+15-р хэсэг+

9.1K 234 17
                                    

-Гэгээ-

"Чи надад уурлаж болохгүй ээ,хүүхэлдэй" ноён Ким уулга алдан,залхсан мэт духаа алгадлаа.Би дургүй хүрсэндээ эгдүүцэн түүнийг огт яриагүй юм шиг л үл тоож байв."Чи буруу аргаар мөрийг минь авсан л даа гэхдээ тэр-"

"Тэр тухайд биш ээ" Ноён Ким тэр асуудлыг авчирсанд би дахиад л улайж эхэллээ.

"Тэгээд юу юм?"

"Чи намайг трансжэндэр гэж хэлсэн"

"Аан"

"Зүгээр л 'аан' гэж үү?"

"Хммм..."

"Зүгээр л 'Хмм'?" би давтаж хэлэн,нүд минь аймшигтай гэгч нь томорлоо."Би үнэхээр чамтай дууслаа новш минь!!" гэж хэлээд би сандлаас босон,өөр зүйл хийхээс өмнө намайг өөр рүүгээ татах нь тэр.Өгзгийг минь илэн,над руу секси гэгч нь харж байсан ч би түүн рүү харсангүй.

"Намайг уучлаарай хүүхэлдэй минь! Би чамтай онцгой харилцаатай гэдгийг чи мэднэ шүү дээ" багш гарыг минь үрэн намайг тайвшруулах гэж хичээж байлаа.

"Үгүй ээ,мэдээж чи трансжэндэр биш"

"Тийм ээ,би биш!" би өнөөдөр түүн рүү өч төчнөөн удаагаа түүн рүү муухай харвал тэр миний үйлдэлд инээх аж."Хонгор минь,би бусад чамд охидоос илүү анхаарлаа хандуулж байхад чи трансжэндэр байхгүй гэдгийг чи мэдэж байгаа биз дээ" Би хөмсөг зангидан,түүний үгэнд зэвүүцэх аж.Ноён Ким хэзээ ч одоо байгаагаас илүү дургүйг минь хүргэж байгаагүй.Тэр хувиа хичээсэн новш шиг л байдаг.Гэхдээ би түүнийг харж нордог гэдэг минь миний хэзээ ч хөндөхийг хүсдэггүй сэдэв.Намайг юу ч хэлээгүй байхад ноён Ким өгзгийг минь хөнгөхөн алгадан тушаах нь тэр."Намайг ярьж байхад над руу хар,бяцхан хатагтай"

Би дуртай дургүй өрөөний буланд байх номын тавиураас нүдээ салгалаа.Намайг доош харахад тэр миний амьсгалыг боож байгаа аятай би амьсгалж чадахгүй байгаа мэт санагдана.Би ийм мэдрэмжинд дургүй,би зүгээр л өөр тийшээ хармаар байна.Гэхдээ би түүний яаж уурлахыг мэднэ бас түүнээс өөр тийшээ харж чадахгүй байгаа шалтгаан билээ.Ноён Ким зөөлөн санаа алдан,намайг тавиад өөр тийшээ харах нь тэр.Түүнд юу болсныг би мэдэхгүй ч бас би гомдолсонгүй.Эд зүйлсээ аваад ямар ч үг хэлэхгүй гаран явав.Би түүнийг уурлана гэдэгт итгэлтэй байна гэхдээ яг одоо би түүнтэй ярьж,түүнийг хармааргүй байна.Зүгээр л маргааш түүнтэй учраа олно оо.

Би гэртээ тийм ч таатай ирсэнгүй мөн хоол идэх дур хүсэл төрсөнгүй.Азаар ээж аав намайг хоолны үеэр ширээнээс бостол минь надад өөрсдийнхөө амьдралын талаар гомдлоод завгүй байсан юм.Эргэн өрөөндөө орж ирэн хичээл,даалгавруудаа хийгээд орон дээрээ хэвтлээ.Утас минь дуугаран намайг нойрноос минь сэрээж орхив.Би үнэхээр нойрмог болохоор дугаарыг нь харахгүй авлаа.

♣Түүний харанхуй тал♣ "COMPLETE"Where stories live. Discover now