-Гэгээ-
Би шинэ гэрийнхээ орон дээр хэвтэн,Жэжүүн ёжтой инээмсэглэлтэй над руу ирэх ажээ.Тэр цамцныхаа товчийг тайлж эхлэн,би түүнийг харж байлаа.Тэр одоо миний дээр байх бөгөөд хуруугаа хүзүүнээс минь доош зөөлхөн гүйлгэх аж.Жэжүүн доош тонгойн нойтон уруулаараа уруул дээр минь үнслээ.
"Хммм" түүнийг миний дээр хөдөлж эхлэхэд би гиншиж орхилоо.
"Би чамд сайхныг мэдрүүлэх болно оо" Жэжүүн хэлэн,шанаанаас минь үнссээр уруул дээр минь зогслоо."Би чамаар өөрийнхөө нэрийг орилуулах болно"
Тэр миний цамцны эхний хэдэн товчийг тайлан,хөхийг минь хөхний даруулгаас гарган ирлээ.Би түүний хөхний толгойг минь хөхөн,сорохыг харж байв.Хэсэг хөхөж байгаад нэг үнсээд шууд өөр хэсэг рүү орлоо.Тэр миний биеийн нэг хэсгийг ч үлдээсэнгүй.
Жэжүүн банзалыг минь сөхөн дотуур өмдийг минь хурдхан шиг тайлан,хуруугаа хэлүүн дээр минь тавихад би гиншиж орхилоо.Тэрээр нойтон газраар минь оролдон "Чи аль хэдийн норчихож" би гонгинон,ташаагаа хөдөлгөхөд тэрээр инээн толгой сэгсэрлээ."Надад өөр төлөвлөгөө байна"
Жэжүүн хормын зуур өмдөө тайлаад дотуур өмдтэйгээ үлдэх бөгөөд талаас би дүрэмт хувцастайгаа үлдэх ажээ.Тэрээр миний дээр авиран гараад өөрийнхөө хатуу эрхтнээр хэлүүг минь хүчтэй гэгч нь үрж эхлэх нь тэр.Би ташаагаа өндөр өргөсөөр гиншин түүний шуунаас барих аж.
Түүнийг хатуу эрхтнээ миний нойтон газар руу хийхэд би хумсаараа түүний арьсыг шигтгэх бөгөөд хүчтэй гэгч нь амьсгаадан,Жэжүүн урагш налан хөлийг минь томоор дэлгэх нь тэр.
"Бурхан-хараал ид" түүнийг ташаагаа эргүүлэн,бидний эрхтнүүд хангалттай холбогдоход би орилж орхив.Дотуур өмдний цаанаас товойх эрхтнийх нь үзүүр над руу орсон байгаа нь л намайг хангалттай галзууруулж байв."Жэжүүн гуйя""
"Юу хүсэж байна хүүхэлдэй минь?"
"Намайг шаагаасай гэж хүсэж байна" түүнийг миний хэлүүгээр оролдон,тоглож эхлэхэд би нүдээ анин,уулга алдлаа.Тэгээд дахиад нүдээ нээн,түүний нүд рүү хараад "Том шүүслэг эрхтнээрээ"
Жэжүүн дуу алдаад хурдхан шиг дотуур хувцасаа тайлан бүрэн нүцгэрлээ."Би чамайг үнэхээр хүчтэй шаах болно"
"Тийм ээ,г-уйя" түүнийг над руу ямар ч анхааруулга өгөхгүй оруулахад би орилж орхилоо.Тэр надад дасан зохицох хугацаа ч өгөлгүй хурдан хурдан бүлэхэд нь би өөрийгөө шатах нь л хэмээн бодож байв."Ахх..тийм ээ,ингэж...хараал ид ингэж"
Жэжүүн ташаагаа үнэхээр хүчтэй хөдөлгөн,биеийг минь цохих бөгөөд энэ үнэхээр их өвдөж байгаа ч бас сайхан байна.Түүнийг миний хэлүүг чимхихэд би орхилж орхилоо.Миний хананууд чангаран барьж эхлэхэд тэрээр гиншин,над руу ороход улам хэцүү болон тэрээр эрхий хуруугаараа миний хэлүүг оролдоно.
"Х-хараал ид" бие минь чичирж эхлэлээ.Намайг түүний эрхтэнд тавихад Жэжүүн дуу алдана.
Надад дур таашаалаасаа амрах ч зав өгөлгүй эргэж харан миний доор хэвтэх бөгөөд гар нь ташаан дээр минь байх аж."Над дээр гар"
https://www.wattpad.com/myworks/63825472/write/340679304Би уруулаа хазан,гиншинэ.Ташаагаа хөдөлгөн,тэрээр нүдээ анин толгойгоо хойш савах ажээ.Түүний эрхтэнд дээш доош савлаж эхлэсээр урагш болон түүний хүзүүг Түүний гар миний хөхөн дээр байх бөгөөд толгойг нь хөхнө.Намайг түүний арьсан дээр үнсэх бүрт гаргадаг дуунд нь би хайртай.
Би түүний над руу нэвтрэх эрхтэнг хараад эргээд Жэжүүн рүү харлаа.Намайг түүний гарнаас барихад түүний анхаарал над дээр тусав.Би түүний гарыг хэлүүн дээр авчиран тавиад хурууг нь ашиглан "Ахххх"
"Хараал ид,хүүхэлдэй" Жэжүүн гиншин,хар бараан царайтай над руу харлаа."Чи үнэхээр...халуухан байна"
Миний нүдээ эргэлдүүлээд түүний гарыг тавин арагшаагаа налан гараа түүний гуян дээр тавилаа.Түүний эрхий хуруу хэлүүнд минь массаж хийсээр би үргэлжлүүлэн түүний дээр сууна.
"Би тавилаа" тэрээр бувтнан,миний хана ч чангарав.
"Аххх Жэжүүн" би бараг уйлагнах бөгөөд бас намайг бохир зүйлс ярихад тэр дуртай байдгийг мэднэ."Миний дотор багтаж чадахгүй болтол нь дүүргээрэй"
"Аах новш" Жэжүүний хурд замбараагүй болон би уулга алдаад түүний халуун шингэн дотор минь урсахыг мэдэрлээ.
Би ташаагаа эргүүлсээр урагш болон түүний цээжин дээр гараа тавилаа.Би өөрийгөө оролдон,хэлүүгээ үрэх аж.Дахиад хана минь хатуурахад Жэжүүн уулга алдсаар дахин тавилаа.
Бид хоёул амьсгаадах бөгөөд мөн хөлс болсон байх аж.Эцэст нь тэр босож ирэн намайг хувцастай халууцсан байгааг мэдсэн бололтой хувцасыг минь тайллаа.Би хуруугаа хөдөлгөхөөс ч ядарч байна.Хамаг бие минь чилэн гэнэт нойтон газрын хана минь чангарахад Жэжүүн уулга алдах нь тэр.
"Дуусгаж чадахгүй зүйлээ битгий эхлүүлээрэй хүүхэлдэй минь" Жэжүүн хайрласан өнгө аясаар хэлэх ажээ.Одоо бид хоёул нүцгэрэв.
Арьснаас арьстай хүрэлцэх нь энэ дэлхийн хамгийн шилдэг мэдрэмж.Жэжүүн намайг тэврэн,үнсээд л.Би яг л хамгийн төгс газарт байгаа мэт санагдах аж.Яг л энд,Жэжүүн гэх энэ залууд хамаардаг мэт.Түүнд харанхуй тал байдаг ч гэлээ би хүлээн зөвшөөрнө өө.Учир нь түүнд үүнээс ч илүү гайхалтай зүйл байдаг болохоор.
"Гэртээ тавтай морил" Жэжүүн шивнээд,толгойн дээр минь үнслээ.
Жэжүүн бол миний гэр шүү дээ.
-Гэгээ-
YOU ARE READING
♣Түүний харанхуй тал♣ "COMPLETE"
FanfictionКим Жэжүүн бол Квон Сэнагийн шинэ сургуулийн уран зохиолын багш.Тэр төгс гэхдээ үнэхээр үнэхээр хүйтэн нэгэн.Түүний хичээл сонирхолтой байдаг гэхдээ тэр хэн нэгэнтэй харилцахдаа хар сүүдэр рүү чирэгдэж буй мэт харагддаг юм.Учир битүүлэг байдлаа орхи...