9-р хэсэг

5.4K 223 15
                                    

-Гэгээ-

Өнөөдөр бямба гаригт баярлаж байна.Би бие халаалт,ноён Ким-н өгсөн харьцаанаас болж би ядарч бас хөндүүр байна.Өчигдөр ноён Ким уруулан дээр минь эрхий хуруугаа тавиад намайг татан дахиад ширээгээ налуулан хэвтүүлээд тоглож тарчилсан гэхдээ тавиулаагүй.Би дараа нь үнэхээр уурласан ч тэр хөгжилтэй байгаа харагдсан.

Би эцэг эхтэйгээ том өрөөнд суун зурагт үзэж байлаа.Миний утас дуугаран би Инчоны найз минь гэж бодон аваад түүний хоолойг сонсохдоо хөмсөг зангидлаа.Тэр яаж миний дугаарыг авсан юм бол?

"Сайн уу хүүхэлдэй минь.Яг одоо уулзацгаая" ноён Ким ийнхүү хэлэх нь тэр.Намайг юу ч хэлэхгүй байхад тэр дахин дуугарлаа."Хаалгаа онгойлго" тэр эелдгээр хэлсэн үү? гэхдээ эхний зүйл.

Би буйдангаас үсрэн босож эцэг эх маань надад яг л асуудал байгаа юм шиг харав.Надад үнэндээ асуудал байна бас тэр одоо манай гэрийн гадаа зогсож байгаа.Би хаалгаа онгойлгон уран зохиолынхоо багштай нүүр тулах нь тэр.Тэр утсаа чихэндээ барьсаар над руу мишээх аж.Тэр утсаа салгаж байгаагаа надад харуулаад уруул дээр минь хөнгөхөн үнсэх нь тэр.Би хөшиж орхилоо.Тэр яагаад энд байгаа юм бол?

"Айн?" би түүний хэлсэн зүйлийг ойлгож чадахгүй байлаа.Оронд нь би түүнээс мэдэхийг хүссэн зүйлээ асуув."Та яаж энд ирсэн юм? яаж миний дугаарыг авсан юм? яах гэж ирсэн юм?"

"Би чиний багш" хэмээн нүдээ ирмээд "Надад сурагч бүрийн мэдээлэл байдаг юм.Энэ чинь гарын дорх зүйл шүү дээ" тэр миний зөвшөөрөлгүй намайг түлхэн дотогш яван орох нь тэр.

Манай эцэг эх түүнийг сониурхан харах бөгөөд ноён Ким-н ичгүүргүй зан нь алга болчихож.Тэр багш шиг төв царай гаргаж байлаа.Би түүнийг хүлээн багш хүн сурагчийнхаа хувийн амьдралд оролцоно гэдэг дүрмэнд харш зүйл учир би түүнийг яаж өөрийгөө танилцуулахыг нь гайхаж байв.

"Сайн байна уу,би танай охины уран зохиолын багш ноён Ким.Би энд охинд чинь бие даалтан дээр нь туслахаар ирсэн юм.Зүгээр үү?"

Манай эцэг түүний үг зөв эсэхийг нь мэдэх гэж над руу харан би дуртай дургүй толгой дохилоо.Ээж минь мишээн,аав дулаахан гэгч нь инээмсэглэнэ.Тэд босон ноён Ким-н зүг алхан гар барилаа.

"Тэгэхээр та биднээс охиныг минь хулгайлж байжээ" аав тоглоом хийн,ноён Ким инээмсэглэх аж.

"Уучлаарай ноёнтоон"

"Би та хоёрт кофе хийж өгье" хэмээн ээж толгой дохиод гал тогоо руугаа орлоо.Аав биднийг бие даалтандаа ор хэмээн бидний өрөө рүү минь хөөх нь тэр.Би уг нь том өрөөнд бие даалтаа хийж болно гэж үнэхээр найдсан юм гэтэл аав ноён Ким-н талд байна.Бидний өрөө рүү ороход ноён Ким эргэн тойрноо харан шалгах нь тэр.Мэдээж би эмэгтэйлэг биш гэхдээ надад эмэгтэйлэг тал байдаггүй гэсэн үг биш юм.

♣Түүний харанхуй тал♣ "COMPLETE"Where stories live. Discover now