56.

1.5K 117 11
                                    


  -Nemaj strach kráska, bude to v pohode- šepol mi Ryan do uška a jednou rukou ma objal. Vykročil so mnou vpred zatiaľ čo nás paparazzi cvakali. Usmiala som sa nad jeho slovami a vykročila vpred. Vlastne toho príchodu som sa obávala najviac, ale teraz? Je to skvelé, teda bolo, kým som ju nezbadala v dave ľudí. Nedalo si ju nevšimnúť. Selena. Prečo je tu? Čo chce? Môj zlý pocit nesklamal. Vedela som, že sa niečo zlé stane ale že stretnem práve ju? To nie. Ale dáva to zmysel. Prišla ma zničiť. Prišla mi vziať šťastie. Nepochybne sa z mojej tváre rýchlosťou blesku vytratí úsmev.

-Si v pohode? Nejako si mi zbledla- Ryan si ma všimne a ustarostene na mňa pozrie.Len pokývem hlavou na znak, že mi nič nie je, ale pozná ma príliš dobre na to aby vedel že to tak nie je. Odvedie ma na kraj od všetkých tých ľudí.

-Je ti už lepšie? Donesiem ti vodu?- pýta sa ma Ryan.

-Nie...už mi je dobre.- povedala som nie práve presvedčivo. Vážne sa na mňa pozrel a premeral si ma.

-Naozaj- povedala som a jemne sa usmiala.

-Ale, ale koho to moje krásne očká nevidia- ozval sa jej umelý hlas spoza môjho chrbta. Nemusím sa ani neotáčať aby som vedela kto za mnou stojí, no predsa to s Ryanom urobíme. Oči mi okamžite padnú na jej veľké brucho. Nie, nie je tučná, skôr tehotná.

-Selena- povie prekvapene Ryan.

-Ahoj- povie, nie práve nadšene najprv váha čo urobiť, no potom ju predsa len objíme. Dych sa mi okamžite zrýchli. Ryan si to možno neuvedomuje, ale práve sa objíma s tou najväčšou mrchou na svete a čírou náhodou so svojou ex pred svojou priateľkou. Je to normálne?

-Chýbal si mi- šepla mu do ucha, tak aby som ju nepočula, no počula som. Na nešťastie.

-Ako sa máš? Vidím, že už ste dvaja. Kto je ten šťastný?- odignoroval jej poznámku. Prekvapuje ma ako sa k nej správa, akoby zabudol na všetko čo bolo. Na to, že ma s ňou podviedol aj na to, že ju nechal. Fajn, možno to robí, len preto že je tehotná, ale aj tak nezdá sa mi to byť správne.

-Stojí priamo predo mnou- povie a na tvári sa jej objaví velikánsky podlý úsmev. Na okamih zabudnem ako sa dýcha.

-Čo?-nechápavo sa spýtal.

-Počul si Ryan. Budeš otcom. Som v 4.tom mesiaci tehotenstva.- zasmiala sa a pohladila sa po brušku. Do očí sa mi nahrnuli slzy. Tak toto myslela celý čas. Toto bolo jej eso v rukáve, čo Ryana prinúti vrátiť sa k nej. Všetky tie správy, všetko mi teraz dáva zmysel. Nebudeš plakať! Nebudeš plakať! Nebudeš plakať! Možno si to všetko len vymyslela, možno to vôbec nie je jeho. Čo to tu táram? Je to očividné.

-Ja-a-a nemôžem tomu uveriť. Ako je to možné? Prečo sa o tom dozvedám až teraz?- zavalí ju hromadou otázok a ja si začnem pripadať ako piaté koleso na voze.

-Tak ja pôjdem-zamrmlala som si popod nos a snažila sa odísť, no niečia ruka mi v tom zabránila. Patrí Ryanovi. Aké nečakané.

-Pusti ma, dobre?- povedala som pokojne aj keď to vo mne vrelo.

-Aria ja...-chcel niečo povedať, no nedala som mu priestor.

-Ak tu nechceš škandál tak ma okamžite pusti!- zvýšila som hlas viac ako som pôvodne chcela. Pustil ma. Rozhliadla som sa okolo seba a všimla si, že som upútala pozornosť.

-Vidíme sa doma- povedala som pokojne a jemne sa usmiala aj keď sa mi chcelo plakať. Otočila som sa na päte a kráčala preč, preč od nich.

***
Hneď čo som dobehla domov som sa rozbehla do kúpelne aj s tehotenským testom. Potrebujem vedieť ako to so mnou je. Už len toto mi teraz chýba. Ironia. Ocikala som to a čakala na výsledok. Prosím, prosím, prosím nech to nie je pravda 

-Do riti! Do riti! Do riti!-kričím na celý dom ako zmyslov zbavená. Nemôžem byť tehotná. Nie to je omyl!! Z očí sa mi spustí vodopád slz. Za iných okolností by som sa tešila ako malé decko, ale teraz to nejde. 

-Aria?-ozve sa jeho hlas z prízemia. Tehotenský test rýchlo hodím do koša, no netrafila som. Nevadí. Utriem si mokré líca.

-Ahoj- poviem keď ho zbadám. Nedokážem sa mu pozrieť čo i len do očí. Bojím sa, že sa prezradím.

Ahoj- zopakuje šeptom a ruky si strčí do vreciek nohavíc. Na holé nohy natiahnem svoje voľné tepláky a vyzlečiem si šaty, ktoré som mala doteraz na sebe a oblečiem si čierne tričko. Cítim, že je to medzi nami na bode mrazu. Neviem ako sa v jeho blízkosti správať. Viem, len že ma bolí že čaká dieťa s inou. Podišla som k svojej športovej taške, v ktorej som mala stále zabalené všetky veci. Hodila som tam pár ďalších vrátane nabíjačky a mobilu.

-Teraz akože čo robíš?- spýtal sa chladne. V jeho hlase vôbec nebolo počuť záujem. Prehodila som si tašku cez plece a na moment mu pozrela do tváre.

-Odchádzam. Viem. Pôvodne som mala ísť až zajtra, no nemám chuť tu ostať.Navyše už tu máš za mňa náhradu, čiže to nebude problém- povedala som ľahostajne a obišla ho. Nebol by to snáď ani Ryan, keby ma nezastavil.

-Toto nerob!Nesprávaj sa, že za všetko môžem ja... Nemôžem za to, jasné? Nevedel som to, ale to ty nikdy nepochopíš, že?- začal na mňa kričať čo ma v danú chvíľu trošku vystrašilo.

-Nemáš deti, nerozumieš tomu!!- vykričal mi to do tváre. Teraz to prehnal. Trafil do živého. Toto nemal. Z očí mi začali tiecť slzy, ktoré si všimol, no netrápilo ma to. Radšej som ich rýchlo utrela.

-Si zbabelec- nezmohla som sa na viac slov. 

-Daj mi pokoj, dobre?-vytrhla som sa mu z rúk a rozbehla sa preč. Tresla som hlavnými dverami aj napriek tomu, že som počula ako po mne kričí. Keby vedel, že som tehotná nepovedal by to, ozvalo sa mi svedomie. Áno, to som fakt potrebovala počuť -_-

-Na letisko prosím- povedala som Nicolasovi, ktorý sa ma na nič zbytočne nepýtal. Naštartoval. Cesta bola tichá čo mi vyhovovalo. Len moje vzlyky a plač to kazilo...

-Ďakujem- povedala som keď sme boli na mieste. Vybehla som z auta bez akéhokoľvek pozdravu. Líca som už mala našťastie suché. Nemusím sa báť, žeby ma prepadli paparazzi. Viem si predstaviť, čo všetko by si mohli domyslieť a to nechcem. Už som v tom zatiahnutá viac než dosť.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A je to tu :( Selena je tehotná s Ryanom, teda aspoň o tvrdí a vzťah medzi Ariou a Ryanom na tom nie je práve najlepšie. Našťastie či nanešťastie Ryan nevie, že aj Aria je tehotná ... Názor na túto časť? :O Čo by ste na tejto časti zmenili?  *Adell

True?Where stories live. Discover now