Geçmiş

278 32 3
                                    

Göz kapaklarıma baskı yapan tonlarca ağırlığı kaldırmayı başardığımda kendimi tavana bakarken buldum. Ann hemen yanımda oturuyordu. Uyandığımı görünce mutfak tarafına doğru dönerek seslendi. Olduğum yerde doğrulmaya çalışınca oda etrafımda dönmeye başlayınca Ann omzumdan tutup beni koltuğa geri yasladı.

Arkalarından gelen Masky'nin kaşları çatıktı. ''Kendinden geçmeden önce ne duydun veya gördün?'' diye sorunca bir an duraksadım. Sam ile olan anılarımızı hepsiyle paylaşmak istemiyordum. ''Kardeşinle ilgili mi?'' diye sordu Jeff. Gözlerimi ellerime kenetledim ve insanların tepkilerinin geçmesini bekledim.

''Belki de buraya gelene kadar başından geçenleri anlatsan iyi olur.'' Dedi Clock. Belki de haklılardı. Sonuçta karşılaştığım bir şey, benim bilgisizliğim yüzünden anlayamadığım bir şey Zalgo hakkında olabilirdi.

Onlara annemin kitaplığındaki fotoğrafı, kitabı ve ondan sonra başıma gelen her türlü tuhaflığı anlattım. ''Suçluluk duymanı anlıyorum. Ablam da beni korumak için kendini arabanın önüne atmıştı. Aynalara bakınca gördüğün sanrılar benim ilk gece gördüklerime benziyor aslında.'' Dedi Toby. Başını ellerinin arasına alınca Clock onu kendine çekip saçlarıyla oynamaya başladı.

''Bu olaylardan sonra o ses sirekli kafamın içinde. Aynalar olmadan daha önce hiç bu kadar güçlü hale gelmemişti.'' Dedim. Başım hafiften ağrımaya başlamıştı.

''Masky, Hoodie ve ben sabah Slender'la konuşmaya gidiyoruz.'' Dedi Toby. ''Ben de geliyorum. Nasıl ola olay benimle ilgili.'' Dedi Jeff. Elindeki bıçağı önündeki sehpaya saplayıp çekiyordu.

''Peki ben ne yapıyorum bugün?'' diye sordum. Herkes bir şey düşünüyor gibiydi. ''Bugün snden ben ve Masky sorumluyuz.'' Diye karşılık verdi Hoodie. ''Slender'ın evinin arkasındaki alana gideceğiz ki böylece aynı zamanda Slender'la da konuşuruz.'' Diyerek onun cümlesini tamamladı Masky.

Tam ağzımı açıp onlara benim de Slender'la konuşup konuşamayacağımı soracakken Ann ''Sen ilk önce iyice dinleniyorsun!'' diyerek lafı ağzıma tıktı. Ardından Ann'in kesin 'hemşire' emirlerine göre tıpış tıpış odama çıkarak biraz daha uyumaya devam ettim.

Eveet bu yazdığım en kısa bölümdü sanırım :D Ama ne yapayım daha iyi bir yerden kesemezdim. Öteki bölümün uzun olacağı garantisini vererek kaçıyorum! Herkese iyi okumalar! ^^

Safkan Canavar (CreepyPasta OC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin