28

2.6K 98 2
                                    

No słucham, czekam na wyjaśnienia- powiedziałam do Justina od razu gdy przekroczyliśmy próg domu.

- 3 tygodnie temu, poklociliśmy się.
Wybiegłaś z domu, znalazł Cię Kornel, nasz największy wróg.
Dwukrotnie Cię porwał, czekał tylko na okazję, aby zrobić to ponownie - powiedział chłopak na jednym wdechu.
-Wkrótce odzyskasz pamięć, obiecuję.- powiedział Justin i zamknął mnie w szczelnym uścisku, który chętnie odwzajemniłam.
Nagle do domu weszła brunetka, ta sama która widziałam na mieście.
-Emilly..jak to Ty tu a on i ty-stała zdezorientowana.
-Emilly przedstawiam Ci Twoją najlepszą przyjaciółkę Nicole- podeszłam do dziewczyny i ją przytuliłam.
-Boże Em tak teskniłam- wydukała dziewczyna płacząc.
-Nie becz mi tu- spojrzałam na dziewczynę.
- Boże, to takie masakryczne nic nie pamiętać- powiedziałam siadają na kanapę.

- No dobra trzeba uczcić to, że z nami jesteś- klasnął w ręce Luke wchodząc do salonu
- Mam prośbę- spojrzałam na wszystkich zebranych
- opowiedzcie mi coś o mnie.

-Jesteś najgorszą istotą jaka chodzi po tej ziemi, wredna, nie lubisz imprez, jesteś spokojna, kompletnym przeciwieństwem mnie i nienawidzę Cię za to że jesteś w ciąży- powiedziała Nicol przyciągające mnie do siebie.
- ale jesteś moją przyjaciółką i nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie- dokonczyła, a ja się usmiechnęłam.
-Ona kłamie, jesteś najlepsza- powiedział Juss oplatając mnie w pasie.
-Ale hormony buzują Ci teraz jak pojebane- dokończył Luke.
-Zobaczymy się później? My wychodzimy- spojrzała na mnie brunetka i pocalowala w policzek.
- Jasne, idź- odpowiedziałam z uśmiechem.

W ich towarzystwie, czułam się naprawdę dobrze co jest dziwne bo można powiedzieć, że ich totalnie nie znam.
No może z wyjątkiem Justina którego kojarzę z moich snów.
-Justin, moja rodzina żyje prawda?- spytalam patrząc w jego śliczne karmelowe oczy.
- oczywiście kotku, nie wiem co ten kretyn Ci powiedział, ale tak, żyją- dokończył chłopak, a ja w duchu skakałam z radości.
Kornel to najgorsza chodzaca po tej ziemi istota.

Ostatnie tygodnie to była prawdziwa masakra. Nie chce już do trgo wracać.
Chce zamknąć tamten rozdział, a rozpocząć nowy, miejmy nadzieję, że o wiele lepszy.

Dzisiaj tak mega krótko no ale chciałam coś dodać :D
A teraz 10 faktów o mnie, zostałam nominowana przez xkroo_ więc za nominację dziękuję ^^

1: Jestem straszną maniaczką igrzysk, mogłam bym oglądać je całymi dniami

2: nie ma dnia żebym czegoś nie czytała, jestem strasznym molem książkowym.

3: nie lubię jasnych kolorów, uwielbiam wszystko co ciemne.

4: Jestem osobą strasznie sarkastyczna i bywa że niemiła xD

5: mój ulubiony kolor to czarny i fioletowy.

6: nie wyobrażam sobie życia bez muzyki, słucham muzyki tak naprawdę wszędzie (oprócz szkoły, bo nie mozna)

7: Jestem optymistką co powie chyba każdy kto mnie zna.

8: Mam 16 lat chociaż mój umysł jest gdzieś daleko w tyle.

9: Jestem totalnym beztalenciem i nie mam żadnej pasji.

10: Jestem z siebie dumna bo właśnie podałam 10 bezsensownych faktów o mojej osobie.

BESOS!
Rozdział jak zwykle nie sprawdzony, nie będę kłamać, jestem leniwa i mi się nie chce xD

Nominuje:
AyaWhite
matusia52

Stay [J.B] 1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz