-Гэгээ-
Би Жэжүүнийг цагаан Audi-гаа налан элгээ тэвэрсэн байхыг нь харлаа.Тэр яг л машины рекламанд тоглож байгаа юм шиг харагдаж байна бас энд байгаа охидууд нууцаар зургийг нь авч байгаа нь таалагдахгүй байна.Би хурдхан шиг Жэжүүн рүү очиход тэрээр дээшээ харан намайг очих хүртэл бид нэгнээсээ харцаа огтхон ч салгасангүй.
"Би чамайг санасан" Жэжүүн хошуугаа унжуулан ташаан дээр минь гараа тавилаа.
"Чи үнэхээр гачигдаж байгаа бололтой"
"Гачигдах талаар ярьснаас.Надад үнэндээ хэцүү-"
"Хэтэрхий их мэдээлэл байлаа хонгор минь" би цээж рүү нь хөнгөхөн цохилоо.
Жэжүүн хариуд нь мишээн урагш налан уруул дээр минь үнслээ.Дараа нь тэрээр намайг тавин бид машиндаа суухэд "Удахгүй бид миний доодоход нэг зүйл хийнэ ээ"
Бүхэл замын туршид Жэжүүн намайг өөртөө хүргэж гэж оролдож байв.Түүний бухимдал нь түүнийг яаж галзууруулж байгаа нь үнэхээр хөгжилтэй.Тэр бугуйнаас минь татан өөрийнхөө доодоход хүргэхэд би гараа буцаан аваад түүнд аюултай гэж хэллээ.Намайг түүнд ташаалыг өгч байхад тэр жолоогоо алдвал яах юм? Түүнийг ийм болгосонд тэр намайг буруутгана шүү дээ.
"Чи л өөрөө эхлэж тоглоомын талаар ярисан биз дээ" Жэжүүн орилон "Би одоо дэлгүүрт харсан тоглоом болгонтой чамайг шаамаар байна"
"Бид эхлээд хоол идэхгүй юм уу?" хэмээн намайг гоншигоноход тэр над руу харлаа.
"Чи сексийн дараа илүү их өлсөнө өө...тэгээд бид хоолны газар руу явж болно?" Жэжүүн намайг яаж буулган авахаа сайн мэднэ.Би толгой дохилоо.Тэр уруулаа хазан "Чи хамгийн шилдэг эхнэр"
"Би чиний найз охин"
"Залуус мөрөөдөж болно биз дээ" хэмээн хэлэх нь тэр.Түүний сэрэл хөдлөсөн байхад хэн ч түүнтэй орооцолдож болохгүй.
Би инээн,гарынхаа араар хацрыг нь иллээ.Тэр над руу хагас дутуу хайрласан харцаар муухай хараад эргэн зам руугаа харав.Жэжүүн үнэхээр надтай гэрлэхийг хүсэж байгаа бололтой гэхдээ би бэлэн биш байна.Би одоо дөнгөж 19 настай.Би Жэжүүнд хайртай гэхдээ би түүнд амьдралаа даатгаж байгаадаа бэлэн эсэхэд итгэлтэй биш байна.Би түүнтэй амьдралаа өнгөрөөхийг хүсэж байгаадаа итгэлтэй байгаа ч ийм залуу насан дээрээ үүрэг хариуцлагат бэлэн биш байна.Би түүнд хэлэхгүй,чадах ч үгүй.Тэр уурлана шүү дээ,үнэхээр эмзэг.
YOU ARE READING
♣Түүний харанхуй тал♣ "COMPLETE"
FanfictionКим Жэжүүн бол Квон Сэнагийн шинэ сургуулийн уран зохиолын багш.Тэр төгс гэхдээ үнэхээр үнэхээр хүйтэн нэгэн.Түүний хичээл сонирхолтой байдаг гэхдээ тэр хэн нэгэнтэй харилцахдаа хар сүүдэр рүү чирэгдэж буй мэт харагддаг юм.Учир битүүлэг байдлаа орхи...