15.

5.9K 335 19
                                    

" Lee Moonri. “

Haerin unnie'nin beni çağırdığı toplantı odasına doğru ilerlediğim sırada birinin beni çağırması ile dönmeyi düşündüğüm koridorun başında durdum son anda. Arkamı döndüğümde Kang menejerin güleryüzlü bir şekilde yanıma yürüdüğünü gördüm.

" Günaydın. “

Onun ki gibi full enerjik olmasa da gülümsedim bende.

“ Günaydın, tatilin nasıldı? "

Aynı yere doğru gittiğimizi görünce birlikte yürümeye devam ettik.

“ Bütün hafta boyunca oteldeydim. “

Bana " ciddi misin sen? " bakışı atarken toplantı odasına gelmiştik bile.

“ Ah, birde internetten kendi bütçeme göre ev bulmaya çalıştım fakat, vay canına. “

Umutsuzca başımı iki yana salladım.

" Kira fiyatları neredeyse satılık bir ev fiyatında bu civarda. Sanırım otelde yaşamaya mecburum. “

Kang Menejer üzülme dercesine omzumu sıktıktan sonra yanımda uzaklaştı. Kapının koluna uzandığım sırada Kang menejerin girdiği koridorda ki gürültülere kulak misafiri olmadan yapamadım.

“ Hyung, neden bu kadar geciktin?  "

" Birde bize söylersin erken kalkan yol alır diye. “

“ Bundan sonra beni yataktan zor kaldırırsınız. “

“ Sen zaten yataktan zor kalkıyorsun deve. “

Baekhyun'un, Chen'le olan atışmalarına her zaman gülerdim zaten. Dudaklarım istemsiz olarak kıvrılırken girmeye çalıştığım odadan Bambi'nin çıkması ile gülümsemem suratında dondu.

“ Ah, Moonri'de geldi. “

Haerin unnie'nin bana çağırması ile girdiğim transtan çıkarak kapının ağzından çekildim. Bambi yanımdan geçerken anlam vermediğim bir bakışla gözlerini benimkilerle buluşturdu. Aslında böyle anlar her zaman filmler de olur sanmıştım fakat tuhaf hatta aptalca bir şekilde Luhan yanımdan geçerken zaman yavaşlamış gibi hissettim, neden böyle olduğuna dair bir anlam veremedim bile. Üzerine bocaladığı bir parfüm aramak için derin bir nefes bile çektiğimi bile hissetmiştim.

Aptal Moonri, kendine gel. HEMEN.

“ Moonri? “

Haerin unnie'nin bana seslenmesi ile kendime geldiğimde Luhan çoktan yanımdan geçip gitmişti bile. Kapıdan girmeden önce iki şey fark etmiştim.

Birincisi, Luhan'ın en son ki saç modeli ve yeni olan karamel rengi ona gerçek anlamda oldukça yakışmış ve ona bakma isteğimi arttırmıştı.

İkincisi ise, artık ona Bambi demekten vaz geçmiş, adıyla hitap ediyordum, içimden olsa bile. Lu Han.

______

" Buraya bende gelmek zorunda değildim aslında. “

Kim Haerin'in beni getirdiği lüks güzellik merkezinde uzunca bir göz gezdirdim. Kendime bakan biriydim aslında fakat burada ki kadınlar gerçekten alışılmadık bir güzellikteydi ve ben kendimi buraya ait gibi hissetmiyordum. Üzerimde ki Jean pantalon ve basit bir tişört bile arkana bakmadan kaç sinyalini çoktan veriyordu aslında. Fakat hergün saat 6'da kalktığım için o yorgunluk ve uykusuzlukla kendime bakamıyordum. Saçlarım toplamaktan artık tokasız bile kafamda sabit durabilirdi.

“ Saçlarını boyatmak ister misin Lee Moonri? "

" Uh? "

Cevabım oldukça kaba olsa da Kim Haerin gülümseyerek itiraz etmemi beklemeden beni koltuklardan birine oturttu.

Oh, My Daughter! (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin