+12-р хэсэг +

9.2K 264 21
                                    

-Гэгээ-

"Энэ чиний тусламжын хариу"

"Ямар тусламж?" ноён Ким үзэсгэлэнтэй хуруугаараа миний салтаан дээр тойрог зурахад би шүлсээ залгилаа.

"Чиний уучлалын бэлэг" тэр миний дотоожыг хажуу тийш болгосоор надад сануулах аж.Тэрээр миний эмзэг газар руу хуруугаа гүйлгэн хөмсөг зангидаад "Чи одоохондоо нороогүй байна хүүхэлдэй минь.Бид энэ асуудлыг яаж зохицуулах хэрэгтэй вэ?" ийнхүү тэр надаад тоглон харц нь миний нүдийг харах хооронд хуруу нь хэлүүг минь оролдох аж.

"Ноён Ким..." би зөөлөн гиншин "Энийг тайл"

"Юу тайл гэж хмм хүүхэлдэй минь?" тэр уруулаа долоон,нүд дур таашаа,зүггүйтлээр гэрэлтэнэ.

"Юу гэдгийг та мэднэ шүү дээ" би чанга хэлэн,ноён Ким инээх нь тэр.Намайг орилохоос өмнө тэр дотоожыг минь тайлаад хөлийг минь ширээн дээр тавьлаа.Мөн тэрээр аль чадахаарөө хөлийг минь томоор дэлгэн гараа гуяар минь гүйлгэн эмзэг хэсэгт минь ойртох нь тэр.Ноён Ким хоёр хуруугаа тавин би норж орхилоо.

Энэ залуу миний дотогш хоёр хуруугаа хийн хурдтай хөдөлгөж эхэллээ.Би орилохгүйг хичээн,доод уруулаа хүчтэй хазах ажээ.Ноён Ким хуруугаа харсаар норсон эмзэг хэсэгт минь ойрхон байлаа.Тэр миний гиншихийг сонсон хурдхан шиг хуруугаа гаргах нь тэр.Түүний хүрэлт алга болоход би гиншээд дараа нь миний нүхэнд түүний амьсгал хүлээхийг мэдэрлээ.Би толгойгоо хойш саван,хана минь аль хэдийн баричихаж.

"Одоохондоо бишээ хонгор минь" тэрээр дуугарах бөгөөд түүний уруул сая хүрсэн үү? бурхан минь..."Би одоохондоо дуусаагүй байна" гэж хэлээд шууд л хэлүү рүү минь ойртон,түүний хэл өөр хэв маягаар шинжлэх аж.

Тэрээр хэлээ нүх рүү минь оруулахдаа гиншин намайг сул болгох нь тэр.Дахиж гар минь тэсэхгүй байсан болохоор би нуруугаараа хойш хэвтлээ.Намайг ширээн дээр хавчигнаж байх зуур ноён Ким намайг амтархан идэж хөгжилдөнө.Түүний нүд миний хэлүүг шүргэн,намайг улам бүр галзууруулах аж.Би гиншсэн хэвээр хуруу минь түүний үсээр гүйж байв.Ноён Ким ташаанаас минь бариад өгзөг рүү минь гулсан массаж хийж байгаад гэнэт зүүн өгзгөн дээр минь тоглон алгадах нь тэр.

"Аххх ноён Ким" би үнэхээр чанга нүдээ анисаар гиншинэ.

Багшийн ам дахиж над дээр байхаа больж би нүдээ нээлээ.Тэрээр нухацтай гэгч нь хэлэх аж."Над руу хар хүүхэлдэй минь.Битгий өөр тийшээ хар,битгий нүдээ ань.Над руу хар" энэ намайг тавиулахад хангалттай гэдгийг би амлаж байна.Ноён Ким надад хүрээгүй ч би аль хэдийн тэсрэх бөмбөгийн хөвөөн дээр байна.

♣Түүний харанхуй тал♣ "COMPLETE"Where stories live. Discover now