13-р хэсэг

6.7K 252 13
                                    

-Гэгээ-

Хэн нэгэн хаалга тогшин би хөмсөг зангидан,сандал дээрээ хаалга руу эргэлээ.Манай эцэг эх орж ирэхээсээ өмнө хэзээ ч хаалга тогшдоггүй юм.Хаалга онгойн,би амаа ангайн барагтаа л эрүү минь газар уначихсангүй.Тэр өнгөрсөн долоо хоногт миний үнэ цэнтэй амралтын өдрийг авчихаад одоо ч амралтын өдөр намайг зовоох гэж ирээд байгаа юм уу? Ноён Ким над руу мишээн,орж ирээд хаалгаа хаалаа.Тэр жинс өмсөж,хар захтай сорочкин цамц өмссөн байх ажээ.Энэ үл ялиг түүнд том байв.

"Та юу өмсчихсөн юм ноён Ким?"

"Одоо чинь зун" тэрээр нүдээ эргэлдүүлээд "Гадаа халуун байна,чи өөрөө богино шорт,майк өмсчихөөд миний хувцасыг шүүгээд байгаа юм уу?" Би уулга алдан,түүний хөөхөөр сандалнаасаа бослоо.Тэгвэл би хувцасаа сольж чадна шүү дээ.Тэр инээн,эргэхэд миний гар түүний цээжин дээр очих нь тэр.Би хурдхан гараа авсан ч ноён Ким ташаанаас минь барин зогсоож өөрөө над руу ойртох аж."Зүгээр ээ" түүний халуун амьсгал урууланд минь мэдрэгдэнэ."Би энэнд дуртай байна"

"Аввв ноён Ким" би түүнээс холдоход тэрээр миний сандал дээр суух аж.Би ташаагаа тулан энэ залуу руу муухай хараад "Наадах чинь миний сандал" ноён Ким намайг татан өвөр дээрээ суулгах нь тэр.Би сандран "Манай эцэг эх байгаа ноён Ким,тэд-"

Ноён Ким уруул дээр минь үнсэн,доод уруулыг минь сорон хэлээ гүйлгэн намайг чимээгүй болголоо.Тэрээр доод уруулыг минь долоогоод нойтон агуу руу минь нэвтрэн бараг л шууд бидний уруул тэмцэлдэх аж.Тэрний гар миний өгзгөн дээр байх бөгөөд бидний цээж шүргэлцэх хүртэл тэр намайг өөртөө татаж байв.Бид үнсэлтээсээ цааш тийм ч хол яваагүй байхад би түүнийг түлхэн манай эцэг эх доор байгаа болохоор би түүнийг намайг явуул хэмээн шаардаж байв.

"Тайвшир даа хүүхэлдэй минь" Ноён Ким хөгжилдөн,хөмсгөө өргөнө."Танай эцэг эхийг явахад нь би орж ирсэн юм аа.Хаалган дээр чинь бичиг байгаа"

"Айн?" би түүнээс холдон босоод хаалгаа бага зэрэг онгойлговол бичиг наасан байхыг харлаа.Би над руу харах багш руу хараад "Тэд аавын ажлын газрын хүний хүүхдийн найранд явахаасаа мартчихаж"

"Мэднэ ээ"

"Бүдүүлэг амьтан" би бувтнан,цаасыг аван баазаад ноён Ким рүү шидэж орхилоо.Гэхдээ тэр жижигхэн цаасыг барьж аваад нээн дахин уншаад над руу харах аж.Бас түүний нүд гялалзаж байх нь тэр."Ээж аавыг чинь ирэх хүртэл бидэнд 6 хүртэл цаг байна" би нүдээ эргэлдүүлээд үсийг нь сэгсийлгэж орхиход үс нь түүний нүдийг хаах ажээ.Тэр муухай хараад үсээ нүднийхээ урдаас салгах гэж үсээ хойш хаялана."Би чиний багш гэдгийг чамд сануулах хэрэгтэй юу бяцхан хатагтай?" тэр үнэндээ яг одоо цагаан,толигор гараа энгэртээ зөрүүлэн барьж,уруул нь хазайсан байрлалтай үнэхээр аймшигтай харагдаж байлаа.Би харж чадахгүй ч гэсэн хөмсөг зангидсан байгааг нь мэдсэн юм.

♣Түүний харанхуй тал♣ "COMPLETE"Where stories live. Discover now