" Hala bir arama bekliyor musun? Cidden, Lay hyung... " Baekhyun başını Yixing'in ümitsizliğine üzülerek salladı, yüzünden akan terleri elinin tersiyle sildiği sırada. Yeni comebacklerine sadece iki gün kalmıştı, geri kalan üyeler dişlerini tırnaklarına geçirerek şarkıya ve dansa çalıştıkları halde Yixing'in aklı hiçbir zaman tam olarak onlarla olmamıştı, üzerinden geçilen koca bir 5 ay boyunca. Rutin bir şekilde, her zaman, şarkı sözlerini unutup, dans hareketlerini sürekli karıştıran Yixing gruba gerçekten büyük bir sorun oluşturuyordu artık.
" Ümit etmekten başka hiçbir şey kalmadı elimde. “ Yaslandığı duvardan kayarak yere oturdu yorgun bir vaziyette.
“ Hyung, biz varız. Eğer böyle yapmaya devam edersen hepimiz üzüleceğiz. “
Yixing elinden başka birşey gelmediğini bildirmek için sadece omuz silkmekle yetindi.
Tam 5 ay, koskoca 5 ay boyunca Moonri'den tek bir haber bile alamamak onu gerçekten derinden etkilemişti. Belki de o trenden hiç inmemeliydi...
" Yaptığın şey yanlış, tamam mı? Lee Moonri, Luhan'ın sevgilisi ve sen hala onu düşünmekten başka birşey yapmıyorsun. Kendini düşünmüyorsan bizi düşün Zhang Yixing. “ Suho'nun ciddi ve kararlı çıkan sesi dansa çalışan küçüklerinin de dikkatini dağıtmıştı. " Bu comeback için aylarca çalıştık ve senin aylaklıkların yüzünden hiçbir şeyin mahvolmasını istemiyorum. Bu sefer olmaz, anlıyor musun? Luhan'ın gidişinden sonra yeni bir olay daha çıkarsa başkan bu sefer hepimizin ipini çeker. “
“ Ne yapmamı istiyorsun benden? NE? “ Her zaman oldukça sakin olan Yixing'i ilk defa bu kadar sinirli gören çocuklar gerçekten şaşırmışlardı. Xing ellerini birkaç kere dizlerine vurduktan sonra baletlerin kullandığı demirlere asılarak oturduğu yerden kalktı.
" Sadece aklını başına topla ve unut. “ Suho başka birşey söylemek istemeyerek pratik odasını sert adımlarla terk etti. Zhang Yixing ilk defa ona böylesine sesini yükseltmişti ve bu onlar için herşeyi yapmaya hazır olan liderin canını gerçekten yakmıştı.
“ Hyung- "
" Bana sürekli aynı şeyi tekrar etmeyin, olur mu? Çalışmıyor muyum sanıyorsunuz? Siz burdan çıktığınız her gece ben sabahlara kadar, bir saniye gözümü kırpmadan, çalışmaya çalışıyorum. Olmuyor. Yapamıyorum. Ara verdiğim her an sürekli aklımı kurcalıyor. Sürekli onu düşünürken buluyorum kendimi. Ne annesi ne de başkan Lee kızlarının nerede olduğunu biliyor. Onların ne halde olduğunu biliyor musunuz peki? Ya da Moonri'nin? Belki trenden indiği ilk durakta başına kötü bir şey geldi.. Belki de niyeti iyi olmayan insanların eline düştü.. Belki de şuanda bize ihtiyacı çok var... Bunları düşünen tek ben miyim, ha? Bizim aramızda bunları düşünen tek kişi ben miyim, gerçekten?.. Sizin için neler yaptığına, bizim için nelere katlandığını düşünün. Hiçbirimiz tek birşey yapmadığı halde o Çine gidip Luhan'ı geri getirmeye çalıştı. Bizim için ya da kendi için, babasının sözlerine karşı çıktı. Sizin bu kadar duyarsız olduğunuzu bilmiyordum çocuklar... Üzgünüm ama sizin aklınız başınıza gelene kadar burada bana yer yok. " Yixing çocukların birşey demelerine izin vermeden diğer kapıdan çıkarak ortadan kayboldu, tıpkı 5 ay önce Lee Moonri'ye olduğu gibi.
" Merhaba Bayan Lu, ben Zhang Yixing. “ Yixing elinde tuttuğu ve yanından hiçbir zaman ayırmadığı Moonri'nin bir zamanlar saçından düşürdüğü tokayla bilinçsiz bir şekilde oynamaya devam ederken, yurdun balkonuna koydukları sallanan sandalyeye attı kendini. Çocuklar bir kaç saat daha şirkette kalacakları için evin içinde rahat rahat konuşabilirdi Bayan Lu ile. “ Teşekkür ederim, iyiyim. Aslında Lu-ge ile konuşmak istiyordum önemli bir konu hakkında fakat telefonu birkaç gündür kapalı. Ona ulaşamadım. Acaba onu nerede bulabileceğimi- " Kadının nazik ve şaşkınca gelen sesi Yixing'i biranda büyük bir şüphe içine düşürmüştü.
“ Lu-Ge gerçekten de Hawaii'de mi? “
Hawaii?
Bizim bildiğimiz Hawaii?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh, My Daughter! (✓)
FanfictionÇin mitolojisinde " Kaderin Kırmızı İpi " adında bir inanış vardır. İnanışa göre; Tanrı her insanın ayak bileğine kırmızı bir ip takar ve kaderleri birleşecek olan insanları bu ipler sayesinde birbirlerine bağlarmış. Bu ip esner, kördüğüm olur ama a...