-Milujem ťa- povedal vážne a milo sa usmial. Pýtate sa či ma to zaskočilo? Áno, samozrejme. Nečakala som to a už vôbec nie práve teraz. Pripadám si ako v rozprávke.Je to vôbec reálne? Je to pravda?
-Aj ja ťa milujem, Ryan- pozrela som mu do jeho prekrásnych očí, ktoré ma hypnotizovali. Oprela som sa o jeho plece a venovala sa hokeju.
...^^^...
-Dobré ránko, princezná- pozdravil sa mi a ospravedlňujúco na mňa pozrel. Stál predo mnou len vo voľných rifliach. Očičká mi aj pri tej tme zablúdili na jeho tehličky.
-Nechcel som ťa zobudiť- šepol a prevliekol si cez hlavu biele tričko.
-Ahoj- pretrela som si zaspaté oči.
-Koľko je hodín?-opýtam sa.
-Ešte spi- šepol a pristúpil ku mne. Pobozkal ma na čelo.
-Kam ideš?- ospalo som sa ho opýtala.
-Vykradnúť banku- zasmial sa a ja s ním.
-Do fitka- povedal vážne a milo sa usmial.
-A mňa zo sebou nevezmeš?-spýtala som sa. Spravil face, že o tom premýšľa.
-Už si ma predsa zobudil- prekrížila som si ruky na hrudi.
-Tak fajn, my Beauty. Máš 10 minút- povedal vážne. Len som pokrútila hlavou, že to predsa nemôže myslieť vážne. Pobozkala som ho a okamžite sa šla obliecť.
...^^^...
Ryan šiel posilovať a ja si zabehať. Rozdelili sme sa, ale aj tak sme sa stretli v miestnosti s veľkými zrkadlami. On tam už tancoval na nejakú hudbu a pred ním stala nejaká baba. Bola fakt pekná, žeby trénerka? OMG. Žiarlim? Áno. Nie to je absurdné. Nie je! Ach, hádam sa s vlastným svedomím. Je to vôbec normálne? Zrazu som do niečoho tresla a tí dvaja zbystrili pozornosť. Všimla som si ako sa Ryan škerí. Doslova. Asi si ma všimol už skôr.
-Hmm..ja prepáčte... nechcela som vás rušiť- ospravedlňujem sa.
-Tak ja--ja pôjdem- milo a trápne zároveň som sa usmiala a kráčala k dverám.
-To je v pohode aj tak chce Ryan nacvičovať s tebou- ozve sa tá neznáma ženská. Neviem prečo, ale nepáči sa mi. Ukázala mi kroky a odišla. Pred tým než odišla nám zapla hudbu ešte raz. Tanec nám naozaj vydržal asi 5 minút. Aj to som vydržala dosť dlho. Pri pohľade na jeho tehličky je človek neskutočne vyhodený z miery. Verte mi.
-Hádam moja princezná nežiarlila- šepol mi spoza chrbta do ucha. Sledovala som ho v zrkadle. Jeho telo bolo neskutočne blízko môjho. Jeho teplý dych som cítila na svojom krku. Pomaly si ma k sebe otočil.
-Čo sa stane ak poviem, že áno?- zvodným tónom som mu hľadela do očí a čakala na jeho odpoveď.
-V tom prípade by som ti musel dokázať, že mám oči iba pre teba- povedal a položil svoje ruky na moje boky.
-V tom prípade- zopakovala som tým istým tónom- som príšerne žiarlila.- Zasmiala som sa. Pomaly sa ku mne priblížil s úsmevom na perách a pobozkal ma. Vydvihol ma do rúl a začal vášnivo bozkávať. Po chvíli ma položil opäť na zem a drsne pritlačil k stene. Ruky mi vyzdvihol hore a oprel ich o studenú stenu. Preplietol si so mnou prsty, zatiaľ čo sa venoval mojim perám. Jeho bozky boli krásne. Boli ako droga, be ktorej som žila tak dlho že sa jej teraz neviem nabažiť. Potrebujem ho. Potrebujem to.
Odrazu sa dvere otvorili v nich stál nejaký chalan. robila som krok vzad od Ryana a snažila sa potlačiť smiech.
-Sorry decká. Nechcel som vás vyrušiť- uškieral sa ten chalan.
-Ryan ja len...- premeriaval si ma ten chalan od hlavy až po päty a pritom si zahryzol do pery. Prešla som k rádiu, ktoré som okamžite vypla.
-... mal by si ísť písať nov song. David (čítaj Dejvid) ho chce mať do pondelka.- povedal hľadiac Ryanovi do tváre.
-Neboj sa ja sa ti o slečnu postarám- zvodne sa na mňa usmial.
-Zabudni!- povedal Ryan smrteľne vážne.
-Ryan to je v pohode, len choď. Aj tak musím na skúšku.- poviem a upokojím ho jemným úsmevom.
-Zavolám ti- šepol a spojil naše pery.
-Budem čakať- usmejem sa a odkráčam k dverám. Cítim ako si obaja premeriavajú môj zadok ale neriešim to. Prehodím cez seba jeho bundu a do uší strčím slúchadla.
https://www.youtube.com/watch?v=T0B_j0FQj1U
Zapnem hudbu a rozbehnem sa k jeho bytu. Nie je to až tak ďaleko. Iba 10 blokov. Navyše potrebujem mať postavu, keďže sa blíži leto a celkovo hra. Šla by som radšej domov, ale to je ďaleko.
A som tu. Nutne potrebujem sprchu, preto ani na sekundu nezaváham a vleziem do kúpelne. Zapnem studený prúd vody, ktorý ma okamžite preberie k životu. Studený prúd vymení horúci. Schmatnem uterák a zastavím vodu. Zababuším sa doň a vyleziem zo sprchy. Keď zrazu začujem vyzváňať svoj mobil.Len v uteráku dobehnem do Ryanovej spálne a zodvihnem ho.
-Áno?- spýtam sa.
-Aria, ahoj. Môžeš prísť dnes na 10-tu?- ozval sa z druhej strany telefónu Miles.
-Áno, budem tam. To nie je problém- povedala som zamyslene.
-Oukey, tak sme dohodnutý- povedal a ja som položila.
...^^...
-Zdravím mladá dáma, že sa ti aj uráčilo prísť domov- privítala ma mama, stáca pri kuchynskej linke pričom pila kávu.
-Ahoj mami- povedala som trochu nervózne. Pravdepodobne ma bude teraz poúčať o všetkom možnom a ja kvôli tomu nestihnem prísť do divadla na čas. Ach. A to všetko len kvôli oblečeniu. Len si to predstavte, prídem na skúšku v chalanských voľných nohaviciach dlhom tričku a voľnej mikine? To nejde. Na herectve mi záleží, preto tam neprídem takto... navyše tam bude určite ona. Nedovolím jej, opäť ma znemožniť.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fúú stihla som na dnes ešte jednu časť :) Hádam sa páčila :* V*C poteší *Adell
ESTÁS LEYENDO
True?
RomanceJe ťažké rozlíšiť pravdu od lži... Najmä keď niekoho milujete z celého srdca, keď ste mu dali všetko. Aria je obyčajné dievča, ktoré stretne neobyčajného chlapca. Aj keď to nechce, zaľúbi sa.... #7 in Romance Ѵ #5 in Romance Ѵ :3 #3 in Romance Ѵ :OO