-Гэгээ-
Би ээжийн хийсэн шоколадтай жигнэмгээс 2 хайрцгийг сургууль дээр авчирлаа.Өчигдөр ноён Ким авч явахаа мартсан байна лээ харин нөгөө нэгийг нь залуусд өгнө.Би үргэлж байдаг шигээ ноён Ким-г зааланд харна гэж бодсон ч тэрээр ирсэнгүй.Магадгүй тэр өнөөдөр залхуу нь хүрсэн байх.
"Сайн уу!!" Сэүн зааланд орж ирэн орилоо.
Би түүнип орилоонд төв царай гарган,тэрээр хажууд минь ярьсаар гүйдэг зам дээр гүйх ажээ.
"Сэүн,чи яагаад өнөөдөр ингэж их яриад байгаа юм?" би түүний 4 минут 36 секунд нуршиж байхыг сонсохдоо уулга алдлаа.
"Би догдлоод байна"
"Аан тийм ээ!" Чанёол дуугаран "Бид чамайг орой 10 цагт аваад үдэшлэг болох газар руу явна бас чи чамин хээнцэр хувцас өмсөх хэрэггүй шүү,энгийн байхад болно"
Би бие халаалтаа дуусгасаар Сэүний утгагүй үсийг сонсох гэж удаан тэвчлээ.Яг л над шиг залуус бас ноён Ким-н хаана байгааг ч гайхах аж.Би тэдэнд таамаглалаа хэлэхэд тэд ч надад эргэлзсэнгүй.Бас би тэдэгд жигнэмэг авчирсан гэдгээ хэлэхэд тэд өдрийн хоол хүртэл тэвчиж чадсангүй.
Бид заалнаас гаран би шүршүүрт ороод гарч ирэхэд хичээл эхлэх хүртэл хэдэн минут байсан болохоор ноён Ким-н өрөө рүү очин жигнэмгээ өгөхийг хүсэж байв.Гэвч түүний хаалга цоожтой байх аж.Би хөмсөг зангидлаа.Тэр сургууль дээр байхгүй байна гэсэн үг үү? Би эргэн анги руугаа явж,энэ миний бодсоноос минь ч сэтгэлийг минь зовоож байлаа.Би яагаад урам хугарч,хий хоосон зүйлийн төлөө сургууль дээр ирсэн юм шиг санагдаад байгаагаа мэдсэнгүй.Гүнзгий амьсгаа аваад бодлоо арилгалаа.
"Ноён Ким сургууль дээр байхгүй байгаа юм уу?" Каи ийнхүү асуух аж."Уран зохиолыг өөр багш орлож орсон"
Би тэдэнд хайрцагтай шоколадтай жигнэмгээ өгсөөр мөрөө хавчин "Тийм ээ,тэр сургууль дээр байхгүй гэж бодож байна"
Хичээл тарсны дараа би сургууль дээр үлдэж,ноён Ким-н намайг хайж ирэхийг нь хүлээж байлаа.Гэхдээ хагас цагийн дараа би хий хоосон зүйл хүлээж байгаа гэдгээ ойлгосон юм.Түүнийг ирнэ гэж хүлээх нь санааг минь зовоох аж.Яг л би өөр юу хийж чадахаа мэдэхгүй байгаа юм шиг.
Мэдээж,ноён Ким намайг жирэмснээс хамгаалах эм уугаарай гэж хэлсний дараа би эм авахаар явахдаа би өөртөө эргэлзсэн.Энэ миний хүсээгүй шүү дээ гэтэл ийм л байна.
YOU ARE READING
♣Түүний харанхуй тал♣ "COMPLETE"
FanficКим Жэжүүн бол Квон Сэнагийн шинэ сургуулийн уран зохиолын багш.Тэр төгс гэхдээ үнэхээр үнэхээр хүйтэн нэгэн.Түүний хичээл сонирхолтой байдаг гэхдээ тэр хэн нэгэнтэй харилцахдаа хар сүүдэр рүү чирэгдэж буй мэт харагддаг юм.Учир битүүлэг байдлаа орхи...