-Гэгээ-
Бид ээж аавыг гарахаас сэрэхээс өмнө гэрээс гарч чадсангүй.Тэгээд би доошоо буун,ноён Ким-г гэрээс гарах зуур би ээж аавыг сатааруулж байлаа.Би түүний араас хэдэн минутын дараа гаран машинд суухдаа авсан сэндвичээ залуугийн ам руу хийж өгөөд бид сургууль руу хөдөллөө.
"Бие чинь ямар байна?" Ноён Ким над руу харах аж.
Би мөрөө хавчиад "Бага зэрэг эвгүй л байна гэхдээ зүгээр ээ"
"Бид чамайг жирэмсний хяналтанд оруулах хэрэгтэй-"
"Уучлаарай,би өөрийн чинь хувийн секс машин шиг харагдаад байна уу?" би элгээ тэврэн түүн рүү муухай харлаа.
Тэр инээн миний эрүү рүү няслаад эргэн зам руугаа харлаа."Зүгээр л сэрэмжлэг хүүхэлдэй минь! Зүгээр ээ,би үргэлж бэлгэвч хэрэглээд байж чадна"
"Тэгэхээр би та жирэмсний хяналтанд ор-" түүний муухай харц яриаг минь тасалж орхилоо.Тэр сая гөлөг шиг гонгиносон уу? Тэр энийгээ одоо надаас сурсан юм уу? Бурхан минь,надад үргэлжлүүлэн амьдрах хүч хайрлаач!
Ноён Ким намайг сургуулийн ард хэн ч харахгүй газар намайг буулгалаа.Хичээл эхлэхээс хэдхэн минут үлдчихсэн болохоор би шууд л анги руугаа явав.Надтай мэндэлсэн хүмүүсийг үл тоон зөвхөн толгой л дохино.
Манай анги өнөөх 3 залуугийн замд биш байхад тэд намайг үргэлж ирж авах юм.Бид анхнаасаа нэгнээ нэгнээ мэдэхгүй ч намайг дасан зохицоход минь тэд туслах гэж хичээж байгаа юм.Үнэндээ бидний зан ааш,байдал өөр магадгүй хэдэн мөр л давхцах байх.Би үнэндээ тэднийг мэддэг болсондоо үнэхээр баяртай байгаа гэхдээ тэдэнд ингэж хэлээгүй.Тэд үнэхээр өөрсдийгөө шүтдэг юм чинь!
"Ноён Ким ч бас өглөө тэнд байгаагүй" Чанёол ийнхүү хэлээд над руу харах нь тэр.
"Тэгээд?"
Сэүн хажуугаар нь орж ирэн "Та хоёр үнэхээр дотно харагддаг.Тэр чинь ангийн багш юм уу?"
Би толгой сэгсрээд "Би түүнд дургүй"
"Худалч" Сэүн ёжтой инээмсэглэх ажээ.
"Та хоёр үргэлж хэрэлдэж байдаг" хэмээн Каиг хэлэхэд би түүн рүү түүнийг тэнэг гэсэн харцаар харлаа.
"Тийм ээ,энэ чинь л миний түүнд дургүй шалтгаан.Багш үнэхээр ухаангүй"
YOU ARE READING
♣Түүний харанхуй тал♣ "COMPLETE"
FanfictionКим Жэжүүн бол Квон Сэнагийн шинэ сургуулийн уран зохиолын багш.Тэр төгс гэхдээ үнэхээр үнэхээр хүйтэн нэгэн.Түүний хичээл сонирхолтой байдаг гэхдээ тэр хэн нэгэнтэй харилцахдаа хар сүүдэр рүү чирэгдэж буй мэт харагддаг юм.Учир битүүлэг байдлаа орхи...