Бид түүний гэрт байх бөгөөд би ноён Ким-н нэг цамцыг өмсөж байлаа.Цамц нь миний өгзөгний дунд хавьцаа очдог ч гэсэн би зүгээр л өмсөөд энэ газар явдаг юм.Энд зөвхөн бид байгаа шүү дээ.Хажуугаар нь дүрэмт хувцасаа өмсөх үнэхээр тухгүй байдаг юм.Ноён Ким ч бас цагаан маак болоод шорт өмссөн байлаа.
"Бид хоол хийж эхлэх хэрэгтэй.Би өлсөөд байна" ноён Ким хүзүүг минь үнссээр би ийнхүү гоншигонолоо.
Бидний хамтдаа түүний өрөөнд хувцасаа сольж байхад энэ залуу намайг орон дээр унагаагаад гар нь аль хэдийн цамцан доогуур минь орсон байсан ч би түүнийг үл ялиг түлхэж чадлаа.Тэгтэл энэ залуу дахиад л намайг үнсэхээр тонгойсоор надаас холдох шинжгүй байв.Би нүдээ эргэлдүүлээд инээн "Алив ээ,Жэжэ" би хошуугаа унжуулан "Гуйя? би туслана аа" ноён Ким хамраа үрчийлгэн ямар нэгэн зүйл хэлэх гэхэд нь би түүнийг өөрөөсөө түлхэн холдуулахад тэрээр орон дээр унан хурхирах нь тэр."Явцгаая ноён Ким"
"Би чамайг үзэн ядаж байна" хэмээн тэрээр бувтнав.
Би түүнээс холдсоор мөрөө хавчиад "Мэднэ ээ" гэтэл ноён Ким өгзгийг минь базахад би түүн рүү дэггүйхэн ёжтой инээмсэглэл гаргаад "Одоо,одоо ноён Ким.Битгий дэггүйтээд бай"
Би түүний нүүрнээс гайхшралыг харах ажээ.Би гал тогоо руу явсаар инээн түүнийг зуухан дээр хүлээнэ.Тэр гал тогоон орж ирэхэд нь би хацарнаас нь барих бөгөөд тэрээр түүний гэр биш манай гэрт байгаа юм шиг над руу анивчин харах ажээ.Тэр үнэхээр 25 настай гэж үү? Би түүний үсэнд хүрэхэд гэхэд ноён Ким бугуйнаас минь барин авах нь тэр.Тэр намайг өөртөө гэнэт татахад нь би цочирдож орхив.Ноён Ким яг л галзуу хүн шиг инээмсэглэн,би бага зэрэг түүнээс айх аж.
"Чи хонох юм уу?" хэмээн ноён Ким намайг хайлуулахаар халуухан хоолойгоор асуув.Хонох гэдэг нь түүний хувьд бол маргааш орой хүртэл гэдгийг би мэднэ.
"Маргааш хичээлтэй ноён Ким" би түүн рүү ширүүн гэгч нь харлаа.Энд яг хэн нь хөгшин юм бэ? би мөрөө хавчин "Та бол багш,хариуцлагатай байх хэрэгтэй"
"Гэхдээ би хариуцлагатай" хэмээн ноён Ким гоншигонон,надад ямар нэгэн зүйл хэлэх гэж хичээх мэт ташаанаас минь барих ажээ.
Би толгойгоо хазайлган "Айн? Бүхэл өдрийн хичээлийг таслах чинь хариуцлага биш"
"Би чамд хариуцлагатай байдаг биш гэж үү?" би хурдан хурдан нүдээ анивчин зүрхтэй минь адилхан хурдаар нүд минь гэрэлтэх аж.Ноён Ким зөөлөн инээмсэглээд "Би чамайг сайн асарна аа,хүүхэлдэй минь.Санаа зовох хэрэггүй"
YOU ARE READING
♣Түүний харанхуй тал♣ "COMPLETE"
FanfictionКим Жэжүүн бол Квон Сэнагийн шинэ сургуулийн уран зохиолын багш.Тэр төгс гэхдээ үнэхээр үнэхээр хүйтэн нэгэн.Түүний хичээл сонирхолтой байдаг гэхдээ тэр хэн нэгэнтэй харилцахдаа хар сүүдэр рүү чирэгдэж буй мэт харагддаг юм.Учир битүүлэг байдлаа орхи...