"O manyak da neydi ve yanında gelen yaratıkların nerden geldiğini de öğrenmek istiyorum." Dedi Simon. Kafasının oldukça karıştığını biliyordum ama kendi kafamdaki soruları çözemeden ona bir şey söylersem sadece ikimizin kafasını da daha çok karıştırmış olurdum.
Neyse ki Jeff hep yaptığı gibi soruyu ustalıkla savuşturdu. "Eski bir düşman işte."
"Böylece Jane'in Zalgo'yla bir bağlantısının olduğunu kanıtlamış olduk." Dedi Hoodie "Slender'a haber versek iyi olacak"
Clock kameralara bakmamızın iyi bir seçenek olduğunu öne sürünce hep birlikte güvenlik odasını aramaya koyulduk. Herkes diken üstündeydi. Ortamdaki gerginlik elle tutulabilecek gibiydi sanki.
"Buldum!" Simon'ın sesi koridorda yankılanınca herkes ona doğru yürümeye başladı. Bu sırada o kapıyı kırmış bizi bekliyordu.
İçeri girdiğimizde bütün ekranlar karıncalanmış ve bozuk bir şekilde bizi karşıladı. Bir ekran haricinde hepsinde gri statikler dans ediyordu.
Bütün ekranların tam ortasında olan ekran simsiyahtı ve üstünde birkaç üçgenden oluşan bir sembol vardı.
"Bu Zelda'nın sembolü değil mi?" Dedi Simon. Oyunu oynamamıştım dolayısıyla hiçbir fikrim yoktu.
"Ben bizim yerimize halletmiş kameraları. Gidebiliriz." Dedi Toby.
Aynı gerginlik ve sessizlik içerisinde arabaya bindik ve geldiğimiz kadar hızlı bir şekilde eve gittik.
Oturma odasına girdiğimiz zaman Sally ve Lazari koltukta oturuyorlardı. Lazari birden başını kaldırdığında yerinden zıplamadan edemedim. "Baba?"
"Baban değil ağabeyin Lazari. Ağzından kaçırırsanız ikinizi de gebertirim. Önce Slender'la konuşmamız lazım." Diyerek koltuktaki iki kızı tehdit etti Jeff.
"İsterseniz biraz dinlenin ayrıca konuşacak çok şeyiniz var gibi görünüyor." Dedi Toby.
"Evet gerçekten de öyle. Slender'la konuşmaya ne zaman gideriz o zaman?" Diye sordum. Simon ile konuşmak ve biraz uyku çok iyi gelecekti.
"Siz uyandığınızda gideriz veya Slender sizi uykunuzda öldürür. Hadi gidin." Diyerek resmi olarak bizi kovdu Jeff. Ben de Simon'ı sürükleyerek üst kata çıkardım.
I'm back bitches :D Her ne kadar Akira yanımda olmasa da telefondan yazmaya çalışıyorum çünkü why not?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Safkan Canavar (CreepyPasta OC)
FanfictionEtrafımı çeviren aynalara baktım. Önümde duran yansıma benim yerime kız kardeşime aitti. ''Hepsi senin suçun.'' Tüylerimi ürperten bir kahkaha yankılandı aynaların arasında. Kız kardeşim bir aynadan silinip diğerinde belirirken ona yetişebilmek için...