44.

3.7K 260 19
                                    

Bu güzel kapağım için Ceren [ the_tired ] 'e çok çok teşekkür ediyorum. ♡

Konuşmaların hepsi Çince. *

___

Aylar sonra Luhan'ın hastane de görülmesi büyük bir haber olmuştu. Herkes Bambi'nin ne kadar değiştiğini konuşuyordu.

~ Luhan bu defa gerçekten Sang Namja gibi görünüyor. Onun bu halini daha çok sevdim. Umarım bir daha Kore'ye geri dönmez. ~

~ Ülkesine dönmek ona yaramış. Hep orada kalsın. ~

~ Kafasını kim patlattıysa ellerine sağlık. ~

" Tamam yeter, Mari. “ Luhan uzandığı koltuktan rahatsız bir şekilde kalkarken haber yorumlarını okuduğum tableti elimden aldı sinirle. Hemen yanımda ki koltukta bulunan minderlerin üzerine fırlattı daha sonrasın da.

~ Aslında onu hastanelik eden bendim. Bunu haketmişti. ~

~ Luhan -

" Mari! " Haberi yeniden telefonumdan okumaya başladığım da Luhan'ın öfkeli sesi küçük odayı inletti.

Bana nedenini söylemediğin sürece buna devam edeceğim. “ Onu daha fazla kızdırıp üzmemek adına haber yorumlarını okumayı sonraya bıkarak telefonumu şortumun cebine tıktım.

" Konuşmaya buraya neden geldiğinle başlayalım o zaman. “ Dirseklerini dizlerine dayayarak öne doğru eğildi.

Neden geldiğim mi? Luhan,  senden tam bir ay haber alamadım. Nasıl olduğum ve neler düşündüğüm hakkında bir fikrin var mı? Bir gün öncesinde telefonda konuşuyoruz, bir gün sonrasın da ise kayıplara karışıyorsun. Nasıl böyle birşey yaparsın? Nasıl bana haber vermezsin. Ciddiyim, senin için neyim bana söyle. Çünkü bunu bilmeye ihtiyacım var. “ Uzun konuşmamın sonunda birkaç derin nefes alarak bakışlarımı bir an olsun ondan kaçırmayarak gözlerimi çoktan sulanmış gözlerine diktim. Sözlerim sanırım ona biraz ağır kaçmış olmalı ki yüzünde ki ifadeyi yumuşatarak yanıma gelip oturdu.

Mari, tüm hayatım boyunca aşık olduğum tek kişi sensin. Benim yanımda olduğun için gerçekten mutluyum. Ama burada olman yanlış.

Bana geri dönmemi söyleme çünkü gitmeyeceğim. Eğer senin yanında kalmamı istemiyorsan başka bir yer bulabilirim kendime. “ Luhan daha fazla konuşmamı engellemek için mi yaptı emin değilim ama dudaklarını benimkilerin üzerine kapadığında onu ne kadar çok özlediğimi fark ettim.

" Seni ne kadar özlediğimin farkında bile değilsin. “ Onun da benimle aynı şeyleri hissettiğine mutlu olmuştum. " Pekala, yanımdan gitmek istemiyorsan bundan sonra sen gitmek istesen de ben asla izin vermeyeceğim Lee Moonri. “ Avuçlarının içine bastırdığı yanağıma derin öpücükler bıraktıktan sonra sıkıca sarıldı.

" Luhan, bana nedenini söyle. “

Göğsüne koyduğum ellerimle onu itip kendimden uzaklaştırmaya çalışsam da başarılı olamadım. Beni kendine daha da çok çekmişti hatta.

Luhan! "

" Israr etme, Mari. Çünkü bu bilmek isteyeceğin birşey değil. “ Sonunda onu sert bir şekilde iterek kendimden uzaklaştırdığım da bakışlarını benden kaçırmak zorunda kaldı. 

“ Ama bilmek istiyorum. Luhan, bu yüzden hemen söyle yoksa- "

" Yoksa diye birşey yok. Mari, bana şart koyma. " Bahçeden gelen ayak sesleriyle Luhan oturduğu yerden hızla kalkarak pencerenin önüne gitti. " Babam geldi. “ Perdeyi  kapattığında huzursuz bir şekilde yeniden bana döndü. Luhan'ın o zaman babasından çekindiğini anlamıştım.

" Luhan, babandan korkar mısın? "

Neden böyle bir soru sorduğumu anlamayan Luhan tuhaf bir surat ifadesiyle bana bakmaya devam etti.

Mari, "

Ona ' Sen şimdi görürsün ' bakışı attığım gibi oturduğum yerden kalkıp hızlı adımlarla koridora çıkıp Luhan'ın babası Bay Lu'yu karşılamak için kapının önünde beklemeye başladım.

Hayır, sakın. " Kapıyı açmaya çalıştığım süre boyunca Luhan beni durdurmaya çalıştı.

Bana nedenini söyleyecek misin? "

" Mari, sana bana şart koşmamanı söyledim. “ Öfkeli bakışlarıma devam ederek, üzerimde ki bluzun üzerinde ki düğmelerin üstten birkaçını açtım. Altımda ki şortum yeteri kadar kısa olduğu için ona el atmama gerek yoktu. “ Ne yaptığını sanıyorsun sen? “ Luhan'ın hayretler içinde çıkan sesine kulak vermeden beni engellemeye çalışan ellerinden sıyrılıp kapıyı açtım.

Ve Bay Lu'nun benimle ilk karşılaşması kesinlikle berbat bir şekilde olmuştu.

______

Ne yazıkki yeni bir işe başladım. İş saatlerim biraz dengesiz olduğu için [ Hatta içi 05.30 - 16.00, Hafta sonu 14.00 - 24.00 ] bölümler daha  geç gelecek.






Oh, My Daughter! (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin