Sis ve Karanlık

392 40 14
                                    


Gök gürültüsü kadar güçlü bir sesle yerimden sıçradım. Gözlerim karanlığa daha alışamadığı için hiçbir şey göremiyordum fakat yine de elim otomatik olarak yanımda duran bıçağa uzandı. Ama elim bıçağın soğuk metali yerine nemli çimenlere değince içimde büyümeye başlayan paniği hissettim. Paniğin hiç yardımı olmayacaktı.

Geriye doğru emekleyerek sırtımı soğuk kayalara yaslayıp gözlerimin karanlığa alışmasını bekledim. Sonunda az da olsa etrafı görebildiğim zaman karşımda duran çantayı sapından tutup kendime çektim. Çantanın içini açtığımda gördüğüm tek şey kumaş oldu. Bütün bıçaklarım ve yiyeceklerim gitmişti.

Göz ucuyla ormanda hareket eden bir şey gördüğümde yerimden hızla kalkarak açıklık alana çıktım. Polis gelmiş olamazdı, hiç ışık görmüyordum. Sırtımda hissettiğim soğuk ürpertiyle arkamı döndüm. Fakat hiçbir şey yoktu. Aynı panikle önüme döndüğümde onunla karşılaştım.

Beyaz bir maske takıyordu. Gözlerinin çevresi ve ağzı siyahtı. Turuncu ceketi oldukça hırpalanmış görünüyordu, her tarafı çamurla kaplıydı.

Ani bir refleksle geriye adım attım. Ardından adımlarımı hızlandırıp mağarayı geçerek ormana daldım. Yavaş yavaş sis çöküyordu., etrafı görmem gittikçe zorlaşıyordu.

Zihnimde bir şimşek çaktı ve hastanedeyken gördüğüm kabusu hatırladım. Sanki şuanda o kabusun içindeydim. Aynı sisli ve soğuk hava aynı orman.

Olan bütün gücümü bacaklarıma vererek hızımı artırdım. Hatırladığım kadarıyla kabustayken sağa dönüyordum o yüzden bu sefer sola dönmeye karar verdim fakat bir şey aniden başımın kenarından geçince aksi yönde devam etmek zorunda kaldım.

Arkama bakıp takipçimin hala orada olup olmadığına bakmak isteyince ayağım 'yine' ağaç köküne takıldı ve kendimi yerde buldum. Bu sefer daha hızlı davranıp ayağa kalktım fakat başımın arkasına yediğim darbe ile kendimi tekrar yerde buldum.

Her şey karanlığa gömülürken gördüğüm son şey bir çift turuncu pilot gözlüğü oldu.

Merhaba arkadaşlar! Evet yine aşırı kısa bir bölümle karşınızdayım. Kısa olmalarının sebebi iyi sonların olduğu yerlerde kesince hep kısa kalması. Bir sonraki bölümün uzun olacağını garantisini veriyorum ama. Herkese iyi okumalar^^

Safkan Canavar (CreepyPasta OC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin