~ Önce bu notu okuyun !!
# Uzun bir zamandan sonra yazdığım en uzun bölüm oldu sanırım. Umarım bunu göz önünde bulundururda ona göre yorum yada vote verirsiniz. Hayır, anlamıyorum yani. Bi tuşa basmak ne kadar zor olabilir?!
Beğendiysen oy verir yorum yaparsin. Beğenmediysen de bir daha okumazsın. Ben okunma sayısını yazar olarak görüyorum. Ve kesinlikle vote sayısıyla örtüşmüyor.. Cidden neden emeklerimin karşılığını alamıyorum? Gerçekten üzülüyorum. Oldukça zor zamanlar atlatmaya çalışıyorum su sıralar. Günlerim hastanelerde geçiyor. Ve buna rağmen hem kendim sevdiğim hemde siz isteğiniz için bölüm yazmaya çalışıyorum... Umarım bu yazdığımı okursunuzda ona göre davranirsiniz. Şimdiden teşekkür ederim.
♤ ♤ ♤ ♤" Bu kağıdın kaç para ettiğinden haberin var mı senin? "
Elimden almaya çalışan Minah yüzünden yırtılan kağıda yapabilecek pekte birşey kalmamıştı artık. Bu kız neden bu kadar meraklı olmak zorundaydı?
Elimde bulunan parçalanmış anlaşmanın bir yedeği elbette bulunması lazımdı fakat anladığım kadarıyla o kağıtta karşımda öfkeden kuduran adamın elinde değildi. Ki bu da diğer anlaşmanın babamın elinde olduğunu gösteriyordu.
" 10 yıl çalışarak ödeyemeyeceğimiz bir miktar olduğu kesin. "
Minah'ın elinde kalan kağıt parçasından bana gösterdiği rakama baktım. Verdiğim cevap kısa bir omuz silkmeydi. Övünmeyi sevmezdim fakat bu para benim için pekte önemli bir rakam değildi artık. Babamın kolaylıkla verebileceğini sanmıyordum elbette fakat para istememe gerekte yoktu zaten. Anlaşmayı ondan isteyebilirdim.
" Yani seni bilmem tabi ama benim ödemem imkansız. "
Minah kendini depresyona sokma aşamasına doğru geçiş yaptığı sırada elinde ki kağıdı çekip aldım.
" Bu kağıdın diğer aslını size getirebilirim. "
Adam kısık sesle güldü. Bu gülüş kesinlikle patlamadan önceki son demleriydi. Öfkeli olduğu gerilen omuzlarından bile belliydi.
" Gülünecek birşey mi var ortada? Söylediğim şeyde ciddiyim, kağıdı size getirebilirim. "
" Lee Moonri? "
Minah'ın kolumdan tutup beni kendine çekmesiyle onunda karşımda duran adamın kasılan yüzünü net bir şekilde gördüğünü anladım.
" Cidden, neden burada durmuş sizin gibi iki aptalla konuşuyorum bilmiyorum. Fakat, tamam, tam bir saatin var. Eğer bu kağıdın diğer aslını bana getirmezsen, şu kameradan, " Bana hemen yanımızda bulunan minik kafenin tavanında asılı duran CCTV kamerasını gösterdi ciddiyetle. " şu son 10 dakikadır yaşadığımız saçma olayın kaydını alıp en yakın polis merkezine gidip sizi şikayet edeceğim. "
" Lee Moonri, Lee Moonri, Lee Moonri, Lee Moonri! "
Hemen yanımda koluma asılmaya devam eden Minah'ın adımı mı ezberlediğine bir anlam veremedim.
" Park Minah, kapa çeneni. " Kolumu hızla çekerek kurtardım ondan. Bu arada minik Casper çoktan Uyanmış kafesin içinden acıktığına dair sinyaller yolluyordu.
" Pekala, Lee Moonri ve Park Minah. " Ah, adımızı da öğrenmişti, ne güzel! " Son 59 dakikanız kaldı. Söylediğim gibi eğer kâğıt elimde olmazsa, "
" Tamam, polise gideceğinizi söylediniz. Kulaklarım sağır değil gayet iyi duyuyorum. Fakat benimde bir isteğim var. "
"İsteğin mi var? Şaka mı yapıyorsun? " Yeniden alayla gülümseyince çok fazla önemsememeye çalıştım. Ama ciddi anlamda sinirimi bozmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh, My Daughter! (✓)
FanfictionÇin mitolojisinde " Kaderin Kırmızı İpi " adında bir inanış vardır. İnanışa göre; Tanrı her insanın ayak bileğine kırmızı bir ip takar ve kaderleri birleşecek olan insanları bu ipler sayesinde birbirlerine bağlarmış. Bu ip esner, kördüğüm olur ama a...