Tak a je to. Ryan práve vybavuje môj urýchlený odchod z nemocnice s mojím vyšetrujúcim lekárom, zatiaľ čo ja na seba hádžem tmavomodrú mikinu cez hlavu s bielym nápisom I can do it. Balím si veci do športovej tašky, teda nie nebalím, len kontrolujem, keďže ma zbalil Ryan. A to doslova. Vzal zo skrine pár vecí, ktoré sa mu evidentne páčili a hodil ich do tašky. ,,Ostatné ti kúpim" povedal, keď som chcela namietať s vecami v taške.Ma pravdu. Ak by som sa mala zbaliť, určite by to netrvalo 10 minút a už vôbec by nebolo toho tak málo. Do očí mi okamžite udreli červené čipkované nohavičky. Veď prečo nie, že Ryan? Zazipsovala som na taške zips a prehodila si ju cez plece. Nemám záujem nájsť v taške ďalšie ,,také" kúsky. Práve je 8:42. Letí tam to o deviatej, čiže je najvyšší čas vyraziť. Vytiahla som z vrecka mobil a rýchlo poslala správu Milesovi. Naša divadelná hra, mala pomerne veľký úspech, preto sa na nahrávkach dokončujú zmeny. Áno, pôjde to do telky :33 bude so mňa slávna herečka :33
-Môžme ísť?- vyruší ma Ryan s rozkošným úsmevom na perách.
-Áno- poviem a odlepím pohľad od mobilu, ktorý si okamžite hodím do vrecka čiernych dotrhaných riflí. Vezme odo mňa tašku a prehodí si ju cez plece. Zbehneme v tichosti dole schodmi a celkovo z nemocnice. Na parkovisku si hneď všimnem biele auto. Samozrejme, že je to ferrari. Ryan odomkne auto na diaľku a ja si okamžite nestúpim na miesto spolujazdca. Zabuchnem za sebou dvere a počkám na Ryana, ktorý práve hádže tašku do kufra. V tom sa dvere otvoria a on nastúpi. Šibalsky sa na mňa usmeje a priblíži sa ku mne. Dá mi letmý bozk na pery.
-Zapni si pás- požiada ma, a ja sa pri našej poslednej spomienke v aute zasmejem.
-Čo je také smiešne?- spýta sa a opätuje mi úsmev.
--Flashback--
-Ktoré je tvoje?- pýtam sa.
-Vidíš to červené tam vzadu?- ozve sa Ryan.
-To je tvoje?- pýtam sa.
-Nie, to rozhodne nie.- povie a zasmeje sa.
-Vidíš to modré?- spýta sa.
-To je tvoje?- spýtam sa so záujmom.
-Ani omylom.- povie a znova sa na mne zasmeje.
-Vidíš ten žltý mustang?- spýta sa a nájde si ma pohľadom.
-Budem hádať, ani to nie je tvoje- zaškerím sa na neho. Znova sa zasmeje a pokrúti hlavou na znak nesúhlasu.
-Počkať! To je vážne tvoje?- hodím na neho prekvapený výraz. Prikývne a otvorí zadné dvere. Sonya automaticky nastúpi a zapne si bezpečnostný pás. Aj mne otvorí dvere a prekrásne sa usmeje, no ignorujem ho. Nastúpim a zabuchnem za sebou dvere. Všimla som si ako sa Ryan kyslo tvári. Asi som urazila jeho mužské ego. Nevadí, veď on to prežije. V rýchlosti obehne auto a nastúpi.
-Zapni si pás- povie prísnym hlasom a ani sa pritom na mňa nepozrie.
-Hádam sa o mňa nebojíš?- poviem ironicky.
-To určite. Skôr nechcem aby si mi oslintala palubnú dosku- povedal ironicky.
-Len som si na niečo spomenula- poviem a zapnem si pás. Cítim na sebe Ryanov pohľad. Naštartoval a vyrazili sme na letisko.
***
-Počkať! To ideme týmto...?- pozorujem lietadlo, ktorým pravdepodobne letíme. Nie žiadny ľudia, okrem nás dvoch. Chápete? On má vlastné lietadlo. Otvorím pusu do písmena O. Ryan sa na mne zasmeje a potiahne ma dopredu. Vybehli sme hore schodmi a posadili sa na sedadla uprostred miestnosti, nečakane vedľa seba. Pohodlne som sa posadila a vyložila si nohy na sedadlo oproti mne. Ako doma, no nie? Ryan ma chytil za ruku a preplietol si so mnou prsty. Ani nie po dvoch minútach sme boli vo vzduchu. Zo začiatku som hrozne napätá a nervózna, keďže som ešte neletela ale potom zo mňa tréma úplne opadla. Vôbec to nie zlé. Oprela som si hlavu o Ryanovo plece a zavrela som oči. Cítila som ako ma pobozkal do vlasov, no už som nevnímala. Doľahla na mňa únava a zaspala som.
-Aria, vstávaj princezná. Už sme tu...- prebúdzal ma. Pretrela som si ospalé oči a vstala. Zišli sme opäť na pevnú zem a mňa prekvapilo koľko je tu jeho fans. Neskutočné. Kričia ako blázni, každú si chvíľu si ho fotia a evidentne chcú aj autogramy. Pravdu? Nie, nečakala som to. Ryan sa na nich úprimne usmieva a plní im ich sny.
-Milujem ťa Ryan- prekrikuje jedna fanúšička cez druhú. To myslia vážne? Veď ani nevedia čo to vlastne znamená.
-Aj ja teba- povedal s úsmevom na perách. Nie, ja v žiadnom prípade nežiarlim. Nie! Nie! Nie! Absolutlly not. Alebo? Nie! On miluje len mňa!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dnes o čosi kratšia časť :) Názor? Ryan a Aria sú ,,right now" v NYC :3 kam by som ja osobne chcela ísť. Verím, že sa vám to páčilo. Komentík poteší :3 *Adell
ŞİMDİ OKUDUĞUN
True?
RomantizmJe ťažké rozlíšiť pravdu od lži... Najmä keď niekoho milujete z celého srdca, keď ste mu dali všetko. Aria je obyčajné dievča, ktoré stretne neobyčajného chlapca. Aj keď to nechce, zaľúbi sa.... #7 in Romance Ѵ #5 in Romance Ѵ :3 #3 in Romance Ѵ :OO