-Гэгээ-
Амьсгалж чадахгүй байгаа юм шиг санагдан,агааржуулагч асаалттай байгаа ч халууцах ажээ.Нүдээ нээн харвал ноён Ким-н хөл гэдсэн дээр минь байх бөгөөд намайг өөртөө үнэхээр ойртуулан тэвэржээ.Надад яг л дэр шигээ хандах аж.Би түүний араар гараа сунган утсаа аван бэлтгэл хийхийг хүсвэл одоо босох цаг болсон эсэхийг харлаа.Би эргэн ноён Ким рүү харвал түүний царай надтай үнэхээр ойрхон байв.Өрөө харанхуй ч гэлээ би түүний сайхан,өө сэвгүй арьсыг харлаа.Уруул нь бамбагар бөгөөд ам нь үл ялиг ангайсан байх ажээ.Сормуус нь бараг хацранд нь хүрэх бөгөөд үнэндээ тэр гэм зэмгүй л харагдана.
Би хэсэг зуур түүний унтахыг харсаар зөөлөн санаа алдав.Энэ залуу үнэхээр тэнэг шүү! Тэр үнэндээ ямар ч бодлогогүй зүйлс хэлдэг.Бидний харилцаа...үнэхээр төвөгтэй.Би түүнд сурагчаас нь өөр юу ч биш,надад тэр зүгээр л багш минь.Ийм сексийн харилцаатай бид үнэхээр юу юм бол? Ашигтай нөхөрлөл? Би нэгнээ сайн танихгүй болохоор тийм байх боломжгүй.
Би ноён Ким-г хатгасан ч тэр хөдөлсөнгүй,дахин хатгасан ч ялгаа алга! Зөөлөн уулга алдаад бараг л нүцгэн биенээсээ түүний хөлийг түлхэлээ.Түүний тэврэлтнээс гаран,орноос босов.Анхны удааны дараа...ийм тухгүй байна гэж мэдсэнгүй.Газар шидэгдсэн хувцаснуудаа түүгээд угаах сагсанд хийлээ.Ноён Ким-н хувцасыг орон дээр цэвэрхэн гэгч нь тавиад хичээлдээ явах болохоор хурдхан шиг усанд орох хэрэгтэй шүү дээ.Цус алдсанд гайхах зүйлгүй.Би угаасаа анхны удаа хийхэд цус алдана гэдгийг мэдэж байсан юм.
Би усанд орохоор алчуураа авахад ноён Ким аль хэдийн сэрсэн байлаа.Тэр босож суусан байх бөгөөд нойрмог хүүхэд шиг нүхээ нухах аж.Би түүнийг надаас хэдэн насаар ах бас новш гэдгийг мэдэх ч гэлээ түүний яг л жоохон хүүхэд шиг төрх нь зүрхийг минь бага зэрэг дулаацуулах нь тэр.Одоо ч гадаа болоод өрөө харанхуй болохоор тэр намайг нүцгэн байгааг эсэхийг харж чадахгүй гэдгийг би мэдэж байв.
"Чи хаашаа явах гэж байгаа юм?" ноён Ким нойрмог хоолойгоор зөөлөн асуугаад юу хийж байгаагаа өөрөө ч мэдэхгүй хошуугаа унжуулах нь тэр.
"Боксын бэлтгэл" би адилхан зөөлөн дуугаар хариулах зуураа үсээ хатаагаад хувцасаа өмслөө.
"Айн? ммм хүүхэлдэй минь?" хэмээн намайг хувцасны шүүгээ рүүгээ явж байх зуур ийнхүү хэллээ."Хэсэг энд хүрээд ирээч гуйя?" би хөмсөг зангидлаа.Ноён Ким эелдэгээр асуусан уу?
YOU ARE READING
♣Түүний харанхуй тал♣ "COMPLETE"
FanfictionКим Жэжүүн бол Квон Сэнагийн шинэ сургуулийн уран зохиолын багш.Тэр төгс гэхдээ үнэхээр үнэхээр хүйтэн нэгэн.Түүний хичээл сонирхолтой байдаг гэхдээ тэр хэн нэгэнтэй харилцахдаа хар сүүдэр рүү чирэгдэж буй мэт харагддаг юм.Учир битүүлэг байдлаа орхи...