-Ryan vypni tooo!- reagujem podráždene na vyzváňajúci mobil, ktorý nie a nie prestať. Nahnevane otvorím oči a začnem hľadať mobil. Izba je prázdna, čiže netuším kde má mobil. Keď ho už konečne nájdem prestane vyzváňať.
-Robíš si srandu?- poviem podráždene a hodím sa opäť do teplých perín, no už nemám chuť spať. Ešte stále mi v hlave vyzváňa tá melódia. Posadím sa a natiahnem si všetky svaly v tele. Nohy spustím na zem a len v dlhom tričku, ktoré mi zakrýva akurát tak zadok zídem na prízemie. Podlaha je neskutočne studená, preto rýchlo prebehnem na koberec. Netrápi ma, že môžu byť v dome aj chalani vrátane Ryana. Aj tak by to bola jeho chyba. Jeho mobil ma predsa zobudil. Podídem ku kuchynskej linke a otvorím chladničku, z ktorej vytiahnem krabicu mlieka a z poličky vyberiem čokoládové cereálie. Natiahnem sa rukou do šuplíka z ktorého vytiahnem veľkú lyžicu. Veci si položím na stôl a zapnem televízor pomocou diaľkového ovládača. Sadnem si za stôl. DO jednej ruky schmatnem svoj mobil, do druhej lyžicu a očami sledujem televízor. Tomu sa hovorí pohodička. Po neskutočne dlhej dobe zapnem instagram a ostanem v šoku z toľkých upozornení. Skoro mi zabehlo. Vážne!
-Aj dnes máme pre vás zaujímavé novinky zo sveta show-biznisu. Včera sa konal v IT-aréne koncert Ryana Heminghtona, ktorý si už stihol získať srdcia všetkých fanyniek v hľadisku.- zbystrím pozornosť a premiestim svoj pohľad na obrovskú televíziu, v ktorej stojí naká umelá blondýnka. Aj ona je z neho celá bez seba. Ako to viem? Proste to viem!
-Pýtate sa ako? Táto fotka hovorí za všetko (kuk dole). Uprostred koncertu si kvôli fanynkám a svojej priateľke vyzliekol tričko, čo všetky dohnalo k slinkám. No povedzte baby, nie je chutný? Avšak Ryan je zadaný, ale vydrží im to?- ozval sa znova jej hlas a na obrazovke sa ukázala jeho fotka.
Pomocou diaľkového ovládača som televízor okamžite vypla. Vzala som do ruky mobil a zapla hudbu. Prázdnu misku som opláchla studenou vodou a položila ju do umývačky riadu. Vybehla som späť do spálne a tanečnou chôdzou som sa dostala až k svojím veciam. Potrebujem ísť niekam....von.
Zbehnem k hlavným dverám kde ma okamžite zbadá recepčná.
-Dobré ránko- pozdraví ma a na tvári sa jej objaví úprimný úsmev. Niečo mi hovorí, že nám to s Ryanom praje.
-Ďakujem aj vám- poviem milo a venujem jej pohľad.
-Vaša limuzína vás už čaká- ozve sa znova.
-Limuzína?- nechápavo sa jej opýtam.
-Áno- povie a usmeje sa, no hneď na to sa začne venovať počítaču. Otvorím dvere a z každej strany ku mne pribehnú paparazzi. Ani na sekundu nezaváham a ponáhľam sa čo najrýchlejšie k autu. Ochrankár za mnou zavrie dvere a v rýchlosti obíde auto. Sadne si na miesto vodiča a naštartuje.
-Kam to bude?- spýta sa ma s vážnou tvárou a pomocou zrkadla sa na mňa pozrie.
-Ja-a-a hmm viete mi povedať kde je Ryan?- spýtam sa.
-V nahrávacom štúdiu. Toto som vám mal odovzdať- povedal a podal mi nejaký papierik, ktorý som okamžite otvorila a začala čítať.
Mrzí ma, že som nemohol byť s tebou keď si sa zobudila.
Všetko ti vynahradím,kráska. Sľubujem :* Teraz však choď do nákupného centra a kúp si niečo čo sa ti zapáči. Nicolas pôjde s tebou (pre každý prípad). Nechcem ,aby mi ťa fanúšičky uniesli :D Teším sa na teba .
Ľúbim ťa :3 :* Ryan
-Takže do nákupného centra?- spýta sa ma Nicolas, môj ochrankár. Neznie to divne?
-Áno- poviem a usmejem sa, na slová ,,Ľúbim ťa".
***
Nebudem vám opisovať nákupy, pretože to každá z nás pozná osobne. Všimla som si, ako sa pri mne Nikolas nudí, ale nemohol nič povedať, pretože je to jeho práca. Byť tu so mnou...
-Tak fajn, vidím že sa nudíš.- zagúľala som očami na čom sa zasmial. Pochopil, že som pochopila :D
-Pome do štúdia- povedala som sa a zasmiala sa. Práve sme stáli na eskalátore a čakali kým zíde dole, na prízemie. Ja len dúfam, že sa nezasekne inak by sme museli čakať kým znova pôjde. :D :D Just kidding.
-Nie je to...Aria??-šepla čiernovláska stáca len tri schody pod nami, tej druhej. Len som sa usmiala a sklonila hlavu k zemi. Blondínka vedľa nej zdvihla ,,nenápadne" hlavu mojím smerom a začala sa usmievať. (už sme boli na prízemí...)
-Môžme sa spolu odfotiť?- spýtala sa napokon.
-Jasné- povedala som a hodila face.
-Ďakujeme- povedali s úsmevom na tvári.
-Maličkosť baby. Majte sa- zakývala som im a nasledovala Nicolasa. Nastúpila som do auta, ktoré šlo priamo za ním. Za osobou, kvôli ktorej som momentálne ,,slávna". Nejakým zázrakom som v aute chytila wi-fi, preto som fotku hodila na instagram.
-Sme tu- ozval sa Nicolas.
-Mám ísť s tebou?- spýtal sa ma.
-Nie, v pohode- povedala som a vošla zadnými dverami dovnútra tak ako minule. Už si tu pripadám ako doma. Z vrecka vytiahnem mobil, na ktorý mi pred chvíľou prišla nejaká správa.
Čas na tróne sa ti kráti, tak si ho ešte pekne uži :*, S
Zastanem na mieste a prečítam si správu ešte raz. Čo to má znamenať? Zhlboka sa nadýchnem a zmätene pozriem do zeme. Es ako...Selena.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak máme tu ďalšiu časť :) Dúfam, že sa páčila *Adell
ESTÁS LEYENDO
True?
RomanceJe ťažké rozlíšiť pravdu od lži... Najmä keď niekoho milujete z celého srdca, keď ste mu dali všetko. Aria je obyčajné dievča, ktoré stretne neobyčajného chlapca. Aj keď to nechce, zaľúbi sa.... #7 in Romance Ѵ #5 in Romance Ѵ :3 #3 in Romance Ѵ :OO