49.

1.5K 112 2
                                    


-Milujem ťa Ryan- prekrikuje jedna fanúšička cez druhú. To myslia vážne? Veď ani nevedia čo to vlastne znamená.

-Aj ja teba- povedal s úsmevom na perách. Nie, ja v žiadnom prípade nežiarlim. Nie! Nie! Nie! Absolutlly not. Alebo? Nie! On miluje len mňa!


Oproti k nám kráča muž oblečený  čiernom. Zjavne ochrankár. Ryan si ho všimne a odovzdá poznámkový blok fanynke, ktorá mu ho dala. Obzrel sa za mnou a chytil ma za ruku. Ťahal ma dopredu. Okolo nás sa stále premietali blesky fotoáparatov. Predierame sa cez hustý dav ľudí, a to za pomoci jeho ochranky. Približujeme sa k čiernemu autu, do ktorého sa práve nastupujeme. Najprv si nastúpim ja, až potom Ryan. Za ním sa dvere okamžite zavrú.

****

-Aria tak toto sú chalani. Matt,Sam a Liam.-ukáže na chalana, ktorý mi je niečím povedomý. Och, jasné. On nás pristihol vo fitku. To bol trapas .

-Chalani toto je Aria- predstavil nás.

-Čaute- povedala som a milo sa na nich usmiala.  Jeden z nich, tuším sa volá Sam mi chcel podať ruku tak som mu podala tú svoju, avšak stiahol ma do objatia. Nečakala som to, ale prečo nie?

-Len mi ju nezapuč!- okríkol ho Ryan. Keď ma konečne pustil do objatia mi sa stiahol ten druhý. Matt.

-A mňa neobjímeš?- urazil sa Liam. Páni. Jeho meno som si zapamätala rýchlo. Zasmiala som sa a dobrovoľne sa mu vrhla do objatia. jeho ruku som pocítil na svojom chrbte a mnou prebehol zvláštny pocit. Keď som sa šla odtiahnuť pozrel mi do očí  a zvodne sa usmial.

-Toto viac nerob-šepla som a vrátila sa späť k Ryanovi, s ktorým som si ihneď preplietla prsty.Všetku svoju pozornosť som venovala iba jemu, aj keď som na sebe cítila Liamov pohľad. Netuším prečo, ale som si tým viac než istá.

-Fajn tak ja idem pohľadať kúpeľnu a spálňu- povedala som viac menej Ryanovi a vnukla mu pusu na líce. Odkráčala som s taškou prehodenou cez plece.Vyšla som hore schodmi a otvorila druhé dvere vpravo. Prvé dvere boli u otvorené, čiže mi bolo jasné, že to spálňa pre nás Ryanom. Predo mnou je tmavá miestnosť s neustlanou posteľou, čiže toto naša spálňa nebude. Aspoň nie tá naša. Otvorila som ďalšie a to bolo podobné. Urobila som pár krokov k posledným dverám úplne vzadu dlhej chodby a vtrhla dnu. Yop. Toto bude spálňa. Do očí mi vtrhne veľká manželská posteľ. Áno, bola aj v predchádzajúcich troch izbách, ale táto je iná. Omnoho pútavejšia. Zhodila som na zem tašku a vykročila k oknu, od ktorého som odtiahla závesy. Zamierila som si to do dverí oproti posteli. Kúpeľňa. Zamkla som sa a zhodila zo seba všetko oblečenie. Len si to predstavte som v byte so štyroma chalanmi. Človek nikdy nevie čo im napadne. Hneď som vošla do sprchového kúta a pustila teplý prúd vody, ktorý mi za malú chvíľku zmočili celé telo. Naiesla som na seba sprchový gél a rýchlo sa opláchla. Je pravda, že milujem dlhé sprchy, avšak teraz nemám náladu. Vysušila som sa uterákom a naniesla na telo telové mlieko. Zabalila som sa do bieleho uteráka (dúfam, že mi rozumiete :D) a vyšla som z kúpeľne. Miestnosť je našťastie prázdna. Žiadna pánska návšteva. Sama pre seba som sa umiala a pristúpila k svojej taške, z ktorej som okamžite vytiahla sivé legíny a bielo tričko na ramienka. Vlasy som si naspäť rozpustila a zbehla opäť za chalanmi. Je presne 13:10.

 Je presne 13:10

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
True?Where stories live. Discover now