Biliyorum herkes yeni bölüm geldiğini sanıp heyecanlandı fakat benim size daha mutlu olmanızı sağlayacak bir başka haberim var. Malum, OMD'nin yavaş yavaş sonuna geliyoruz. Hayatımda hiç sıkılmadan ilk defa bu kadar uzun bir hikaye yazdım. Çok mutlu ve gururluyum fakat gittikçe sona yaklaşıyoruz. Belki en fazla bir 5 bölüm daha. Eh, hal böyle olunca yeni bir hikaye daha kurguladım kendi kafamda.
OH, My.. serisine ikinci bir kitap daha geliyor.
Oh, My Sister!
Açıkcası bu da OMD gibi uzun olur mu bilmem ama çok eğlenceli bölümler sizleri bekliyor. Kısa bir tanıtımını hemen buraya koyacağım. Lütfen ama lütfen desteklerinizi eksik etmeyin.
♧ ♧ ♧ ♧ ♧
OH, My Sister! Tanıtım.
Urbach-wiethe. (Chanyeol)
İyileşmesinin bir tedavisi olmayan ve neredeyse hergün ölümle burun buruna gelmesine sebep, milyonda bir görünen tuhaf hastalığının ismi. Hangi dil olduğunu bildiğini bile sanmıyorum. (Minseok)
Kısacası beyinde duygulardan sorumlu bölgenin hasar görmesi sonucu meydana gelen bir hastalık. Korku başta olmak üzere, diğer duyguların ne olduğundan haberi bile yok. (Yixing)
Gerçekten, bir kız olmasına rağmen korkusuz. Geçen gün onu okulun tepesinde dolaşırken son anda yakaladım. Hangi akıllı 10 katlı bir binanın trabzanlarında gezer ki? (Luhan)
Ondan önceki gün ise okulun güreş takımı kaptanına kafa tuttu. Nasıl bir kız bu böyle? (Jongdae)
Milyon dolarlık arabamı parçaladı!. (Suho)
Kız arkadaşımı elinden zor kurtardım. Lanet olası! Onun yüzünden neredeyse ayrılıyorduk. (Baekhyun)
O benim en yakın arkadaşım. Fakat bir çok zaman neden hala onunla takılıyorum diye kendime soruyorum. (Jongin)
Sevginin ne olduğunu bildiğini sanmıyorum. Fakat intikam onun göbek adı. (Kyungsoo)
Bu da birşey mi? Lanet olası sinirden evi yakmaya kalkıştı!! (Tao) Fakat bunlar sadece bir kısmı.
Hadi, gelin ve bize hayatı zindan etmeye çalışan sevgili üvey kardeşimiz Ahn Miryo ile tanışın. (Sehun)
Kesinlikle pişman olacaksınız! (....)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh, My Daughter! (✓)
FanfictionÇin mitolojisinde " Kaderin Kırmızı İpi " adında bir inanış vardır. İnanışa göre; Tanrı her insanın ayak bileğine kırmızı bir ip takar ve kaderleri birleşecek olan insanları bu ipler sayesinde birbirlerine bağlarmış. Bu ip esner, kördüğüm olur ama a...