+64-р хэсэг+

5.2K 171 29
                                    

-Гэгээ-

Өнгөрсөн хэдэн өдөр Чанминий хэлсэн хэлсэн зүйлд дургүй минь хүрч байв.Жэжүүний надтай байхад би үүнийг толгойноос авч хаяна.Түүний найз охин өөртөө нь цуг байхдаа өөр залууг бодож байгааг мэдэхдээ таатай байхгүй л байх.Азаар Жэжүүн юу ч анзаарсангүй.Хэрвээ мэдсэн бол юу ч мэдээгүй юм шиг байхгүй шүү дээ.

Өдрийн хоолны үеэр тэр намайг бидний өрөөнд уулзъя хэмээн мессеж бичсэн юм.Би ямар ч асуудалгүй барилга руу орон чимээгүйхэн гурван давхар руу гарлаа.Жэжүүн өрөөний гадаа гараа халаасандаа хийн шат руу харан зогсож байв.Тэрээр намайг хараад инээмсэглэнэ.

Би инээн түүний зүг гүйн тэврэн авлаа."Сайн уу хонгор минь" тэрээр ийнхүү шивнэн,гар нь нурууг минь илнэ.

"Өдрийн хоолонд юу идэх юм?" би түүнийг түлхээд хөмсгөө өргөлөө.

"Намайг" Жэжүүн над руу ирмээд тонгойн доод уруулыг минь хазан татах нь тэр.Би инээн,түүний цээж нь цохино.Тэрээр над руу мишээн "Эсвэл чамайг"

Гэнэт тэр намайг тэврэн өргөхөд нь би орилж орхилоо.Би түүний нуруугаар тэвэрч,тэр өгзөгнөөс минь барих аж.Жэжүүн анги руу орон хаалгаа түгжээд ширээгээр бүрхэгдсэн булан руу явлаа.Тэрээр ширээн дээр суун би түүний дээр сууж байв.Эргэж харвал тэр бидэнд хоол авчирсан байлаа.

"Өлсөж байна уу?" Жэжүүн хамраа хацрыг минь үнэрлэнэ.

Би малийн түүн рүү хараад "Тийм ч их биш ээ гэхдээ чамайг надад хүчээр идүүлнэ гэдгийг мэдэж байна"

"Мэдээж би тэгнэ" хэмээн хэлээд бэлхүүсийг минь ороон ард байх будааг авлаа."Би чамайг улам тураасай гэж хүсэхгүй байна дээрээс нь чамайг тэврэхэд юу ч байхгүй болчихно"

Тэрээр намайг будаагаар хооллосоор би чимээгүйхэн инээмсэглэнэ.Бид хичээл орох хүртэл ярилцаад л идээд л..Би бүхэл цагт түүний өвөр дээр суун удаан суух тусам түүний нь чилж байв.Тэр сандал дээр доош суун дуу алдах нь тэр.Би хэсэг зуур түүнийг том нүдээр ширтэж байгаад эцэст нь юу болсныг ойлголоо.Тэгээд намайг инээж эхлэхэд тэрээр над руу муухай харах нь тэр.

"Энэ чиний буруу"

"Уучлаарай хонгор минь" би инээж байсан ч гэлээ уучлалт гуйлаа.Би түүний гуянаас өнөөх хүртэл нь массаж хийн "Магадгүй та намайг их хооллох хэрэггүй байсан юм убба"

"Убба?"

Түүн рүү харвал тэр намайг хоосон нүдээр ширтэж байв.Би инээмсэглэн үргэлжлүүлэн чилсэн гуянд массаж хийн толгой дохилоо."Тийм ээ,та өөрийгөө миний убба гэж хэлээгүй билүү?"

♣Түүний харанхуй тал♣ "COMPLETE"Where stories live. Discover now