+26-р хэсэг+

10.4K 229 23
                                    

-Саруул-

Би түүний хариу үйлдэлд хэлээ гарган үнэхээр над руу харж байсан эсэхийг шалгалаа. Түүний нүүрэнд бяцхан инээмсэглэл тодроход тэр бусад хүүхдүүдээс нуухын тулд харцаа буруулав. Утас минь чичирч намайг хөвгүүд рүү хариу бичүүлэхийг сануулж байлаа. Гэхдээ би Ноён Кимийг орхиж гарснаас хойших түүний надад гаргасан хүйтэн хандлагын дараа түүнтэй харьцаж байгаа учир маш завгүй байв.

Би түүнийг ангиас гарсны дараа л утсаа шалгаж үзлээ. Хөвгүүд надтай хамт хооллохыг хүссэн учир би тэдэнд намайг хүлээх хэрэгтэй гэж хэлсэндээ бага зэрэг жуумалзаж байв. Тэр гурав над руу жуумалзсан эможи явуулж эхлэхэд би тэдний гэдсийг цохихыг маш их хүсэж байхынхаа зэрэгцээ сэтгэл санаа минь үнэхээр сайхан байлаа.

Гэсэн ч би тэр гурвыг намайг Ноён Кимд сайн гэдгийг мэдээгүй гэдэгт итгэлтэй байлаа. Мөн Ноён Ким өөрөө ч бас үүнийг мэдэхгүй байгаа гэдэгт итгэлтэй байна. Ялангуяа энэ бүх зүйлс миний хайр дурлалын амьдралд ирсэн ч гэсэн би үргэлж л өөрийн мэдрэмжээ нуухдаа сайн байсан.

Би Ноён Кимийн өрөөний гадна зогсох бөгөөд хаалга хаалттай байлаа. Би хөмсгөө зангидаж байлаа учир нь тэр өөрөө сургууль дээр байхгүй байлаа ч тэр үргэлж өрөөгөө онгорхой орхидог юм. Тэр надтай байх үедээ л...... Яагаад би хаалганы бариулаас барихдаа чичрээд байгаагаа мэдэхгүй байлаа.

Хаалга цоожтой байв. Би сандарч байгаа гэж хэлэхгүй ээ гэхдээ энэ бүхэн магадгүй үүний нэг төрөл байх. Би бага зэрэг ичингүйрэн хаалгыг тогшлоо. Миний сонсож буй бүх чимээ чихний минь хэнгэрэгний хагарах гэж буй мэт чимээ л байв. Би үнэхээр өөр юу ч бодож чадахгүй нь.

Хаалга гэнэт онгойн үс нь замбараагүй болсон Ноён Ким харагдах бөгөөд тэр яг л бид төсөөлөмгүй сайхан с*кс хийсний дараа үргэлж яаж харагддаг тэрэн шиг харагдаж байлаа. Ам минь хатаж хамар минь ямар нэг зүйлд хатгуулсан мэт л санагдаж байв. Түүний нүд миний нүдийг ширтэх ажээ.

Тэр намайг өөр рүүгээ татан бэлхүүсээр гараа оруулан тэврэв. Ноён Ким хаалгыг хаан, намайг үнсэх зуураа хурдхан шиг түгжлээ. Удаан хугацааны дараах бидний бие биедээ үйлчилж буй энэ бүх харилцан нөлөөллөөс болж би гайхширсан байв.

Ноён Ким мөрнөөс минь цүнхийг минь авахад шалан дээр пидхийх чимээ гарах бөгөөд дараагаар нь тэр хойш ухран над руу жуумалзах ажээ.

Миний нүд ямар нэг зүйл хайн түүний өрөөгөөр тэнүүчилж байв. Ялангуяа хэн нэгнийг.

"Би чамайг санасан бас чи надтай харц тулгараачгүй" хэмээн Ноён Ким намайг дооглож байв. Тэр намайг харан санаа алдсаар

♣Түүний харанхуй тал♣ "COMPLETE"Where stories live. Discover now