29.

4.8K 337 26
                                    

Artık yeni bölümlerin gelme hızı size bağlı. 35. bölüme kadar geldim, haberiniz olsun.  Vote unutmayın lütfen. Yani çok zor birşey değil öyle değil mi?

○ ● ○ ● ○ ● ○ ●

" Ne oluyor burada? “

Ona kapıyı açmış olan görevli hızlı bir şekilde odadan çıktıktan sonra ceketinin önünü açarak odanın ortasına, tam önüme doğru yürüdü. Bana bağırıp, çağırmasını bekliyordum. Herkesin içinde beni rezil etmesini. Bu yüzden derin bir nefes alarak birkaç adımla önünden çıkarak yanında durdum kendimi hazırlarken.

Kimseden bir ses çıkmayınca Areum Menejer tableti yeniden eline alarak babama doğru uzattı.

Evet, gelsin bakalım azarlamalar, bağırmalar.

EXO M Üyesi Zhang Yixing Kötü Yakalandı.

EXO grubunun Çinli üyesi Zhang Yixing Japonya'da bir çamaşırhanede gece geç saatte bir bayanı öperken görüldü.

Olaya şahitlik eden fanın söyledikleri " Zhang Yixing'i o saatte bir çamaşırhane de görmeyi planlamıyordum. O mu yoksa değil mi başta tam emin olamasam da biraz onu izledikten sonra Lay olduğunu anlayınca mutlu oldum. Fakat daha sonra birini öperken gördüm. Bunu beklemiyordum. Hayal kırıklığına uğradım. "

Kendini gizleme gereği duymadan rahatça hareket eden Zhang Yixing'in aksine öptüğü bayanın kim olduğu henüz belli değil.

“ Lee Moonri, Zhang Yixing benimle gelin. "

" Başkanım, buna burada bir son vermeniz daha doğru olur. Çocuklarda bundan yeterince etkilendiler. “

Kang Menejer haberi okuyan babamın elinden tableti aldıktan sonra bakışları benimkilerle buluştu.

“ Bu nasıl oldu? Lee Moonri? “

Babam bana bakmak dışında herşeyi yapıyordu. Beni uyarmıştı. Beni en başta, şirkete girmeden önce uyarmıştı.

" B-ben, sadece... B-biz, hah.. "

Zhang Yixing benim konuşmama izin vermeden bir açıklama yapmaya çalıştı ama pekte başarılı olduğu söylenemezdi.

" Dün gece Kim Haerin-sshi ile kuru temizlemeye giderken, Zhang Yixing'i de bizimle gelmesi için aradım. “

“ Lee Moonri, "

Yixing'in susması için ona sert bir bakış attım. Burada onun paçasını kurtarmaya çalışıyordum.

" Aslında uyuması ve bugün ki konser için hazırlanması gerektiğini söyledi fakat ısrarlarım sonucunda gelmek zorunda kaldı. Ve Kim Haerin, bir süreliğine ortadan kaybolduğun da, ben, ona itiraf et- "

" Tamam, yeter. “

Babamın sesi odayı gürlettiğin de titreyerek susmak zorunda kaldım.

" Az önce kiminle o şekilde konuşuyordun? “

Babam sonunda bana döndüğünde korkarak ona baktım.

" Bana, efendim. Kızınız olduğunu iddia ediyordu fakat terbiye anlayışı sizinkiyle pek örtüşmüyor. Benimle banmal konuşması yetmiyormuş gibi birde kafa tutmaya çalıştı. “

" Lee Moonri? “

Babam benden bir açıklama bekliyormuş gibi bakışlarını bir an olsun çekmedi.

“ Evet, doğru. Eğer bunun için azarlanacaksam, hiç durmayın. Yanlış birşey yapmadığım halde beni azarlamaları oldukça canımı yaktı. Eğer benim kim olduğumu artık söylemeyecek ve böyle azarlanmama göz yumacaksanız beni yollayın. Çünkü başkalarının emirleri altında, azarlamalarını ve bağırmalarını daha fazla çekebileceğimi sanmıyorum. Hemen şimdi, Amerika'ya yeniden dönebilirim. “

Oh, My Daughter! (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin