Tanışma

464 45 19
                                    

İçerisi beklediğimden daha geniş ve aydınlıktı. Ortada odanın yüzde seksenini kaplayacak kadar büyük bir masa vardı. Masanın kapıdan uzak olan ucunda Slender oturuyordu. Onu orada görünce kendimi tutamayıp kapıyı açıp az önce ortasında dikildiği oturma odasını gözden geçirdim. Işınlanabildiğine alışmam biraz zaman alacaktı.

Slender'ın yanında Offender oturuyordu, onun yanında da ,masanın sağ tarfında, Kageako ve Sadie oturuyordu. Slender'ın diğer yanında da ona çok benzeyen fakat takım elbise yerine gömlek ve süveter giyen birisi vardı. Onun yanında da Slender'a çok benzeyen fakat üzerinde palyaçoların giydiklerine benzeyen bir kıyafet vardı.

Herkesi incelemeye başlamıştım ki Masky'nin bana garip davranıyormuşum gibi baktığını fark ettim. Bir süre öylece birbirimize baktıktan sonra ''Daha ne kadar orada dikilmeyi planlıyorsun?'' diye sordu. Hoodie eliyle Masky'le onun arasındaki sandalyeye işaret edince oturmaya karar verdim.

Masky'nin yanında korkuluğa benzeyen bir kız oturuyordu. Onun yanında Toby ve Clock vardı. Slender'ın tam karşısında Jeff oturuyordu. Benim tam karşımda da Sally ve ona çok benzeyen kız vardı.

Slender ayağa kalkınca odaya sessizlik çöktü ve herkes dikkat kesildi. ''Herkes bu kızın kim olduğunu merak ediyor olmalı değil mi?'' Eliyle beni işaret edince Masky ''Ayağa kalk'' diye fısıldadı.

Bu sahne yetimhanedeki ilk günüme oldukça benziyordu. Gözlerimin dolmaya başladığında ses de konuşmaya başladı.

''Herkesin önünde ağlamaya mı başlayacaksın? Cidden mi? Bu kadar zayıf olduğunu bilmiyordum.'' 

 O sese olan öfkem gözyaşlarımı tutmama yetecek gücü verdi. Derin bir nefes alıp çenemi kaldırdım.

''Bu kızın neden burada olma şansına eriştiğini hiçbiriniz bilmiyorsunuz ve ben de açıklama yapmayacağım. Şuanda benim haricimde kimse, hatta kendisi bile bilmiyor. Bir hafta sonra kendisi öğrendiğinde pekala isterse sizinle de paylaşabilir. Şimdi, lütfen bize kendini tanıt.'' diyerek sözü bana verdi.

''Adım Claire Storm...'' ne söylemem gerektiğinden pek emin değildim. ''On yedi yaşındayım. Kız kardeşim Sam öldü ve annemi de yangında kaybettim.'' sonra ne yapacağımı bilemeyip yerime geri oturdum.

Herkesin gözlerinin üzerimde olduğunu hissedebiliyordum. Gözlerimi önümdeki boş tabağa diktim. Maskeli birkaç kişi içeriye ellerinde yemek dolu tepsilerle gelirken birkaç dakika boyunca herkes bana kendini tanıttı. İsimleri aklımda tutmak yeteneğimin olduğu nadir şeylerden biriydi ve ilk defa yararı dokunacaktı.

Slender'ın üç kardeşi vardı. Süveter giyen Trender ve palyaçoya benzeyen de Slpendor'dı. Tabii bir de burada olmamasını dilediğim bir kardeşi daha vardı; Offender.

Sadie'nin yanında oturan Nemesis ve Cat Hunter da proxylerdi. Hunter'ın yanında Helen Otis, diğer adıyla Bloody Painter oturuyordu ve onun yanında da sevgilisi Dina Clark, Judge Angels vardı. İkisi ormanın içinde küçük bir evde yaşıyorlardı. Onların yanınında Hoodie ben ve Masky oturuyorduk. Masky'nin yanında Scarecrow adında bir proxy vardı ve onun yanında da Toby ve Clock oturuyordu. Clock'un yanında Jeff vardı ve öğrendiğime göre ikisi oldukça yakınlardı. Masanın sol tarafında Nurse Ann oturuyordu ve hiç kimsenin bilmediği bir nedenle Dina ile birbirlerine katlanamıyorlardı. Fakat Ann Slender'ın en sadık proxysi seçilmişti. Ann'in yanında Amnesia denilen kızıl saçlı bir kız ve sevgilisi Chessmaster vardı.Onların yanında Lazari oturuyordu. Lazari ve Sally cidden birbirlerine çok benziyorlardı. Lazari'nin yanında LuLu ve onun yanında da Sally vardı. Sally'nin yanında Ben vardı, bugün oyun oynarken gördüğüm sarı saçlı çocuk. Ben'in yanında oturan Puppeteer Zero'yla çıkıyorlarmış fakat tam olarak anlamadığım bir anlaşma sonucu olmuş bu olay. Zero'nun yanında Jason, onun yanında Doll Maker ve son olarak da onun yanında oturan Laughing Jack ile çember tamamlanıyordu.

Herkes hakkında her şeyi öğrenmek için sanırım yalnızca bir haftam vardı.

Sanırım bu bölüm yazdığım en sıkıcı bölümdü fakat yazılması gerekiyordu. Katlandıysanız teşekkür ederim! Tabii bütün ev bu kadar değil daha bir dünya Proxy var ama şimdilik bu kadarlar :D Herkese iyi okumalar^^

Safkan Canavar (CreepyPasta OC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin