evlerin resimlerini bana yollamayı unutma. "

" Tamam. "

Hattın kapandığını bildiren ses kulaklarıma ulaştığın da üzerimi giyinmek için yerimden kalkmaya hazırlanıyordum. Fakat işittiğim ikinci ses olan kapı şifresinin bipleri beni telaşa sürükleyerek tabana kuvvet odaya kaçmama neden olmuştu. Çıplak sayılırdım ve eve giren kişininde Luhan olduğu aşikardı. Neyden utandığıma emin olmasam da onun karşısına iç çamaşırlarım ile çıkmaya biraz utanmıştım. Tamam, bu daha önceden yaptığım birşey di. Fakat yinede beni ele geçiren utangaçlığın  telaşı içinde elim ayağım biribirine girmişti. Çünkü, lanet olsundu ki üzerimde resmen çocukların giyebildiği iç çamaşırları vardı. Hemde beyaz, ve oldukça sade. Eve geleceğini bilseydim balayın da giymek için Minah'ın aldırdığı seksi iç çamaşırlarından birini giyerdim.

Belki annemin, balayında her şeyin daha güzel olacağını ve sabretmemiz gerektiğini söylemesinden de kaynaklanıyor olabilirdi utancım. Luhan ile birlikte olduğumu biliyor olduğunu düşünmüyordum açıkçası. Ben neyse de, Luhan'ın etrafına öyle bir izlenim vermediği belliydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 21, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Oh, My Daughter! (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin