"Эхэлцгээе" хэмээн ноён Ким хавдсан уруулыг минь үнсээд хажуудаа байгаа сандал дээрээ намайг суулгалаа.Түүнийг надад зарим нэг зүйлсийг тайлбарлаж байх хооронд би чимээгүй суух бөгөөд тавилтаасаа одоо л сэргэн,илүү чухал нь тэр болсон зүйл.Толгойд минь маш олон зүйл эргэлдэн түүний ярьж байгаа тэнэг Oberon,Theseus-д анхаарлаа хандуулж чадахгүй байлаа.
"Та ууртай байна уу?" би түүний тайлбарын голоор орон асуулаа.Тэр над руу хараад,арагшаа сандалаа налан,нэг гараа үсээрээ гүйлгэн мөрөө хавчив.Мэдээж тийм.
"Яагаад?"
"Хараал идсэн зүйл" ноён Ким уулга алдаад надад түүнтэй бүдүүлэг байхаас өөрийгөө татгалзаагүйг минь сануулав.
"Хаалга онгорхой байхад тэр охин миний өмнө хараал идсэн тайчсан" хэмээн хэлээд яг л би тайчсан юм шиг над руу муухай харав."Намайг ямар асуудалд орж болох байсныг чи мэдэх үү?"
"Таны надад хийсэн зүйлээс илүү асуудалд уу?" би түүгээр тоглох муу цаг гэдгийг мэднэ л дээ гэхдээ би яаж ч чадсангүй.
Тэр уруулаа цорвойлгон над руу нүдээ нарийсган хараад "Чамайг хараал идэг" хэмээн түүний хэлсэн зүйл миний инээдийг хүргэж орхилоо.Би түүн рүү орилох ёстой хүн нь.Түүний гар дахиад л хар үсээрээ гүйсээр миний инээдийг үл тоож байв.
"Энэ сургуульд байгаа охид үнэхээр хараал идсэн дутуу.Бурхан минь энэ" тэрээр уулга алдаад "миний тэдэн рүү хардаггүй шалтгаан"
"Та тайвшрах хэрэгтэй" би түүний цээжин дээр гараа тавин зүрхний цохилтыг нь мэдэрч байлаа.
"Өнөөдөртөө энд зогсоцгооё" ноён Ким гомдллох ажээ.Вуав тэр өнөөдрийн хичээлийг дуусгах эхлэлийг тавьж байгаа юм уу? Ямар ч байсан би энэнд гоншигоноогүй шүү.Би шууд л босон эд зүйлсээ бэлдэж эхэллээ.Гэнэт түүнийг хөхөнд минь массаж хийж эхлэхэд би хөлдөж орхих нь тэр.
"Хэрвээ би ширүүн байсан бол уучлаарай.Өвдөлт....арилсан уу?" тэрээр намайг тавихаас өмнө болсон зүйлээс болоод тэрээр тээнэгэлзэж байгаа харагдана.Өөртөө итгэлтэй энэ багш гэнэт өөртөө итгэлгүй болж байгаад би яаж мэдэрч байгаадаа итгэлтэй биш байна.
Би толгой сэгсрэн "Зүгээр ээ" би түүний тайвшран санаа алдахыг сонсон үргэжлүүлэн "Би маргааш сургууль дээр ирж чадна гэж бодохгүй байгаа ч..." тэр хөмсөг зангидах ажээ."Энэ үнэхээр өвдөж байна ноён Ким.Би алхаж чадахгүй юм шиг байна"
YOU ARE READING
♣Түүний харанхуй тал♣ "COMPLETE"
FanfictionКим Жэжүүн бол Квон Сэнагийн шинэ сургуулийн уран зохиолын багш.Тэр төгс гэхдээ үнэхээр үнэхээр хүйтэн нэгэн.Түүний хичээл сонирхолтой байдаг гэхдээ тэр хэн нэгэнтэй харилцахдаа хар сүүдэр рүү чирэгдэж буй мэт харагддаг юм.Учир битүүлэг байдлаа орхи...