4-р хэсэг

9.4K 518 40
                                    

"Ноён Ким-г гүйж байхыг харсан уу?" нэгэн охин эргэн тойрны хүмүүсд сонсогдохоор хангалттай чанга найздаа шивнэх ажээ."Тэр үнэхээр хөлөрсөн бас үнэхээр халуухан байсан"

Хөлөрч байгаа нь хов жив болох зүйл гэж хэн мэдэх билээ дээ? Тэр охины найз нь ноён Ким-г энд байна хэмээн хэлэхэд би нүдээ эргэлдүүллээ.Ноён Ким тэднийг зөрөн өнгөрөхөд охид тайван байгаа мэт жүжиглэх гэж хичээнэ.Хэн нэгний гар надад хүрэхийг мэдрэн дээшээ харвал ноён Ким намайг зөрөн өнгөрлөө.Миний гар хөлс болсон байх аж.Би шууд л хөлсийг нь арчихаар угаалгийн өрөө рүү гүйсээр, царай минь зэвүүцсэндээ ярвайж байв.

Энэ түүний намайг түүнийг хүсэхэд хүргэх арга юм уу? Гэхдээ энэ бүтэхгүй. Зэвүүцмээр юм.

Би үнэндээ түүний тэнэг гэрээг зөвшөөрсөндөө итгэж чадахгүй нь. Түүний гэрээг зөвшөөрсөн шалтгаан нь түүний анхаарлыг татахын тулд биш гэдгийг л баттай мэдэж байна.Гэхдээ одоо сайн бодоод байхад энд цоорхой байгааг гэдгийг ойлгосон юм.Бид ямар ч хязгаарлалт хийгээгүй бас би түүнийг ямар нэгэн хачин зүйл хийнэ гэдэгт итгэж байна.Би мэдээж нэг талыг барьсан тохиролцоо хийхгүй.Түүний хувьд адилхан л байна шүү дээ.Хэрвээ тэр над руу дайрах юм бол тэр миний уран зохиолын багш биш ч байсан надаас хол байх ёстой.

Би санаа алдаад ,өнөөдөр хэрэгтэй гэсэн номнуудаа авлаа.Наад зах нь өнөөдөр би түүнийг харах хэрэг байхгүй.Би суудалдаа суугаад хичээлээ сонсож эхэллээ.Гэвч математикын дундуур манай ангид ноён Ким-г орж ирэх хүртэл бүх зүйл сайхан байсан.Тэрээр багшид надтай уулзмаар байна хэмээн хэлэн,анги даяар над руу ширтэхэд хүргэв.

Математикийн багш намайг гарахыг зөвшөөрөн,би ноён Ким-г гараа халаасандаа хийн хана налан зогсохыг харлаа мөн тэр үнэхээр дургүй хүрмээр сэтгэл татам харагдана.Бас тэр яагаад манай ангиас хол зогсож байгаа юм бол? Би түүний зүг алхсаар уулга алдлаа.

"Чи өнөөдөр завтай юу?" хэмээн ноён Ким асуулаа.Би шалтаг хайхаар толгойгоо гашилгаж байсан ч юу ч олсонгүй. Тиймээс би зүгээр л дурамжхан толгой дохив.

"За тэгвэл хичээлийн дараа уулзъя хмм?? чиний бие даалтын төлөө"

Би ойлгосон хэмээн мэдэгдэж дуу гаргахад тэрээр мишээн "Сайн байна" Ноён Ким-н хуруу дур хөдлөм гэгч нь бэлхүүс рүү минь гүйх ажээ.

"Тэгвэл дараа уулзъя хүүхэлдэй минь"

Түүнийг надаас холдоход би чичрэх нь тэр. Би сулхан амьсгаа гаргаад анги руугаа орлоо.Мэдээж охидууд намайг ширтэн,халуухан багш нь яагаад надтай уулзахыг хүссэнд гайхаж байгаа байх.

♣Түүний харанхуй тал♣ "COMPLETE"Where stories live. Discover now